Yli 35 kuumeilevat

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kirbycat
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
1000041294.jpg

Se on positiivinen. Ei kai tästä voi olla epävarma?
 
@Nasso88 Mulla oli edellisen alkuraskaudessa korona, rs-virus ja noro.. ei vaikuttanut mitenkään. Olin ihan paniikissa, mutta lääkärit sano että ei ole semmosia tauteja joiden pitäis vaikuttaa mitenkään🤔

@StarStrike mulla näky viimeksi ovistestissä viivat kaks päivää niin, että se testiviiva oli vahvempi. En tiiä oisko aina ollu ku yleensä oon lopettanut tikuttamisen siihen plussaan

@Sammie No onhan se plussa 😍 onnea🥰

Mulla oli eilen sellanen olo niinku oisin unessa, pahassa unessa, silleen että eihän tää voi olla totta. Vieläki vähän epätodellinen olo, mietin että "heräänkö" vasta sitten kun ne menkat alkaa.. alkas vaan nyt pian. Harmittaa kyllä ihan hulluna, mutta eihän se auta tähän vellomaan jäädä 😒
 
@Nasso88 Mulla oli edellisen alkuraskaudessa korona, rs-virus ja noro.. ei vaikuttanut mitenkään. Olin ihan paniikissa, mutta lääkärit sano että ei ole semmosia tauteja joiden pitäis vaikuttaa mitenkään🤔

@StarStrike mulla näky viimeksi ovistestissä viivat kaks päivää niin, että se testiviiva oli vahvempi. En tiiä oisko aina ollu ku yleensä oon lopettanut tikuttamisen siihen plussaan

@Sammie No onhan se plussa 😍 onnea🥰

Mulla oli eilen sellanen olo niinku oisin unessa, pahassa unessa, silleen että eihän tää voi olla totta. Vieläki vähän :smiling face with heart-eyes: epätodellinen olo, mietin että "heräänkö" vasta sitten kun ne menkat alkaa.. alkas vaan nyt pian. Harmittaa kyllä ihan hulluna, mutta eihän se auta tähän vellomaan jäädä 😒

Kiitos ❤️ Vaikea uskoa tätä! Toivottavasti tulee monta +35 mamaa täältä mukaan huhtikuisiin!
 
Jaa-a.. muutaman kerran olen tehnyt vähän pitempään ovistestejä.. mutta maksimissaan kaksi päivää on ollut vahvat viivat iltapäivällä, sitten haalennut.. ja joskus tapahtuu ovulaatio ja joskus näköjään ei... 🙄
 
Hei, toivottavasti nyt kukaan ei pahoita mieltä kun tulen täältä tämmösiä kyselemään mutta en tiedä mistä muualta kysyisin. Täytän siis marraskuussa 40 ja tänään rv 10+0. Aika tuli nt-ultraan kahden viikon päähän, mutta nipt-tutkimusta en saanut. Täällä päin vissiin tiukka linja siinä, että täytyy olla 40 v täyttänyt että se tehdään kunnallisella. Yksityisellä se maksaa noin 600 euroa.

Kysymys kuuluukin varsinkin jo 40v täyttäneille tai tässä lähiaikoina täyttäville, että ottaisitteko tuon nipt-testin omakustanteisesti vai onko se hätävarjelun liioittelua? 🙄
 
Hei, toivottavasti nyt kukaan ei pahoita mieltä kun tulen täältä tämmösiä kyselemään mutta en tiedä mistä muualta kysyisin. Täytän siis marraskuussa 40 ja tänään rv 10+0. Aika tuli nt-ultraan kahden viikon päähän, mutta nipt-tutkimusta en saanut. Täällä päin vissiin tiukka linja siinä, että täytyy olla 40 v täyttänyt että se tehdään kunnallisella. Yksityisellä se maksaa noin 600 euroa.

Kysymys kuuluukin varsinkin jo 40v täyttäneille tai tässä lähiaikoina täyttäville, että ottaisitteko tuon nipt-testin omakustanteisesti vai onko se hätävarjelun liioittelua? 🙄
Odottelisin nt-ultran ylitse. Voihan olla et jos jotain ilmenee niin saat nipt:n joka tapauksessa. Voi olla etten ottaisi niptiä omakustanteisesti jos ultrassa on kaikki hyvin. Haluan ainakin uskoa että kehityshäiriö näkyisi jo tuon ikäisessä sikiössä; liikaa niskaturvotusta, nenäluun puutos, ... jotain rakenteessa häikkää? Nykyisin on tosi tarkkoja ultria, ihan muutamassa vuodessa näkymät parantuneet huimasti.
 
Mietin muuten, että mitenhän flunssa tai vaikka nyt taas enemmän jylläävä korona vaikuttaa raskautumiseen/hedelmöitymiseen tai vaikka alkuraskauteen? Nyt kun syksy alkaa ja samalla flunssakausi 🤧🤧
En tiedä saako tänne laittaa linkkejä, mutta tässä kuitenkin semmoinen, jonka takaa jotain tietoa löytyi pikaisesti googlettamalla:
Terveyskirjasto

Tuolla ainakin mainitaan ettei näyttöä ole siitä, että korona vaikuttaisi hedelmöittymiseen/raskautumiseen. Uskaltaisin ainakin itse ajatella että, jos ei koronakaan, niin ei sitten ihan normiflunssakaan silloin siihen vaikuta myöskään. :Thumbs Up Sign: Riskejä tuntuu olevan enemmänkin siinä raskauden jatkumisessa, mutta sitä ei kannata lähteä edes jossittelemaan eikä ajattelemaan kenenkään omalla kohdalla, jos nyt sattuu sairastamaan. Sillä tekee vain itsensä hulluksi huolesta. :Smirking Face:
 
Vieläkään ei ole gyne soittanut. Alan olemaan aika tulisilla hiilillä. Pelkään, että niissä labroissa on ollut jotain mitä hän konsultoi lääkäriltä ja sen takia kestää.

Toki, nyt voi ihan pienesti jännätä myös, että alkaako menkat vai olisiko lyckastanut. Hieman epäilen kuitenkin, kun ei ollut niin otolliset saumat hyödyntää ovista. Mutta hei.. ainakin sen bongasi tikuilla, pieni ilon aihe sekin. :Flexed Biceps: Tiedän jo valmiiksi, että itku tulee, jos kierto taas on liian lyhyt ns. normaaliin. Eilen oli jo haaleampi tikku, mutta yllättävän hyvin siihen väriä tulee vieläkin. 🤷‍♀️
 
Vieläkään ei ole gyne soittanut. Alan olemaan aika tulisilla hiilillä. Pelkään, että niissä labroissa on ollut jotain mitä hän konsultoi lääkäriltä ja sen takia kestää.

Toki, nyt voi ihan pienesti jännätä myös, että alkaako menkat vai olisiko lyckastanut. Hieman epäilen kuitenkin, kun ei ollut niin otolliset saumat hyödyntää ovista. Mutta hei.. ainakin sen bongasi tikuilla, pieni ilon aihe sekin. :Flexed Biceps: Tiedän jo valmiiksi, että itku tulee, jos kierto taas on liian lyhyt ns. normaaliin. Eilen oli jo haaleampi tikku, mutta yllättävän hyvin siihen väriä tulee vieläkin. 🤷‍♀️
Juuri sain puhelun ja kaikki on otettujen arvojen osalta hyvin. Arvot olivat viitearvojen sisällä oikeinkin mainiosti. Eli kokeet oli kilppari ja FSH. Olen niiiin helpottunut. Itku tuli kun puhelu tuli ja juttelin gynen kanssa. Mitään noista kokeista ei siis löytynyt semmoista miksi ei haave voisi vielä toteutua.

Nyt sitten tuleekin vain ajatus.. mitäs sitten.. jatkaako yritystä nyt vain sitten ja odottaa luomutärppiä jokin x-aika, vai tutkituttaisiko vielä jotain... se ultra jne. ? Mitä mieltä olette?
 
@StarStrike Mä ehkä menisin gynelle ultraan ja kysyisin mielipidettä, että mitä kannattaa tehdä. Kun näissä hommissa ei oo aikaa hukattavana. 🙏🏻 Hyvä, että oli hyvät tulokset.🫶🏻

Mulla kp29 (normi 27-28) ja näin ollen Synarela toimii. Saattaa pitkittää ilmeisesti viikolla kierron alkua.

Tänään se 40 sitten pärähti mittariin. En ole ehtinyt vielä ajattelemaan miltä tuntuu. 😎 Vielä pitäs 4h tehdä töitä. Tai ainakin 3h. 😀
 
@StarStrike Mä ehkä menisin gynelle ultraan ja kysyisin mielipidettä, että mitä kannattaa tehdä. Kun näissä hommissa ei oo aikaa hukattavana. 🙏🏻 Hyvä, että oli hyvät tulokset.🫶🏻

Mulla kp29 (normi 27-28) ja näin ollen Synarela toimii. Saattaa pitkittää ilmeisesti viikolla kierron alkua.

Tänään se 40 sitten pärähti mittariin. En ole ehtinyt vielä ajattelemaan miltä tuntuu. 😎 Vielä pitäs 4h tehdä töitä. Tai ainakin 3h. 😀
Paljon onnea! 🥳
 
@StarStrike Mä ehkä menisin gynelle ultraan ja kysyisin mielipidettä, että mitä kannattaa tehdä. Kun näissä hommissa ei oo aikaa hukattavana. 🙏🏻 Hyvä, että oli hyvät tulokset.🫶🏻

Mulla kp29 (normi 27-28) ja näin ollen Synarela toimii. Saattaa pitkittää ilmeisesti viikolla kierron alkua.

Tänään se 40 sitten pärähti mittariin. En ole ehtinyt vielä ajattelemaan miltä tuntuu. 😎 Vielä pitäs 4h tehdä töitä. Tai ainakin 3h. 😀
Paljon onnea synttäreiden johdosta! 🎉🎁

Tuo on kyllä totta..aikaa ei ole hukattavana. Enkä edes tahtoisi asioita sitkuttaa enempää.
 
Takaisin
Top