Yli 35 kuumeilevat

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kirbycat
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
@Karmi ihanaa, toivottavasti vahvistuu ja pysyy kyydissä ❤️
@Sandra84 onpa mahtavaa, että tuli hyviä uutisia verikokeista 🤩
@Kaaho tsemppiä piinapäiviin, toivottavasti tärppäisi ❤️
@StarStrike toivottavasti kohta ne tulokset tulisi. Tiedän sen tunteen, että ei ole helppoa olla stressaamatta, vaikka kuinka yrittäisi 🧡

Flo ennustaa huomiselle ovulaatiota. Tuntemuksia siihen suuntaan kyllä voisi olla. Nyt pitkästä aikaa jopa bongasin tänään kirkasta ovislimaa, ehkä se on hyvä merkki. Mieskin tuli jo onneksi tänään reissuhommista kotiin sopivasti 😊
 
Olipa ihana yllätys vuotoa odottaessa @Karmi, täälläkin pidetään peukkuja että viivat vahvistuu! @Kaaho kunpa sullekin tulisi viikonloppuna plussa. @StarStrike palauttaisitko vielä mieleeni mitä niistä verikoetuloksista pitikään näkyä?

Tulin päivittämään, että siirryin keskiviikkona uuteen kiertoon. Jotenkin onnistuin vielä päivän aikana uskottelemaan itselleni että vuoto saattaisi liittyä kiinnittymiseen kun ovulaation ajankohta oli epävarma ja tulin vielä vauvakuumeessa lukeneeksi varhaisraskauden oireiden listaa josta pystyin tikkaamaan viime päivien kohdalta monta itseeni sopivaa... joten putosin aika kovaa ja korkealta (ehkä siinä oli vielä pms-oiretta mukana) kun vuodon voimistuessa iltaan mennessä aloin myöntämään itselleni että ei taida olla testailun tarvetta enää viikonloppuna. Nyt alkaa pettymys kuitenkin olla jo tasaantunut - pääsin ainakin pois tuosta 'ei negatestiä-ei menkkoja-varonpa silti kaiken varalta syömisiäni'-limbosta, joten jospa nämä kierrot tästä lähtisivät tasaantumaan. Seuraavaa ovista ei luultavasti päästä hyödyntämään työreissun takia, mutta ainakin nyt tietää mistä kohtaa laskeminen kannattaa aloittaa seuraavia syksyn reissuja aikatauluttaessa.
 
Muokattu viimeksi:
@Yrttiteetä tekisi mieli ,voi ei, tsemppiä nyt uuteen kiertoon. Mulla oli viime kierrossa tiputteluvuotoa kaksi päivää ennen menkkoja, se oli jotenki pahempi pettymys entä ikinä kun sitten alkoikin siitä menkat.
Ihme kyllä nyt oli taas semmonen tiputtelupäivä yks, oiskohan se sit sitä kiinnittymisvuotoa, En tiiä 🤔
Mutta olipa vain kyllä pitkät piinapäivät, se on kumma kun aika menkoista ovulaatioon menee kauheen nopeaa ja sitten aika alkaa matelemaan
 
Tein eilen illalla ovistestin ja nyt tänään aamulla. Eilinen oli hieman hailakampi, mutta selvästi oli väriä. Saattoi johtua testausajankohdasta. Tänään aamulla olikin nyt sitten väriä tikussa enemmän.
Piti paketista tarkistaa uudelleen, että kumpi noista olikaan noista se kontrolliviiva.

20240802_101204.jpg
 
@Karmi ja @Kaaho molempien puolesta pidetään kovasti peukkuja 😍

Liityin tänne ketjuun mukaan tosiaan viime viikolla ja itse aika uusi näissä jutuissa. Esikoista ehdittiin yrittää vain pari kuukautta ennen kuin jo tärppäsi (silloinkin kyllä Terolutien voimin), mutta nyt voi olla tiedossa pidempi yrittäminen. Toiveena kuitenkin kovasti olisi sisarus tuolle meidän pienelle ❤️

Nyt siis vasta kahdet menkat takana raskauden ja synnytyksen jälkeen (alkoivat esikoisen ollessa reilun vuoden) ja näiden kahden ja puolen kierron perusteella näyttäisi siltä, ettei ihan helpolla ota selvää kierrosta 😁 Lämmöt sahaa aika lailla miten sattuu (mulla aina ennenkin ollut todella vaihtelevat aamulämmöt), joten niiden perusteella ei voi kyllä ovulaatiosta sanoa juuta eikä jaata. Tein nyt tässä kierrossa ovulaatiotestejä. Kp13 oli hailakka viiva, kp 14-15 ja 17 selviä negatiivisia, kp 16 unohdin testata 🙈 Vaikea uskoa myöskään, että ovis olisi ollut jo ennen kp13, koska kierto ollut kuitenkin nyt sellaiset 30 päivää (toki voi olla, että pituus vielä heittelee...). Itsellä olisi tarkoitus taas ottaa Terolutit avuksi ovulaation jälkeen, mutta haastavaksi menee, kun ei oikein pääse kärryille ovulaation ajankohdasta tai että onko sitä... Kai sitä pitäisi malttaa odottaa ainakin vielä siihen seuraavaan kiertoon ja testailla sitten jo vaikkapa kp 11 lähtien.

Onko täällä muita, joiden on ollut vaikea saada selkoa omasta kiertosta? Tai onko synnytyksen jälkeen kestänyt saada kierto kuntoon?
 
@Odottavainen, ei ehkä ihan verrattavissa tilanne, mut ku ite lopetin hormonaalisen ehkäisyn nii eka kierto oli 31pv ja toka 28, ekassa sain digiovistestiin plussan kp9 ja toisessa kp10! Myös oireiden/tuntemusten mukaan ovulaatio oli tällöin. Eli itellä ainaki ovulaatio ollut nyt tosi aikaisin, vaikka kierto normipituinen.
 
Mulla on ollut joskus ennen hoitoja ovis joskus kp10 ja sit nyt kun se on ollu niin se on ollu kp13-15. Ihmeellistä vaihtelua. @Odottavainen

@StarStrike Hyvät viivat!👌🏻

Pettymykset on kyllä tyhmiä. Mutta kaikki tässä ollaan yrittämässä sitä positiivista testiä. Ehkä sit seuraavasta kierrosta! Toivon kaikille tärppionnea!

Täällä kp25/27-28. Ivf-hoidon preppaus aloitettu sunnuntaina. Luulen, että toi Synarela väsyttää ihan sikana… Tänään kävin papassa. Se tunne kun tulee toinen hoitaja avuksi ottamaan näytettä, koska mulla on kaksi kohdunkaulaa. Hän kysyy siinä vielä uudestaan (alussa toinen kysyi ennen hänen saapumistaan), että onko alatiesynnytyksiä… Mulla ei ole ollenkaan synnytyksiä takana. Ainoastaan keskenmenoja niin vähän oli siinä sellanen ”REALLY!?” olo… Kerroin kyllä, että olen lapsettomuushoidoissa. Ihania hoitajia olivat, ei siinä. Aihe vaan oli arka.🫣
 
Mulla on ollut joskus ennen hoitoja ovis joskus kp10 ja sit nyt kun se on ollu niin se on ollu kp13-15. Ihmeellistä vaihtelua. @Odottavainen

@StarStrike Hyvät viivat!👌🏻

Pettymykset on kyllä tyhmiä. Mutta kaikki tässä ollaan yrittämässä sitä positiivista testiä. Ehkä sit seuraavasta kierrosta! Toivon kaikille tärppionnea!

Täällä kp25/27-28. Ivf-hoidon preppaus aloitettu sunnuntaina. Luulen, että toi Synarela väsyttää ihan sikana… Tänään kävin papassa. Se tunne kun tulee toinen hoitaja avuksi ottamaan näytettä, koska mulla on kaksi kohdunkaulaa. Hän kysyy siinä vielä uudestaan (alussa toinen kysyi ennen hänen saapumistaan), että onko alatiesynnytyksiä… Mulla ei ole ollenkaan synnytyksiä takana. Ainoastaan keskenmenoja niin vähän oli siinä sellanen ”REALLY!?” olo… Kerroin kyllä, että olen lapsettomuushoidoissa. Ihania hoitajia olivat, ei siinä. Aihe vaan oli arka.🫣

Mulla oli ovia kp 15 tienoilla silloin, kun esikoist aloin odottaa.. Sen perusteella odottelin sitä nytkin about niihin aikoihin, mut voi varmaan olla ihan erilainen tilanne nyt, kun takana raskaus ja synnytys 🤔 Täytyy ens kierrossa aloittaa mittailu jo aikaisemmin! Mut oireilut mulla kyllä ajoittuisi just tohon suunnilleen kp15 paikkeille. Mut silti varminta testailla laajemmalla aikavälillä seuraavassa kierrossa 😊
 
Tänään dpo 9 ja Clearblue näytti "ei raskaana". Pitäs -5 näyttää 93%n varmuudella että eiköhän tämä kierto ollu nyt tässä ilman raskautumista. Mitään raskausoireita ei oo. Sen sijaan eilen olen ollut hirvittävän ärtynyt. Nyt vaan odottelemaan menkkoja. Buranaa tarvin vatsakipuun menkkojen aikaan.

Laitan vielä kuvat eilisestä rfsu:n testistä ja tämän päiväisestä Clearbluesta.

No, suoraan sanottuna ois ollu ihme, jos ois ekasta kierrosta tärpänny. Luulen että joudutaan yrittää tätä kakkosta pitkään kuten ykköstäkin tehtiin 9kk.
 

Liitteet

  • 20240802_090920.jpg
    20240802_090920.jpg
    805.8 KB · Katsottu: 61
  • 20240803_105258.jpg
    20240803_105258.jpg
    1.5 MB · Katsottu: 60
Olipa ihana yllätys vuotoa odottaessa @Karmi, täälläkin pidetään peukkuja että viivat vahvistuu! @Kaaho kunpa sullekin tulisi viikonloppuna plussa. @StarStrike palauttaisitko vielä mieleeni mitä niistä verikoetuloksista pitikään näkyä?

Tulin päivittämään, että siirryin keskiviikkona uuteen kiertoon. Jotenkin onnistuin vielä päivän aikana uskottelemaan itselleni että vuoto saattaisi liittyä kiinnittymiseen kun ovulaation ajankohta oli epävarma ja tulin vielä vauvakuumeessa lukeneeksi varhaisraskauden oireiden listaa josta pystyin tikkaamaan viime päivien kohdalta monta itseeni sopivaa... joten putosin aika kovaa ja korkealta (ehkä siinä oli vielä pms-oiretta mukana) kun vuodon voimistuessa iltaan mennessä aloin myöntämään itselleni että ei taida olla testailun tarvetta enää viikonloppuna. Nyt alkaa pettymys kuitenkin olla jo tasaantunut - pääsin ainakin pois tuosta 'ei negatestiä-ei menkkoja-varonpa silti kaiken varalta syömisiäni'-limbosta, joten jospa nämä kierrot tästä lähtisivät tasaantumaan. Seuraavaa ovista ei luultavasti päästä hyödyntämään työreissun takia, mutta ainakin nyt tietää mistä kohtaa laskeminen kannattaa aloittaa seuraavia syksyn reissuja aikatauluttaessa.
Kuulostaa niin tutulta tuo et sitä oottaa toiveikkaana ihan viimeiseen asti ja sit tippuu korkealta ja kovaa. Mut tsemppiä ❤️
 
Muokattu viimeksi:
Täällä taas alkais jännitys, että onko tärpännyt. Ovulaatio tuntui olevan jo kp 13 kohdilla ja ennen sitä ja sen jälkeen on "talleteltu" niinku täällä tunnutaan tuota termiä käytettävän 😂😅 mitään oireita en oo havainnu, tosin olin lapissa viikon vaeltamassa ja nyt iski flunssa vielä päälle, et jos tästä rasituksesta alkio kiinnittyy ja elämä alkaa niin on kyllä sit kestävä ja sitkeä tapaus ja tuskin helpolla menee ainakaan kesken 😂
Onnea plussanneelle ja tsemppiä ovistestien ja yritysten kanssa muillekin ❤️ täällä on tosi kannustava keskusteluilmapiiri!
PS kp 20 menossa ja kierto oli viimeksi 31p ja sitä edellinen 28p
 
Muokattu viimeksi:
Mietin muuten, että mitenhän flunssa tai vaikka nyt taas enemmän jylläävä korona vaikuttaa raskautumiseen/hedelmöitymiseen tai vaikka alkuraskauteen? Nyt kun syksy alkaa ja samalla flunssakausi 🤧🤧
 
Muokattu viimeksi:
Takaisin
Top