Yli 35 kuumeilevat

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kirbycat
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mikäli ymmärsin oikein, niin otetaan TSH ja AMH. Mutta, tosiaan.. olin niin jännittynyt jostain syystä, että päähän jäi vain "otetaan verikokeita ja nähdään niistä jo asiaa eteenpäin". :No Evil Monkey: Ihan en kaikkea siis saanut puhelusta irti, mitä olisin voinut. :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

Ja niiiiin peukut pystyssä, että tuntemukset viittaisivat juurikin plussaan siellä! :folded:
TSH tulee ihan parissa päivässä ja amh kuulemma voi kestää kauemmin. Mulla otettiin pe ja ei ne oo vielä ainakaa soittanu tuloksia :) mut ei mee ku maks viikko :D
 
Mä oottelen vieläkin niitä TSH/AMH-testien tuloksia. Sit mulle soitteleekin ja viestittelee auton ostajat 😂 (ollaan myymässä ja ostetaan halvempi koska hoidot)
Kääk.. Voin kuvitella että aina kun vastaa outoon numeroon.. "niin jaa.. auto.. prkl.." :Angry Face With Horns::Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: Soittaisivat nyt pian sinulle ne vastaukset. :folded:


Itse kävin tänään verikokeessa. Nyt sitten myös odottelu alkakoon mitä niissä näkyy ja gyne sanoo. Kunnon piina tämäkin. Mutta, josko tosiaan helpottaa vähän sitten, kun tietää missä näiden osalta mennään. Voi alkaa miettimään sitä ultran varaamista, jos gynellä ei ole muuta ehdotuksia tai ilmoituksia. Päätin, että haluan nuo verikoevastaukset ennen kuin varaan sen ultran. Se ultra on kuitenkin sen verta kallis. 💸
 
Täältä taustalta myös kaikki tsempit sinne, toivotaan että nämä muutokset tuovat halutun lopputuloksen!!😍🙏🏼

Meillä oli kans aikoinaan pitkä kaava, muistakaa silti talletella myös kotona vaikka hoidot alkaakin. Täällä se ihme kävi kesken synarelan 🙏🏼✨ jäin jälkikäteen miettimään oliko siitä jopa apua, kun boostaa alkuun omaa hormonitoimintaa ennen kuin sitten ohjaa sen laskuun, jotain tutkimuksiakin aiheesta löysin mutta arvoitukseksi jäi.
Tästä tuli mieleen, että Synarelan ohjeessa lukee, että pitää käyttää kondomia tms. hoidon ajan. Pitää varmaan kysyä hoitajalta, kun hän soittaa verikokeen tuloksia.
 
Hienoa, että hommat etenee täällä olevilla! 🙂

@Sandra84 hyvä, että keksitte rahoitusratkaisun! Mutta tympeää odotella tuloksia.. vaikka olisihan se kiva saada autokin myytyä.. jos nyt ei kuitenkaan kaiken maailman turhat kyselivät soittele?

@Kaaho toivottavasti ois kiinnittymistä 🙂

@StarStrike tsemppiä tulosten odotteluun!

Mulla alkoi vihdoin sunnuntaina menkat.. tai no kivut ja pienehkö vuoto.. tänään on ollu kovemmat kivut ja enemmän vuotoa.. että pitäis varmaankin nyt tää merkata kp1 päiväksi.... 🤔
Hyvä että pääsen näköjään uuteen kiertoon ilman lisähormoneja. Nyt sitten 8 päivän päästä aloitan tikuttaan ovista.. varalta suht koht hyvissä ajoin.. jos se 31mm follikkeli sieltä posahtais.. vai pitäisiköhän aloittaa tikuttaminen jo aikaisemmin.. jos tuleekin super aikainen ovis ku follikkeli oli niin iso jo viikko sitten 🤔🙈
 
Tästä tuli mieleen, että Synarelan ohjeessa lukee, että pitää käyttää kondomia tms. hoidon ajan. Pitää varmaan kysyä hoitajalta, kun hän soittaa verikokeen tuloksia.
Okei! Ja meillä vielä siellä ivf aloituskäynnillä hoitaja painotti että pitää muistaa tehdä myös raskaustestejä vaikka hoidot alkaakin, ei siis puhunut mitään etteikö luomuna saisi yrittää vaan päinvastoin 😳
 
Mulla ollut ihan outo kierto tämä, heti oviksen jälkeen oli muutaman päivän alavatsa kipeä, sit se loppu. Muutama päivä sitten heräsin aamulla ikäänkuin supistukseen🤔 nyt vaan paha olo, menkat pitäis alkaa ylihuomenna. Oon huomannu että nyt tänä vuonna joka kierrolla kyllä melkeen erilaiset pms oireet. Silti ne menkat aina alkaa🙄 mut pitäkää peukkua ettei alkaiskaan😀 ja tsemppiä kaikille omiin tilanteisiinsa!😘
 
Tänään aamulla kyllä tunsi itsensä tyhmäksi, kun aamulla istahdin pissalle ja.. siinä samassa kun olin valmis niin.. tsädäm... "ovistesti..!" No en sitten tehnyt. Miten voi ihminen unohtaa sen.. :No Evil Monkey: Mitään ei sinänsä ole menossa ohitte. Mitään ovisoireita en ole oikein rekisteröinyt. Ehkä vähän kirkasta limaa, mutta en semmoisia tuntemuksia kuin aiemmin. Sekin voi toisaalta olla aivan positiivista, koska aiemminhan ei ole tärpännyt.. :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat::sad-face: Nyt elättelen toiveita, että tuo härö-vuoto tuossa viime kierrossa olisi nyt ollut jotenkin semmoinen kropan oma tasaus ja NYT sitten oltaisiin iskussa.. (jeah right!)

Nythän minulla ei ole mitään hajua miten kierto menee, kun oli tuo kummallinen vuoto. Siksikin pitäisi muistaa nuo tikuttelut, että olisi vähän vihiä. Onkohan ihan ensimmäinen kerta ettei mulla ole mitään hajua milloin ovis vois olla ja milloin seukki menkat vois ehkä alkaa. En ainakaan muista, että olisin aiemmin näin pihalla ollut kroppani toiminnasta. Ei ehkä välttämättä tule enää kierukkaa tähän kroppaan. :Angry Face:

Gyne ei ole vieläkään soittanut. Olen käynyt jatkuvasti omakannassa katsomassa olisko tuloksia siellä. Sekin on aivan höpöä, kun mulle tulee uusista viesteistä ilmoitus sähkikseen. Mutta tässä stressissä tekee kaikkea muutakin höpöä.
Mies on nyt onneksi kotona. Rauhoittaa ehkä vähän menoa oman pään sisällä. :red-heart: Ei ihan toteudu se, kun gyne sanoi, että "yritä olla stressaamatta". :No Evil Monkey:
 
Muokattu viimeksi:
Voi apua, tein nyt kuitenki testin kun ei alkanut vuotoa enemmän tulemaan😱
tunnin pidätyksellä tämä päivällä nyt, menkkojen ois tänään pitänyt alkaa.
 

Liitteet

  • 17225049463697891039319772936488.jpg
    17225049463697891039319772936488.jpg
    986.7 KB · Katsottu: 148
Voi apua, tein nyt kuitenki testin kun ei alkanut vuotoa enemmän tulemaan😱
tunnin pidätyksellä tämä päivällä nyt, menkkojen ois tänään pitänyt alkaa.
Varovaiset onnittelut!❤️❤ Nyt vaan tarrasukkia!❤️

Mä en tänne vissiin kirjottanu, että TSH oli nyt hyvä 0,97 tms. ja AMH oli noussut (!) 0.38 > 0.62!!! 🫣 Jee! Toivottavasti se auttaisi nyt sitten. Mä sain tulokset sähköpostilla 😀

Mua vaan väsyttää! Synarelan suihkutusta ollut nyt viisi päivää. Kp24/27-28. Saa nähdä alkaako kierto sitten sunnuntaina vai maanantaina vai jopa myöhemmin…
 
Takaisin
Top