Yli 35 kuumeilevat

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kirbycat
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Juu, enää 6 päivää jäljellä minipillereitä. 🤩 Voi että jännää kuinkahan monta kiertoa sitä joutuu yrittää 🤭 vai tärppääköhän ollenkaan 😱 vähän kyllä mietityttää että kahden lapsen kanssa ei varmaan oo niin helppoa kuin nyt yhden.

En saa nyt linkattua mutta @Nanesalla kans päivät vähenee 🤩😁

Ja jospa @Kesäheinä85 nyt tallettelut tuottas tulosta. 😍 onneksi sulla on tekemistä niin piinapäivät ei tunnu niin pitkiltä 😊
Joo ei ois enää kuin 4 päivää 🤩 Tultiin eilen reissusta kotiin niin meni nää päivät vähän nopeemmin, kuin mitä ois kotona ollessa menny 😄
Nyt täytyy vaan toivoo, että se kierukka saadaan helposti pois. Kerran aikasemmin on kyllä otettu, mutta siitä on jo 8 vuotta aikaa, sillon ei kyllä ainakaan muistaakseni ollu ongelmia.
Samoja mietteitä täälläkin, että milloinkahan tulee tärppäämään vai tärppääkö ollenkaan, mutta toivotaan parasta.

Kaikille tsemppiä yritykseen ja kovasti plussatuulia ❤️

@pääskyläinen tervetuloa mukaan 😊
 
Joo ei ois enää kuin 4 päivää 🤩 Tultiin eilen reissusta kotiin niin meni nää päivät vähän nopeemmin, kuin mitä ois kotona ollessa menny 😄
Nyt täytyy vaan toivoo, että se kierukka saadaan helposti pois. Kerran aikasemmin on kyllä otettu, mutta siitä on jo 8 vuotta aikaa, sillon ei kyllä ainakaan muistaakseni ollu ongelmia.
Samoja mietteitä täälläkin, että milloinkahan tulee tärppäämään vai tärppääkö ollenkaan, mutta toivotaan parasta.

Kaikille tsemppiä yritykseen ja kovasti plussatuulia ❤️

@pääskyläinen tervetuloa mukaan 😊

Tule sitten raportoimaan, miten kierukan poisto meni. 😁 Pidän peukkuja että lähtee helposti ja kivuttomasti.
 
Täytyy kirjoitella että oon vähän hamstrannut ovulaatio- ja raskaustestejä. 😁 Ovulaatiotestejä on nyt 3pkt eli 30 testiä odottamassa. Ja raskaustestejäkin on nyt 7kpl odottamassa 🤭 en oo kalliita digejä tässä vaiheessa raskinut vielä ostaa. Mutta varmaan sitte ostan ainaki digiraskaustestin kun tosipaikka kohdalla. 😆
 
Täytyy kirjoitella että oon vähän hamstrannut ovulaatio- ja raskaustestejä. 😁 Ovulaatiotestejä on nyt 3pkt eli 30 testiä odottamassa. Ja raskaustestejäkin on nyt 7kpl odottamassa 🤭 en oo kalliita digejä tässä vaiheessa raskinut vielä ostaa. Mutta varmaan sitte ostan ainaki digiraskaustestin kun tosipaikka kohdalla. 😆
Niitä on kyllä hyvä olla valmiina 😄 Minunkin on pitänyt ostaa raskaustestejä valmiiksi, mutta en oo vielä saanut aikaiseksi, täytyy varmaan yrittää viimeistään viikonloppuna käydä ostelemassa 😁 Ovulaatiotestejä yritän vielä olla ostamatta, kun meidän oli tarkoitus aloittaa tää yritys vähän rennommin, mutta katotaan kauan se kestää 😂
 
Niitä on kyllä hyvä olla valmiina 😄 Minunkin on pitänyt ostaa raskaustestejä valmiiksi, mutta en oo vielä saanut aikaiseksi, täytyy varmaan yrittää viimeistään viikonloppuna käydä ostelemassa 😁 Ovulaatiotestejä yritän vielä olla ostamatta, kun meidän oli tarkoitus aloittaa tää yritys vähän rennommin, mutta katotaan kauan se kestää 😂
Ei vielä kiirettä 😁 Ehdit hyvin vielä ostaa 😁

Meillä tallettelua voi vaikeuttaa kun miehellä on välillä työmatkoja. Mutta jospa ei sattuisi just ovisten aikaan.
 
Mulla ei oo yhtään raskaustestiä kaapissa... Toki tässä on aikaa ostaa..🙈 vai liekö olisivat Lontoossa halvempia mitä täällä... 🤔 Ensi viikon lopulla saa sitten testata jos ei vuoto ala... Saapa huomata... Voishan tää nyt kolmen vuoden yrittämisen jälkeen olla se kierto.. kun olin tuntevinani oviksen.. ja tallettelut osui mielestäni aika hyvin... Aioin kyllä olla miettimättä... Pitäis varmaankin pysyä poissa täältä foorumilta tää viikko, niin ajatukset pysyy paremmin muualla... 🤭
 
Mulla ei oo yhtään raskaustestiä kaapissa... Toki tässä on aikaa ostaa..🙈 vai liekö olisivat Lontoossa halvempia mitä täällä... 🤔 Ensi viikon lopulla saa sitten testata jos ei vuoto ala... Saapa huomata... Voishan tää nyt kolmen vuoden yrittämisen jälkeen olla se kierto.. kun olin tuntevinani oviksen.. ja tallettelut osui mielestäni aika hyvin... Aioin kyllä olla miettimättä... Pitäis varmaankin pysyä poissa täältä foorumilta tää viikko, niin ajatukset pysyy paremmin muualla... 🤭
Pitkään olette yrittäneet ❤️ Mutta jospa tämä olisi se The Kierto, josta tärppää. 🙏

Mulla ei auta vaikka olisin poissa täältä foorumilta. Mulla on silti joka päivä vauvakuume ja yrittäminen mielessä. Johtuu varmaan siitäkin kun mulla on tuo vaapero joka ylläpitää vauvakuumetta ja lisäksi olen kyllästynyt nyky työhöni että toivon koko ajan mammalomille pääsyä.
 
Oli pakko tulla vierailemaan ja purkamaan tätä kihelmöivää jännitystä, kun viimein puoliso sanoi, että voidaan alkaa yrittämään toista vauvaa! 🥰

Lupasin ottaa rennosti ja ilman stressiä = ovistikutus alkoi samantien 😂 Kalenterin mukaan ois ovis huomenna, oireiden perusteella menee kuitenkin varmaan loppuviikolle. Edellinen loppuun asti edennyt tärppäsi dpo +1, joten pitää talletella vielä jälkeenpäinkin.

Saa nähdä vaan onkohan jo myöhäistä, kun viime kuussa menkat kesti enää 1 päivän 🫠 Toivotaan, että oli ohimenevää vain.
 
Ei vielä kiirettä 😁 Ehdit hyvin vielä ostaa 😁

Meillä tallettelua voi vaikeuttaa kun miehellä on välillä työmatkoja. Mutta jospa ei sattuisi just ovisten aikaan.
Meillä mies tekee paljon reissuhommia ja tälläkin hetkellä työmaa on toisessa kaupungissa, joten jännittää kyllä miten tää saadaan onnistumaan, kun on kotona pääsääntöisesti vain viikonloput 😬 Kyllähän ne ovulaatiotestit on otettava käyttöön jossakin vaiheessa niin tietää tarkemmin oviksen ajankohdan. Mies nauroikin, että hänen on varmaan sitten tultava kesken viikon oviksen aikoihin pyörähtämään kotona 😂
Mulla ei oo yhtään raskaustestiä kaapissa... Toki tässä on aikaa ostaa..🙈 vai liekö olisivat Lontoossa halvempia mitä täällä... 🤔 Ensi viikon lopulla saa sitten testata jos ei vuoto ala... Saapa huomata... Voishan tää nyt kolmen vuoden yrittämisen jälkeen olla se kierto.. kun olin tuntevinani oviksen.. ja tallettelut osui mielestäni aika hyvin... Aioin kyllä olla miettimättä... Pitäis varmaankin pysyä poissa täältä foorumilta tää viikko, niin ajatukset pysyy paremmin muualla... 🤭
Teillä on tosiaan takana pitkään yritystä, toivon todella, että tämä olisi teille se onnistumisen kierto ❤️
 
Muokattu viimeksi:
Arlandan kentältä kirjottelen. Palaan kotiin lomamatkalta. Tän kierron keskityn urheiluun ja laihduttamiseen. Varmaan huomisesta alotan vhh:n. Pitää päästä puntarille. Ei ihan hirveitä syöty kyllä reissussa ja käveltiin paljon. Nyt kp10. Ehtii luomustikin kokeileen. Mulla oli se amh 0,38 viime vuonna marraskuussa. Hyödyttääköhän mitään mitata uudestaan? Jatkan taas heti kun pääsen kotiin sitä dhea:ta.
 
Arlandan kentältä kirjottelen. Palaan kotiin lomamatkalta. Tän kierron keskityn urheiluun ja laihduttamiseen. Varmaan huomisesta alotan vhh:n. Pitää päästä puntarille. Ei ihan hirveitä syöty kyllä reissussa ja käveltiin paljon. Nyt kp10. Ehtii luomustikin kokeileen. Mulla oli se amh 0,38 viime vuonna marraskuussa. Hyödyttääköhän mitään mitata uudestaan? Jatkan taas heti kun pääsen kotiin sitä dhea:ta.
Ymmärtääkseni AMH voi vaihdella suuntaan tai toiseen hieman, mutta ei merkittävästi. En siis usko, että uusintamittauksesta on juuri hyötyä, varsinkin kun olette jo IVF-hoitopolulla 🥰
 
Seurailen kiertoja Palomalla ja kierrot on viime aikoina ollut 28-31 päivää. Sillä tavalla kuitenkin säännöllinen kierto ettei menkat ole ikinä jäänyt pois, paitsi raskauden aikana. Meillä olis kans reissuun lähtö viikonloppuna ja tärppipäivät osuu just siihen reissun ajalle. Ajattelin ostaa ovistestejä varuilta mukaan 😁
 
Näinhän se @Kaaho on.. ja mulla tunteet nyt menee jo yhden päivän aikana joskus useamman kerran laidasta laitaan...
Minulla oli burn out tässä välillä, olikohan 2015 kun se iski niin pahaksi että muutkin huomasivat ja olin hetken sairauslomalla.. joten tavallaan jostain 2013-16 ajoilta ei ole hirveästi muistikuvia... Eli silloin ei kyllä ollut virallisesti yritystä, vaikkei ehkäisyä ole käytetty 10 vuoteen... Ja pillerit jouduin jättämään ylipainon vuoksi jo 16 vuotta sitten... Kamala miten nämä vuoret vierii kun arki, työt, stressi.. oma ja miehen vain vyöryy yli ja vie kaiken mukanaan... 🤔
Joten tavallaan kait ihan hyvä, että elämä on mennyt näin... Kunhan nyt vain onnistuttaisiin tässäkin... Kaikennäköisestä on kullan kanssa tässä kohta 20 vuoden aikana selvitty.. yllättävän hyvä luotto miehellä on siihen että onnistutaan... 🙈🥰
Jospa viimeistään syksyllä sitten tarvittaessa lisäavun turvin 🤔

@Sandra84 hyvältä kuulostaa suunnitelmat! Älä stressaa sitä AMHta, kyllä ne siellä hoidoissa mittaa tarvittavat ja auttaa teitä, nyt stressitasot mahdollisimman alas, eli älä liikaa rääkkää kroppaakaan, niin jospa onnistuisi! 🥰

Itsekin olen matkalla kohti vhh dieettiä taas.. toukokuun flunssassa lipesi kunnolla kuri... Ja nyton tulossa Lontoon reissu lapsiperheen kanssa... Joo.. yritän mennä vähemmillä hiilareilla, mutta saapa huomata onnistuuko.. lomalla pitää kuitenkin kohtuudella nauttia..
Onneksi en ole nyt lihonutkaan kolmeen vuoteen, sekin on jo mun kohdalla hyvä. 🙈
 
joo keskityn itteeni ja yritän olla relaxed. @Kesäheinä85 ihanaa että pääset reissuun! Lontoossa kyl vaikee syödä vhh… ainakin mulle olis! Ja Espanjassa söin paljon leipää ja kinkkua ja kalaa/katkarapuja :) Kaikenlaisia ihmetarinoita on, mutta tässä 40-veen kynnyksellä en usko enää ihmeisiin varsinkin keskenmenojen jälkeen. ❤️ Toivotaan kuitenkin kaikille sitä omaa ihmettä!❤️

Teen silti ovistestejä, nyt ovis kyllä vissiin tulossa piakoin jo… Menkat kesti vaan 4 päivää 5:n sijasta… kuvassa edellisiä testejä ja nyt kp10/27-28. Nyt jatkan taas dhea:ta.
 

Liitteet

  • IMG_1780.jpeg
    IMG_1780.jpeg
    891.4 KB · Katsottu: 31
Lämpimiä ajatuksia kaikille pitkään yrittäneille 💜 Mekin yritettiin 10v, 1 varhainen kkm ja 1 kkm rv 15. Sitten kuitenkin saatiin ihmeiden ihme luomuna syliin, ku just päätettiin ekan inssin ajankohta.

Mä aloittelin kans vhh viikko sitten ja jospa sekin toisi toivottuja tuloksia, kun kertynyt huomaamatta +10kg vauvavuonna.

Koetan olla tikuttamatta ovista nyt enää tässä kierrossa, kun mulla tahtoo ovis siirtyä heti ku alan tikuttelemaan ja stressaamaan et onko tarpeeksi talletteluja ja oikeaan aikaan 🫠
 
Takaisin
Top