Yli 35 kuumeilevat

  • Ketjun aloittaja Kirbycat
  • Aloituspäivämäärä
Voi ei @Sandra84 ! Toivottavasti saat arvot nopeaan kuntoon.
Mua on tänään paleltunut koko päivän... Kait se sitten ovulaatio tapahtui.. ja progesteroni vaikuttaa... 🙈
Tai sit on tulossa flunssa kun tulee pitempi vapaa töistä helatorstain ansiosta 😂
 
Täällä varmaan ovis käsillä, aika napakasti lähti vahvistuun testit yhen vuorokauden aikana 😄
1715150872821.png
Tuota premomin logiikkaa en vaan ymmärrä kun tuo 0.72 on muka vielä low, ja edellisessä kierrossa merkkasi jo 0.5 high 😅 noh, eipä tuolla niin väliä, merkkaa mitä merkkaa mutta eilisillan ja tän aamun on kyllä jo niin lähellä tasavahvoja että eiköhän sen plussan uskalla tälle päivää ajatella ✌🏻
Tuntemuksia on jos jonkinlaisia, mutta en pelkästään niiden varaan kyllä laske mitään.

Kohta siis taas piinaillaan! :nailbiting:
 
Premom on kyllä mystinen. Toisaalta se näyttäisi hyvin laskevan kierron kestoja ja arvioivan oviksen paikkaa edellisten kiertojen ja tehtyjen testien perusteella. Mulla on sen lisäksi ollut jo pitkään käytössä Clue, joka on varsinaisesti kuukautiskierron seurantaan tehty vastaava äppi missä on kyllä myös "Conceive"-moodi. Mutta se ei kyllä juurikaan mukaudu sen perusteella mitä sinne loggaa, jos on vaikka kierron pituuden kirjannut jonnekin perustietoihin.

Täällä toinen testipäivä, kp 14/29-33. liuskat ja tikut niin haaleita että sai tihrustaa, mutta cb dual antoi jo vilkkuvan hymynaaman. Mielenkiintoista :No Evil Monkey: No, eilen kokeiltiin jo ja perjantaina meinaan viimeistään lirkutella uudestaan jos ei tänään tai huomenna jakseta. Nyt olis kyllä sillai otollista, että esikoinenkin sai alkunsa euroviisuviikonloppuna. :tears::tears::tears:
 
@Fiarlán se CB:n dual on kyllä kiva kun antaa toiveita jo sillä vilkkuvalla että nyt on otolliset päivät käsillä 😁 ja euroviisuvauva, kyllä, mäkin haluan sellasen 😂 Mä oon aika vannoutunut euroviisujen katselija, mies ei yleensä jaksa kiinnostua mutta tän vuoden Windows95man sai hänenkin kieroutuneella huumorintajullaan vähemmän yllättäen hyväksynnän 😏
 
Euroviisuvauva 🤭🙈 mahtavaa 🤩
oon kuullut termin juhannusvauva yms.. ja isä aikoinaan vitsaili, että juhannuksen soputeltta vaihtuu hyökkäysvaunuihin... 🤪
Mutta hmm.. jos nyt ois onni myötä tässä touhussa ja kuut sekä tähdet oikeassa asennossa.. niin olikos viime vkl aikana mitään muuta erikoista ku mun ovis... 😂 Ei vissiin... 🙈
Noh.. jos ei nyt nappaa niin taas seuraava ovis olis ennen juhannusta... Mut sit vois puhua loman aloitus vauvasta, jos tärppäis silloin... 🤭

Tsemppiä meille kaikille 🧡
 
Flo sanoo että tänään on menkat myöhässä, mulla vähän haluttais käydä hakemassa testi, mutta toisaalta tuntuu etten uskalla. Se on kuitenkin kauhee pettymys jos on nega vaikka oon taas koittanu psyykata itteeni ettei tää nyt välttämättä enää onnistu😅
 
Täällä tänään dpo1. Eilinen ovis sattu just tulemaan sillon ku olin salilla ja kipu oli aika jäätävää 😣 piti kyllä vähän aikaa pitää taukoa treenistä kun niin poltteli. Onneksi meni ohi eikä kestänyt kuin 10-15 min. Mutta tuo alamaha on kyllä edelleen tosi arka ja pyöräillessä töyssyt tuntuu pahalta. Huh, että oviskin voi olla kipeä. 🙄
 
Samalla kun kävin lääkärissä niin kävin verikokeessa. Kilpirauhasarvot heittäneet häränpyllyä! Kamala paniikki! TSH 0.07! 0,5 olis vielä hyvä, mutta tuo menee yli.

Mulla lisättiin 25mikrogrammaa lääkettä 2kk sitten. En sit ota sitä lisää kyllä enää huomenna. Nyt pelottaa, että onko nun kierto taas sit 25 päivää tämän vuoksi! 😬 nyt kp20. Normaali 27-28. Hoito alkaa kun kierto alkaa (tai siis kp2 alkaa piikitys). Soitan varmaan aamulla taas sinne polille… 🥵
Omanapailen vähän, koska luin nyt kannasta, että pidetään kilpparilääke samana ja sit jos tulee raskaaksi niin katsotaan sitö arvoa uudelleen 😎 ehdin kaks päivää tässä ottamaan pienempää lääkemäärää, mutta eipä se onneksi haittaa… Huomenna sit oikee annos.
Täällä kp23/27-28 ja turvottaa tosi paljon. Tän yskän kun sais vielä pois, että pääsen tiistaina urheilemaan… vähän… 😀
Jotenkin en usko, että nyt olis tärpänny. Nyt vissiin dpo 7 vasta menossa… ei varmaan kannata ees testailla paitsi jos ei ala kuuluun kiertoa 😝

Euroviisuja pitää seurailla huomenna. Tässä ollaan miehen kanssa niitä katseltu 😝 ja arvosteltu. Hyvä, että Käärijäkin pääsi lavalle :)
 
Kävin hakee testin ja ihan puhdas nega oli. Ovulaatio tuli kyllä tosi myöhään, että jospa tässä vielä pieni toivo on🙄 nyt ois niinku 12 tai 13 päivä oviksesta. Valmistaudun kyllä vaan nyt kuukautisten alkuun! Sen verran alavattaa nipistelee että eiköhän kohta ala
 
No nii. Ois sen pitänyt ehkä näkyä. Jos on ihan perinteinen oviskipu niin voi olla..
itsellä kystan puhkeaminen oviksen yhteydessä kestää sen 15-20 minuuttia ja välillä on ihan kylmän hiki ja kauheat kivut ja sit aristaa paikkoja loppupäivån ja joskus seuraavanakin.. gyne selitti, että samaan aikaan puhkeaa koska liittyy ovikseen..
Et silloin jos kysta puhkeaa niin kipu on ihan omaa luokkaansa.. ja yks kaveri on pyörtynyt joka kerta... 😖
 
Täällä tehtiin tänään raskaustesti, kun erikoisia tuntemuksia alavatsassa ollut jo jonkin aikaa ja flunssaoireita (esikoisesta flunssaoireet ainoa raskausoire), mutta puhdas nega oli. Myöhemmin sitten uudestaan, jos ei menkat ala; ihan mahdollista, että kierto ei ole vielä tasaantunut, ja toisaalta ovulaatiokin arvattu kalenterin perusteella, joten siitäkään ei välttämättä 14 päivää.
 
Täällä taas dpo 7 tai 8... Taisin saada sukulaistaaperolta eilen flunssan, vaikka yritin huolehtia käsi hygieniasta... Tosin nyt sitte on menkkamaisia tuntemuksia... 🤔 Kp 22 ja pari edellistä kiertoa on ollut 28-29 eikä 24-26... Saapa huomata... 😖
 
Omaa äitiä muistettu tänään. Jaoin omaan someeni ihan kokemuksia lapsettomuudesta. Ei kummempaa vastaanottoa…
Ostin itselleni kukkia. Mies halus muistaa mua koska olen hänen lapselleen äitihahmo. Sanoin että ei tarvi. Ei se oo sama asia….
Täällä kp25. Ehkä dpo 8-9. Uus kierto alkaa varmaan ylihuomisen huomenna. Ellei sit oo kierto sekaisin, niinku viimeksi ensimmäistä kertaa ikinä oli 25 kiertopäivää…
Tein tänään herkän testin. Ihan turhaa tässä kohtaa. Ovis oli niin myöhään. 🤷🏼‍♀️
Flunssaa edelleen poden. Tää yskä sai mut jo itkeen. Mä en jaksa. Haluan tiistaina urheilemaan… 😒
 
@Sandra84 ❤️ sama äitiä muistettu ja anoppia ja miehen mummoa.. siskon kanssa on oltu hieman möks tästä meidän lapsettomuudesta.. kummallakin eri syyt, tilanne sama... Sisko on onnekseen 4 vuotta nuorempi, mut silti.. 😖
Mutta keskitytään oman äidin juhlistamiseen, koska meillä sellainen vielä on. ❤️
Miehen kanssa puhuttiin eilen, että tänään olisi ollut meillä ensimmäinen oma äitienpäivä, jos vuosi sitten ei ois ollut sitä varhaista keskenmenoa... kyllähän se molempien mielessä käy.. 💔
 
Nyt keväällä on flunssat olleet sitkeitä.. mutta ei kait se sulje raskautta pois 🙈 toivottavasti olisit!
Ja toivottavasti lääkäriltä saat apuja!
Minulla eilinen flunssa olo helpotti, taitaa johtua pölystä yms. limakalvojen kuivuminen nenässä... Tai sitten mukillinen kuumaa hunajavettä teki ihmeitä :)
 
Takaisin
Top