Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Okei, en ole kuullut moisesta mutta voi siis olla tuokinLiittyiskö siihen että joskus voi olla kaksi LH piikkiä, jos ensimmäisellä ei tapahdu ovista?
Minä otin myös premomin käyttöön täältä saatujen vinkkien perusteella! Kaksi kiertoa oon nyt sinne merkkaillu, tosin tässä meneillään olevasta kierrosta ovista taisin tikuttaa liian myöhään joulureissun vuoksi ja se huippu jäi nyt vähän mysteeriksi.. Merkkasin nyt huipuksi tuon mikä oli tummin, vaikkei se ihan tasavahva ollutkaan ja sovellus antoi kyllä aika matalat nuo lukemat, mutta lähti siitä sitten laskemaan. Nähtäväksi jää miten käy tämän kierron osalta, oon pitänyt pään kylmänä enkä oo vielä testannut (dpo 9).Onko teillä premom käytössä? Mulla ollu Flo, mutta kokeilen nyt tätäkin. Ja mulla kyllä nyt digit myös käytössä, opettelen käyttään, kun niitä näköjään tarvii hoidoissa (foorumin perusteella).
Kp12 menossa…
Mäkin tykkään kun vertailu on helppoa. Numeeriset arvot tuntuu olevan hyvin vaihtelevia testistä ja henkilöstä riippuen mutta tärkeintähän se on että vahvistumisen/plussan näkeeTää on kiva ku näkee tummuuko ja miten tummuu. Pe veikkaa ovista toi Flo…
tsemppiä painonpudotukseen! helppoa se ei todellakaan ole mutta se fiilis sitten ku tuntee että jotain on lähtenyt! vitsi se on hieno tunne! eikä tarvi ku se tyyliin 2-3 kg keventyä niin se tuntuu! mullaki kuitenki se 20 kg ois ylimääräistä.Meillä vähän samaa, sovittiin, että nyt ei tartte tikuttaa ovista vaan tähdätään petipuuhat silleen sopivasti
Ja molemmat on parannettu ruokavaliota ja jatketaan sillä linjalla... Ja sit jos tässä kierrossa ei tärppää haen ozempicia kun on kerta resepti valmiina ja keskityn painon pudotukseen nyt kevään ja samalla vähän hermolomaa yrittämisestä molemmille, onhan tässä 2 vuotta mennyt.. sitten hoitoihin lisäksi jos painon pudotus ei auta... Konstit pudotukseen on tiedossa, energia ei ole riittänyt, mutta nyt alkaa olemaan taas henkiset voimavarat paremmassa jamassa.. kevään km sysäsi minut yllättävän syvään ja pitkään kuiluun.
tänään otin yhteyttä kunnalliseen lapsettomuushoitoon ja saimme ajan jo 14.2. lapsettomuuslääkärille sitä ennen pitää miehen käydä antamassa spermanäyte ja minun käydä verikokeessa jotta saadaan prolaktiini ja keliakin vasta-aineista tulokset. Niin jännää ja ihanaa kun asia etenee!
joo siis itsekin tuota ihmettelin, mutta kuulemma keliakia voi olla "piilevänä" ja tosiaan saattaa hoitamattomana aiheuttaa lapsettomuutta niin sitten sekin tässä tutkitaanMinkä takia nuo keliakian vasta-aineet mitataan? Vaikuttaako hoitamattomana niin paljon lapsettomuuteen? Kiinnostaa, sillä istellä todettu keliakia ja ollut vuosia hoitotasapainossa ruokavaliolla (ainoa hoitokeino).