@Qkkuu kiitos

metforem auttaa PCOSN kanssa hormonitoimintaa, letrozoleja kokeiltiin ekaa plussaa ennen ja sen jälkeenkin.. sitten oli puhe että nyt vuoden alusta lähdetään käymään yksityisellä, julkisellahan töppää mun painoon ja nyt kohta ikäänkin.. mies on ollut vastahankaan testejä ja voimakkaampia hoitoja kohtaan.. toki sekin hankaloittaa että töistä pitäisi järjestää päivä aina vapaata, kun lähin yksityinen on reilun 100km päässä.. mun töistä onnistuu ilman suurempia selittelyitä.. mutta miehellä ei...
Mutta "luomu" plussa marraskuussa taas sekoitti suunnitelmat ja ajatukset... Jos tää metforem riittäisi avuksi... Ja jos saisin kuitenkin painoa alas...
Tein nyt negatiivisen testin, kontrolli viiva oli melkein musta, en ole niin tummaa ennen nähnyt.. kyseessä apteekin ultra testi..

Vessaan mennessä pikkuhousun suojassa oli ruskeaa tahraa ja pyyhkiessä tuli ihan ruskeaa jälkeä paperiin.. mutta ei vielä muuta vuotoa.. jos olisi nyt vasta kiinnittymässä... Tai sitten menkat alkaa kohta... Ei ole kyllä tuollaista ruskeaa ollut tässä kohtaa kiertoa.. liekö koskaan...
Huomenna olisi yksille ystävän lapsen synttäreille meno... Jätän kyllä väliin jos menkat alkaa.. ei kipujen vuoksi ja oikein muutenkaan sitten jaksa sitä onnellista monilapsista perhettä oman pettymyksen aikana.. seuraava päivä olisi sitten jo helpompi..
Viikolla olisi talviloma, pitäisi lähipiirin lasten kanssa jaksaa touhuta... Ehkä käyn pari päivää.. sitten keskityn kyllä itsekkäästi omiin juttuihin ja omien akkujen lataamiseen..
@Sandra84 tsemppiä tulosten odotteluun

toisaalta just olisi hyvä kun löytyisi jotain asioita selittävä ja johon voisi vaikuttaa jotenkin.. mutta joo.. täysin ymmärrettävää

sama kait tuolla mun miehellä on hoitojen aloittamisen suhteen...ja toki itselläkin...