Yli 35 kuumeilevat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kirbycat
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
@Fanni81 tässä on ma iltapäivän testi, joka on otettu enemmälti virtsaa pidättämättä. En mittaile lämpöjä. Muutoin limat, alavatsatuntemukset täsmäisi että ovis maanantai-tiistai yö paikkeilla.

Seuraava testi tiistaina aamusta oli jo hailakampi. Tiistaina iltapäivällä enää haamu. Tänään keskiviikkona lähes blanco.
Tuohan on tosi vahva!!!! Mun on ihqn eri luokkaa
https://freeimage.host/i/3Jmq5Gt

Täällä alkoi eilen vihdoin menkat ja sehän tarkoittaa sitä, että pääsen sinne verikokeisiin ja sitten pian varmasti kuuluu ensikäyntiajasta sinne lapsettomuuspolille. 😊
Hyvä juttu! Tsemppiä!

Mulla on huomenna se repro-testi. Kuulemma vähä voi sattua. 😔 Otan varuiks Panadolin ennen ohjeen mukaan. Jännä kun eilen vihlas jostain… mietin et olisko voinu kiinnittyä, jos olis onnistunut. Ei voi muuta kun jossitella…

@Fanni81 sieltähän se plussa tuli! 🤩

@Sandra84 tsempit huomiseen toimenpiteeseen!

Omasta navasta tyydyn toteamaan että erikoinen on tämä hormonien vaikutus oloon. Viime kierron lopuksi ja kierron alussa olin ihan (taas) maani myynyt, mielessä vaan että ei tää taida koskaan onnistua, onko tässä edes järkeäkään, oon iku vanha jne. Nyt taas dpo2 ja mieli on taas korkealla ja usko onnistumisen mahkuihin luottavainen. 😅 onhan tää välillä vähän vuoristorataa 😅

Tsemppiä @Sandra84 huomiselle 🧡 kerro sitten millainen oli 🤔

@MrsAmyP sellaista tämä naisen elämä on... Yhtä hormonien aiheuttamaa tunteiden vuoristorataa.. 🙈

Täällä ei vielä menkkoihin viittaavaa oikeastaan ollenkaan... Tai ei ainakaan tunnu vielä että olisi alkamassa... Kp28...ja dpo10... Lauantaina aamulla ajattelin tehdä testin jos ei mitään vuotoja ala.. mutta nii... Eipä tässä enää luota mihinkään tuntemuksiin...
Nälkä on edelleen vähän väliä... Rintoja aristaa jonkun verran... Mutta niin.. ajan kanssa selviää... Yritän ajatella kaikkea muuta... 🙈

Hyvä juttu! Tsemppiä!

Mulla on huomenna se repro-testi. Kuulemma vähä voi sattua. 😔 Otan varuiks Panadolin ennen ohjeen mukaan. Jännä kun eilen vihlas jostain… mietin et olisko voinu kiinnittyä, jos olis onnistunut. Ei voi muuta kun jossitella…
Toivotaan, että menee kivuttomasti! Tsemppiä. 😊

Piinaa... Ei vielä menkkoja... Mut iltapäivällä ja nyt illalla harvakseltaan tuntemuksia, että alkaakohan... Ja sit menee ohi... Oispa alkuraskauden juttuja 🙏🏻 on ollut molemmissa plussissa kans.. mut nii... jos ei yölläkään ala vuoto, niin aamulla teen kyllä testin kp30 ja dpo12... Vielä ei oo tuhru vuotoakaan eikä muutakaan, niin meinaa kyllä toiveet hieman nousta.. mut pelko pettymyksestä on kans vahvasti läsnä... 😬🙈

Piinaa... Ei vielä menkkoja... Mut iltapäivällä ja nyt illalla harvakseltaan tuntemuksia, että alkaakohan... Ja sit menee ohi... Oispa alkuraskauden juttuja 🙏🏻 on ollut molemmissa plussissa kans.. mut nii... jos ei yölläkään ala vuoto, niin aamulla teen kyllä testin kp30 ja dpo12... Vielä ei oo tuhru vuotoakaan eikä muutakaan, niin meinaa kyllä toiveet hieman nousta.. mut pelko pettymyksestä on kans vahvasti läsnä... 😬🙈
Hei isosti tsemppiä täältä ❤️ Oon lukenu sun kirjoituksia ja voi että kun teille nyt suotaisiin oma pikkuinen. Jäin miettimään että ootteko saaneet mitään apua lapsettomuuteen?

@Qkkuu kiitos🧡 metforem auttaa PCOSN kanssa hormonitoimintaa, letrozoleja kokeiltiin ekaa plussaa ennen ja sen jälkeenkin.. sitten oli puhe että nyt vuoden alusta lähdetään käymään yksityisellä, julkisellahan töppää mun painoon ja nyt kohta ikäänkin.. mies on ollut vastahankaan testejä ja voimakkaampia hoitoja kohtaan.. toki sekin hankaloittaa että töistä pitäisi järjestää päivä aina vapaata, kun lähin yksityinen on reilun 100km päässä.. mun töistä onnistuu ilman suurempia selittelyitä.. mutta miehellä ei...
Mutta "luomu" plussa marraskuussa taas sekoitti suunnitelmat ja ajatukset... Jos tää metforem riittäisi avuksi... Ja jos saisin kuitenkin painoa alas...

Tein nyt negatiivisen testin, kontrolli viiva oli melkein musta, en ole niin tummaa ennen nähnyt.. kyseessä apteekin ultra testi.. 🤔
Vessaan mennessä pikkuhousun suojassa oli ruskeaa tahraa ja pyyhkiessä tuli ihan ruskeaa jälkeä paperiin.. mutta ei vielä muuta vuotoa.. jos olisi nyt vasta kiinnittymässä... Tai sitten menkat alkaa kohta... Ei ole kyllä tuollaista ruskeaa ollut tässä kohtaa kiertoa.. liekö koskaan... 🤔

Huomenna olisi yksille ystävän lapsen synttäreille meno... Jätän kyllä väliin jos menkat alkaa.. ei kipujen vuoksi ja oikein muutenkaan sitten jaksa sitä onnellista monilapsista perhettä oman pettymyksen aikana.. seuraava päivä olisi sitten jo helpompi.. 🙈

Viikolla olisi talviloma, pitäisi lähipiirin lasten kanssa jaksaa touhuta... Ehkä käyn pari päivää.. sitten keskityn kyllä itsekkäästi omiin juttuihin ja omien akkujen lataamiseen.. 🤔

@Sandra84 tsemppiä tulosten odotteluun ❤️ toisaalta just olisi hyvä kun löytyisi jotain asioita selittävä ja johon voisi vaikuttaa jotenkin.. mutta joo.. täysin ymmärrettävää ❤️ sama kait tuolla mun miehellä on hoitojen aloittamisen suhteen...ja toki itselläkin... 🙈

Eiköhän tässä päivän mittaan menkat ala... Oli kipeää vääntöä tuossa vähän aikaa sitten, meinasin ottaa jo särkylääkettä, mutta meni ohi... 😔 Hieman oli vessassa käydessä kirkasta punaista tiputtelua jo tullut... Ei kait se auta kuin leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä 🙄 taas sellainen olo, et pitäisi vaan antaa olla... Mun pitäis vaan hyväksyä, ettei mua ole tarkoitettu äidiksi... 😔
Huomenna tai ylihuomenna ehkä sitten uudella innolla seuraavaa ovista metsästämään... 🤦‍♀️

Tänään tuli ihmeellistä kipua joka jatkui parin minuutin ajan. Joka sekuntti tuli inhottavaa kipua. Loppui lyhyeen. Muistan kun viimeksi olin raskaana tai kun kiinnittyi se kesti varmaan tunnin. Mielessä kävi että yrittikö kiinnittyä? Ei kai 3-4pv oviksesta voi kiinnittyä? Ehkei kannata miettiä asiaa enempää

Takaisin