Kesäheinä85
Puuhakas puhuja
Apua, totta viimeinen kierto saada 2025 vauva... Mihin nää vuodet karkaa... 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Toivotaan, että kääntyisi vielä plussaksi.Dpo10, nega ja harmitus. Tuttu ajatus hiipii mieleen jälleen, ei tästä taida mitään tulla. Olen liian vanha ja väsynyt.![]()
Tsemppiä huomisiin kisoihin! Toivottavasti mahakipu on väistynyt ja saat keskittyä olennaiseenKp2 ja mahaan sattuu. Otin ihan kunnon särkylääkkeen. Huomenna kauden vikat urheilukisat. Huomenna ei pitäis enää olla vatsakipua. Toivottavasti.
Se suunnitteluaika siihen pakastealkion siirtoon on jo reilun viikon päästä maanantaina! Jee!:) Vielä ei ole kuulunut Dextralta repro-testin tuloksia… Maanantaina viimeistään.![]()
Oliko tää dpo 12? Paljon onnea
Kiitoksia! Juu dpo12Oliko tää dpo 12? Paljon onnea![]()
Ovisplussa lasketaan dpo-1Joku fiksu kertokaa miten se dpo lasketaan oikein? Jos ovisplussa tuli 27.2 ja testissä lukee ovulaatio 36h sisällä niin mikähän dpo mulla ois tänään? Help.
Ja siis -1 eli seuraava päivä dpo0 ja sitä seuraava dpo1Ovisplussa lasketaan dpo-1
Toivotaan että saat huomenna! Mulla on niissä mennyt kyllä melkein kaksikin viikkoa. Pihlajalinnansovelluksesta näkyy kun testi on valmistunut mutta niitä tuloksia ei sieltä näy ennen lääkärin yhteydenottoa