Yli 35 kuumeilevat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kirbycat
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Noniin flunssa iski mullekin. Saapahan kärsittyä tän pois alta, jos sitten olis iskukunnossa ens kuussa kun alkaa toivottavasti tapahtua 😂 Ja toden totta, mäkin ehdin täyttää 40 ennen kuin mahdollinen lapsi syntyis jos ei nyt heti ekasta kierrosta sattuis ihmeen kaupalla tärppää 😳

Minä täytän kesällä 40 nii joo... Jos tärppäisi ennen sitä kuitenkin... 🙈
Pitää keskittyä painonpudotukseen ja kun saan pari arkea kuormittavaa muuta asiaa pois niin sitten voisin taas miehen kanssa keskustella että käytäisiinkö yksityisellä kysymässä apuja...
Jospa plussa tulisi kun tässä vähän rennommin koittaisi tahkota menemään... 🤭
Mies etsii uutta työtä kun entisessä menee hermot.. on ihan kireenä.. niin nyt ei voi rasittaa toista enempää, kun hänellekin lääkärille lähtö on vaikeaa. 🧡
Mutta kyllä nämä asiat järjestyy 🙏🏻

Muokattu viimeksi:
Kp2 ja mahaan sattuu. Otin ihan kunnon särkylääkkeen. Huomenna kauden vikat urheilukisat. Huomenna ei pitäis enää olla vatsakipua. Toivottavasti.

Se suunnitteluaika siihen pakastealkion siirtoon on jo reilun viikon päästä maanantaina! Jee!:) Vielä ei ole kuulunut Dextralta repro-testin tuloksia… Maanantaina viimeistään. 🤞🏻

Dpo 9, raskaustesti nega. Tää on jotenki outo kierto ku dpo 7 asti olin ihan varma, et en oo raskaana. Sit dpo 8 eli eilen ja tänää musta onki alkanu tuntua siltä, et ehkä oonki raskaana. Oireita tietty löytyy - onko ne mielen tekemiä vai oikeita niin kukapa tietää. Eli en jotenki luota tohon negaraskaustestiin vielä, mut en kyl uskalla toivoa olevani raskaanakaa, koska sit pettymys ois liian iso, jos tää negaks jäis. Jospa sitä seuraavan testin tekis dpo 11 herkällä testillä taas.

Kp2 ja mahaan sattuu. Otin ihan kunnon särkylääkkeen. Huomenna kauden vikat urheilukisat. Huomenna ei pitäis enää olla vatsakipua. Toivottavasti.

Se suunnitteluaika siihen pakastealkion siirtoon on jo reilun viikon päästä maanantaina! Jee!:) Vielä ei ole kuulunut Dextralta repro-testin tuloksia… Maanantaina viimeistään. 🤞🏻
Tsemppiä huomisiin kisoihin! Toivottavasti mahakipu on väistynyt ja saat keskittyä olennaiseen 😊

Jännätään täällä tuloksia sun kanssa 🤞🏻

Joku fiksu kertokaa miten se dpo lasketaan oikein? Jos ovisplussa tuli 27.2 ja testissä lukee ovulaatio 36h sisällä niin mikähän dpo mulla ois tänään? Help.

Takaisin