Yli 35 kuumeilevat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kirbycat
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Meillä odotellaan vaan kierron alkua, tää kierto meni yrityksen kanssa ohi kun oli niin raju flunssa molemmilla oviksen aikaan. En oo itseasiassa ees varma mikä kp meneillään, vois tänään laskea.

tsemppiä piinailijoille!
Täälläkin dpo ehkä 3 eli katellaan miten käy.
Hei täällähän tuttuja! 😁 Tsemppiä kiertoon!

Uskaltaisikohan sitä alkaa uskoa että siellä taitaa jotain kyydissä olla 🫣🥹
20250222_104909.JPG

Nyt ois kp24... Et piinailla saa vielä muutaman päivän...eli oiskohan nyt dpo 7 vasta... Kun ovis plussa tais olla kp16... Hyvä ku menkat alkoi tammikuun vika päivä niin helpottaa laskemista ku nyt kiertopäivä on kalenteri päivä +1 😁🙈

Rinnoissa on vähemmän tuntemuksia mitä viime kierrossa.. vatsassa ehkä keltaraihanen aiheuttaa aiheuttaa jotain... Pitää tässä lähteä päiväkävelylle.. saa taas muuta ajateltavaa...

Perjantaina olis kp29... Ja dpo12.. jos ei menkat ala niin vois lauantaiaamuna testata. 🙈

Onko kellään kokemusta nännien kipeytymisestä? Mulla siis laskennallisesti loppukierto ja testien mukaan dpo8 progesteroni oli vain 0,5 eli ei olis ovista tapahtunut. Nyt kuitenkin jo viikon verran olleet nännit tosi kipeät. Seksiä on kyllä ollut, mutta nännejä ei oo kyllä pahoinpidelty. 😅

Kyllä ne on joskus ollut mulla pms oireena... Harvoin, mutta muistan kyllä että joskus on ollut, ja on ollut muistaakseni toisessa plussakierrossakin, mutta eipä näistä oireista mikään oo sata varma merkki... 😁🙈 Ainakaan mulla, vain se menkkojen katoaminen.. ja mun kropassa sekään ei ole sata varma jos testissä ei näy...

Kyllä ne on joskus ollut mulla pms oireena... Harvoin, mutta muistan kyllä että joskus on ollut, ja on ollut muistaakseni toisessa plussakierrossakin, mutta eipä näistä oireista mikään oo sata varma merkki... 😁🙈 Ainakaan mulla, vain se menkkojen katoaminen.. ja mun kropassa sekään ei ole sata varma jos testissä ei näy...
Ja siis miullahan on myöskin kaikki mahdolliset oireet ja välillä ollut oireetontakin, mutta eipä mikään ole ollut merkki raskaudesta. 🙈 Ärsyttää, kun edellinen raskaus oli ihan ylläri ja siihen aikaan kierrot sekaisin niin en edes yhtään muista millainen olo silloin alussa oli. Ainoa minkä muistan olleen omituisesti oli hillitön ruokahalu. 😅

@Sandra84 samoin minäkin laskisin jos pitää torstain -1 päivänä... 👍🏻Toki sekinhän voi heittää ainakin mulla sen yhden vuorokauden kun en aina tunne ovista ja voi kuitenkin tapahtua 12-48 tunnin sisällä plussasta 🙈 et todellisesta oviksesta dpon laskeminen ei taida ilman ultraa tai vahvoja tuntemuksia onnistua 🤔

@Pilkki24 juurikin näin.. oireita on joka lähtöön ja joka kierrossa vähän eri kompolla... 🙈😁

Tosin mulla on kans nyt ollut pari päivää vähän väliä nälkä... Ja sitä ei kyllä usein ole... 😅 Onneksi, muuten nämä painon pudotus yritykset kaatuisivat heti... 😁🙈

Ja taas sitten jos on ovuloimaton kierto niin oireet on kyllä lievempiä ja kierto saattaa ainakin näin PCOSn kohdalla venyä kunnes se ovis tapahtuu... 🤔

Dpo8, aamusta huono olo ennen aamupalaa, ei normaalia... Rinnoissa hieman paineen tunnetta, voi olla ihan PMS oirettakin... Tosin nyt ei vielä turvota... Nesteet liikkuu ihan hyvin.. 🤔 eilen oli jatkuvasti nälkä...

Onneksi pitää lähteä toiselle paikkakunnalle töihin, niin on erilainen päivä, eikä ehdi miettimään liikaa... 😅

Muokattu viimeksi:
@Kesäheinä85 toivottavasti siun nälkä johtuisi raskaudesta. 😁

Mutta se miun raskausnälkä oli niin pohjatonta etten siis ole milloinkaan muulloin elämässä pystynyt syömään ravintolassa useamman ruokalajin illallista ja ollut sen jälkeen vielä ihan hyvä olo eikä yhtään täysi. 🙈 Söin ihan järjettömiä annoksia silloin alkuraskaudessa ja paino nousikin alkuun, kun olin vaan niin onnellinen, että kerrankin pystyi syömään useamman pihvin. 😆 Söin vielä ihan terveellistä ruokaa enkä mitään herkkuja. Sitten puolessa välissä iski närästysvaihe niin se syömisen ilo loppui siihen ja loppuraskaudessa lihoin ihan tuhottomasti, vaikka en paljoa syönytkään. Radi ja vuodelepo tekivät tehtävänsä. 😭

Täällä taitaa ollakin useampi piinapäivillä 🤞🤞

Itse odottelen jälleen ovista. Nyt kp15, vähän tummempaa viivaa testiin tänään mutta ei positiivista. Katsotaanpa mitä lähipäivät tuo tullessaan..

Joltain foorumilta lueskelin muiden ajatuksia raskautumisesta ja siitä, suunnitteleeko raskautumista ja muun elämän yhteensovittamista/ajoitusta miten tarkkaan. Oli mielenkiintoista lukea muiden ajatuksia. Toki tuolla varmasti oli henkilöitä isolla ikähaarukalla kirjoittelemassa jne. Haluaisiko joku jakaa täällä +35v foorumilla omia ajatuksiaan?

Omalla kohdalla emme ole asiaa suunnitelleet sen enempää ja se vähäinenkin suunnittelu on karissut yrityskuukausien vieriessä 😅 Nyt tosin haaveilen matkasta jonnekin lämpimään. Hetken on käynyt mielessä, että mitäs jos tärppääkin ja olen jo pitkällä raskaana ensi syksyllä mahdollisen matkan aikana. Mutta ehkäpä siihenkin sitten löytyy ratkaisu

@MrsAmyP alkuun mie suunnittelin kaikkea mahdollista ja varauduin kaikkeen mahdolliseen, mutta nyt homman venyttyä olen elänyt ihan normaalisti. Matkat varaan muutenkin aina peruutusturvalla ettei tule kalliiksi, jos joutuu perumaan. Koskaan ei kuitenkaan tiedä mitä tulee eteen. Vähän jopa harmittaa ettei edes huvita suunnitella mitään, kun ei ole tullut tässä yli vuoteen tulosta. Muutaman kerran olen meinannut ostaa pieniä vaatteita tms, mutta sitten olen malttanut mieleni.

Tulipa kauhean masentava viesti tässä pms-oireisena. Taisi juuri kouraista kuukautisten merkiksikin. No... kuppi on jo paikoillaan. 🙃

@MrsAmyP Mö ennen pohdin kyllä, että viittinkö tehdä asiaa x, jos sit olenkin raskaana. Nyt oon vaan tehnyt asioita ja perun sit, jos en voikkaan. Mut mitään kauheita ryyppy-juhlia en oo suunnitellu tai oon skipannu suosiolla, koska alkoholi on vähän tässä nyt jäänyt tän pitkän yrityksen myötä. Silloin tällöin saatan ottaa muutaman.

Meen perjantaina ottaan sen repro-testipalan kohdusta. Jos nyt oliskin raskaana, se saattaa aiheuttaa keskenmenon. Mutta siitä saa hyvää tietoa ehkä, miksi mulla on ollut keskenmenoja. Sille ei oo muutoin koskaan hyvää hetkeä. Otamme riskin.

Takaisin