KukkaPuska
Vauhtiin päässyt keskustelija
Mites täällä menee?
Mä en ymmärrä, miks en saa koskaan ovista tikutettua (siis tummaa viivaa). Onko mulla liian vähän jotakin hormoneja? Tänään ja eilen on ollu sellaiset ovislimat. Tänään en ole vielä tehnyt ovistestiä (pregcheck), mutta teen sen, jos nyt sais sillä jotakin tulosta. Pitäs jaksaa vielä tunnin pidätellä varuiks, kun en muista koska kävin vessassa
(KP15 Edit: tein sen testin ja nyt sit mietin, että onks toi melkein ovis? Aika tummaks meni. En muista, että ennen olis mennyt.)
Lomalla onneks vielä, niin saa ollakin vähän aivot narikassa.
Mä oon kyl joutunut syömään nyt vajaan viikon Mirtazapinia unilääkkeenä (ihan murusen), että kroppa saa lepoa… vähän ylikerroksia tässä kun en ole saanu nukuttua kunnolla.
Keskenmeno varmaan kuitenkin oli henkisesti aika rankka tuossa huhti-/toukokuussa… En tiedä miten sitä enempää purkais, mutta kyllä se jotenkin on mielenpäällä alitajuntaisesti…
Moikka!
Oon uusi foorumilla *moikat* ja meillä on puolison kanssa kuudes kierto yritystä takana nonstoppina.
Varhainen keskenmeno tapahtui pari vk sitten, minkä jälkeen tikutin oviksen alle viikko vuodon loppumisesta.
Olen tosiaan tikuttanut samanlaisia oviksia kuin säkin, eli melko tummia, mutta ei yhtä tummia kuin ilmeisesti "pitäisi" testitikuissa olla näkyvillä. Kuitenkin oviksen tuntee nippailuna ja limojen muuttumisena.
Olen tosin harkinnut mennä hormonitesteihin, kun limat ei ole enää niin "limaisia" kuin aiemmin. :/
Oletko sä käyttänyt mitään luontaistuotteita parempien limojen aikaan saamiseksi?
Bongasin kunnon kananmunalimat juurikin ennen viimeistä lyhyttä raskautumista, ja oon alkanut miettiä että onko vika limoissa tai limojen puutteessa...