Itellä.. näin jälkiviisaana.. ei ole montaa kertaa vuodessa tullut vahvaa ovisplussaa.. joten PCOSn vuoksi ei välttämättä ole ovulaatiotakaan oikeasti kovin useasti tapahtunut.. vaikka kierto onkin ollut kohtuu säännöllinen.
Letrozol kuurit aikaista ovista useammalla päivällä.. aikoinaan
tosiaan olen kokeillut vuosien varrella eri ovistestejä ja minulla parhaiten toimii nuo apteekkarin ovulaatiotestit.. ja tosiaan saan oviksen kiinni kun testaan iltapäivällä.. senkin sain selville kun testailin kahdesti päivässä... On aika nopea piikki..

Ja sama ku
@Pilkki24 katsoin myös vielä muutaman tai pari päivää plussan jälkeen et miten nopeasti haalenee.
Onhan tässä muutaman tikun 4 vuoden aikana käyttänyt

Ja taas limat ei kyllä joka kierrossa testien kanssa satu samaan.. limoja tulee useampi päivä ennenkuin ovis plussa tulee testiin ja itseasiassa limat ja mielihalut katoaa paria päivää tai päivää ennen plussaa...

Yritä siinä sitten plussa päivänä järjestää äksöniä kun ei edes enää kiinnosta.. kai mun kropalle pitää olla super uimareita jotka ui 4-5 päivää...

Toki nykyään yleensä pelataan varman päälle hyödynnetään se päivä ku musta tuntuu et nyt ja sit se ovisplussa aika..
Et varmaankin jokaisen kroppa on tässäkin omansalainen ja pitää vain saada se oma kierto selville

ei tosin ole todellakaan aina helppoa