Yli 35 kuumeilevat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kirbycat
  • AloituspĂ€ivĂ€mÀÀrĂ€ AloituspĂ€ivĂ€mÀÀrĂ€
Tervetuloa uudet kuumeilijat đŸ€—

TÀÀllĂ€ dpo8, oviksen jĂ€lkeen oli muutamia pĂ€iviĂ€ kaikenlaista alavatsan jomottelua mutta nyt on isommalti kaikki oireet hĂ€vinneet. Iso kiusaus testata varhaisella testillĂ€ huomenna. NiitĂ€kin tuli iso kasa mukana samalla kun tilasin niitĂ€ halpis OneStep ovistestejĂ€ 😅 EhkĂ€
Omalle luoteelle on helpompi vaan testata, vaikka tulos olisikin nega. Jotenkin minun on helpompi kÀsitellÀ sitÀ kuin elÀÀ ns.turhassa toivossa..
Nega testattu. TiedÀn toki ettÀ teoriassa voi muuttua vielÀ posiksi, mutta..

Voi ettĂ€, harmi @Pilkki24 ja @MrsAmyP toivotaan viimeiseen asti đŸ™đŸ»

Jospa tÀÀ seuraava ois meidÀn kierto! Ja toki muidenkin!

Mulla on ollut kp1 lĂ€htien julmettu turvotus.. kĂ€vin eilen hieronnassa ja akupunktiossakin jos auttaisi... 🙈

Mutta jospa tÀÀ tĂ€stĂ€, kp6 niin energiat alkaa hiljalleen palautumaan, oli kyllĂ€ niin kivulias sunnuntai ettĂ€ huh huh... Luulin ettĂ€ minusta tulee ulos vĂ€hintÀÀnkin tennispallo... 🙄 Liekö se, ettĂ€ oli ekat menkat keskenmenon jĂ€lkeen aiheutti tuon vai mikĂ€... đŸ€”

Tervetuloa joukkoon @Myrna!

@MrsAmyP Pahoittelut negatestistÀ, mutta hyvinhÀn se tosiaan ehtii muuttumaan vielÀ. Mulla ilmeisesti sama dpo eli tÀnÀÀn dpo 9. Testasin kanssa hÀtÀpÀisenÀ aamulla ja oli nega. Tosin tarkistin, ettÀ missÀ kohtaa olen aikaisemmin saanut plussan niin ne on ollut dpo 13-17 ettÀ voihan se olla, ettÀ vielÀ on toivoa. Oireita on riittÀmiin, mutta voivat toki liittyÀ ihan normaaliin luteaalivaiheeseen yhtÀ lailla.

@Pilkki24 MÀ oon kanssa huomannut, ettÀ siitÀ lÀhtien kun vauvakuume alkoi nostaa pÀÀtÀÀn, niin entistÀ enemmÀn nautin ajasta nÀiden kahden aiemman kanssa. MeidÀn 6-vuotiaalla on nyt myös sellainen vaihe, ettÀ tykkÀÀ leikkiÀ vauvaa ja tulee paljon syliin niin eipÀ haittaa tÀtÀ mammaa yhtÀÀn sellaiset leikit. :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

PÀÀtin ettĂ€ en testaa yhtÀÀn mitÀÀn ovulaatioita. Noh löysin kaksi pakettia testejĂ€ (14kpl) pĂ€ivĂ€ys menny 12/2024. No pÀÀtin testata sit kuiten kun ei mitÀÀn tietoa mikĂ€ kp on kun tuo kierukka otettu pois. No ei ainakaan ovulaatio vielĂ€ testin mukaan 🙈

TÀmÀn kierron negatestin jÀlkeen fiilikset vÀhÀn matalalla. TÀnÀÀn ja eilen illalla lantiolla/alaselÀssÀ jomotukset. Terolutista vielÀ jÀljellÀ tÀmÀ pvÀ ja huominen. PitÀÀkö ne menkat poissa vielÀ pari pÀivÀÀ vai alkaako niistÀ huolimatta..
Olen miettinyt pitÀisikö hakeutua yksityiselle lapsettomuuteen erikoistuneelle lÀÀkÀrille. Olisin itse sitÀ mieltÀ ettÀ ei taida olla ihan normaalia ettÀ nÀÀ ovisplussat tulee selvÀsti kierron lopulla. Olenko ja onko kumppani henkisesti valmis kÀyntiin, tutkimuksiin jne.. en tiedÀ.

HeipÀ hei, minÀ siirrynkin tÀnne kuumeilemaan.
13 kuukauden ikÀiselle tyttÀrelle olisi sisaruksen kaipuuta.
YritystĂ€ nyt syksystĂ€ ollut ja epĂ€mÀÀrĂ€inen mieliala, kun sovelluksien (eihĂ€n sitĂ€ nyt yhdellĂ€ mennĂ€ 😆) mukaan kuukautiset olisi pitĂ€neet alkaa joko eilen tai tĂ€nÀÀn. Jotenkin ei yhtÀÀn kuukautisolo ole, mutta nĂ€rĂ€stystĂ€ toista pĂ€ivÀÀ. VielĂ€ en ole uskaltanut tai muistanut testiĂ€ tehdĂ€.
IkÀÀ tulee tuossa pienen tovin pÀÀstÀ 40 vuotta ja tietÀÀ itse, ettei tÀssÀ ainakaan helpommaksi homma mene.
Edelliset pari kiertoa myöskin oli hyvin jĂ€nnĂ€t, niin tiedĂ€ onko siinĂ€ jo tapahtunut jotain. 😅

TÀÀllÀ kp17 eikÀ oviksesta tietoakaan. Toki oon myös ihan todella flunssainen, joten jÀis kyllÀ yrityksetkin varmaan tekemÀttÀ tÀssÀ kunnossa..

TÀnÀÀn tuli kuitenkin ajanvaraus polin ensikÀynnille, joka on 12.3. JÀnnÀÀ, vaikka ei ole ensimmÀinen kerta. MietityttÀÀ onko tilanne miten paljon huonompi nyt, kun molemmilla on tietysti se +4v edellisistÀ tutkimuksista.

Hei, olen uusi kuumeilija, kohta 36v.
Haaveillaan kolmannesta lapsesta puolison kanssa. Ollaan nyt pari kiertoa yritetty tuloksetta. Olin unohtanut kuinka piinaavaa tÀmÀ yrittÀminen on. Toki olen aina raskautunut helposti, mutta olen nyt vanhempi.

Menkat ovat 4pÀivÀÀ myöhÀssÀ ja olen tehnyt useita testejÀ. Kaikki negatiivisiÀ. En tÀssÀ kierrossa tunnistanut ovista, vaikka yleensÀ oireet selkeÀt. Alkaispa menkat ni pÀÀsisi yrittÀmÀÀn uudestaan.

@Lucy89 ollaan lĂ€hes samoilla alkutiedoilla matkassa! đŸ‘‹đŸ» Liityin itse viime viikolla tĂ€nne. 😅
Pian 36, kolmas yrityksessĂ€, pari kiertoa takana ja nyt menossa piinaavat pĂ€ivĂ€t. đŸ«  Olin myös unohtanut mitĂ€ tÀÀ odottelu on! Oon myös sortunut tekeen testejĂ€, vaikka ihan selvĂ€sti ne on negoja koska liian aikaista. Plaah...

Olin tosiaan unohtanut millaista tÀÀ venaaminen on. Viikot hurahtaa tÀyttÀ vauhtia ohi, mut tÀÀ projekti tuntuu etenevÀn hitaasti. Ihana ristiriita.
YritĂ€ tĂ€ssĂ€ sit olla rentona ja rauhallisin mielin. 😁

Mukavaa viikonloppua kaikille +35 kuumeilijoille! đŸ«¶đŸ»

TÀÀllĂ€ kanssa 36.v (vielĂ€ muutaman kuukauden😅). Jokunen kierto takana yrityksen kanssa, piti niin mennĂ€ fiiliksellĂ€ tulee jos on tullakseen, ei stressiĂ€, ei tikuttelua. Veetuikshan se miete meni, nyt on ovulaatio tikkuja kasapĂ€in ja piinat juuri menoillaa, hirveintĂ€ on tÀÀ odotus ettĂ€ saa testata miten kĂ€yđŸ€žđŸ»đŸ«Ł

Tervetuloa kaikille uusille kuumeilijoille!

Tuli vÀhÀn foorumitaukoa kiireisen arjen takia, mutta nyt on PAS siirron suunnittelukÀynti kÀyty ja ensi kierrosta olisi tarkoitus siirtÀÀ.

TÀÀllÀ on nyt varmaan juuri ovulaatio, kun ovistesti oli eilen lÀhes tasavahva ja tÀnÀ aamuna selvÀ positiivinen. Oviskivut on juuri pÀÀllÀ ja niistÀ ei kyllÀ voi erehtyÀ. :No Evil Monkey: Jostain syystÀ ovis on nyt useamman pÀivÀn myöhÀssÀ, mut selvÀsi tuli kuitenkin.

Plaah. Kotona flunssassa pikkusen kanssa ja menkat myöhĂ€ssĂ€ toista pĂ€ivÀÀ. Testit pelkkÀÀ negaa. 😑 EihĂ€n tĂ€llĂ€sessĂ€ röhkĂ€-yskĂ€ssĂ€ puolikuntoisena mikÀÀn alkio pysy matkassa.

Aloitinko luget liian aikaisin? Voisko johtua siitÀ? En nyt tykkÀÀ siitÀkÀÀn et menkat siirtyy.

Ei mitÀÀn signaalia ettĂ€ vuoto pĂ€ivĂ€ olisi tulossa ja rintojen turvotus/kipu myös kadonnut. On vĂ€hĂ€n tĂ€mmönen wtf olo. 😅 Am I human?

Isosti onnea @Toiveena.pikkuinen ! 💞

Tervetuloa @vauvahaave36 @Fanni81 @Wellllu @Lucy89 ja @Myrna ! Miksi Myrna masensi Ovumialla kÀynti?

Onko @Lissu testannut uudelleen, entĂ€ Wellllu ? Lucy89 kuulostaa anovulatoriselta kierrolta đŸ€”

@MrsAmyP Lyhyeen luteaalivaiheeseen vois löytyĂ€ apuja lÀÀkĂ€riltĂ€. Varmasti mietityttÀÀ tutkimuksiin lĂ€htö, mutta kannustaisin niihin 💗 Tutkimusten ei ole pakko johtaa hoitoihin ja parhaassa tapauksessa saat mielenrauhaa. TsemppiĂ€âŁïž

@YrttiteetĂ€ tekisi mieli ja @KesĂ€heinĂ€85 tsempit ovulaation odottamiseen ja talletteluun! Myrnalle ja @Höperö lle paranemisia, flunssassa touhuilu ois kyl ihan karmeeta đŸ« 

@Sandra84 Tutulta kuulostaa tuo "ei jaksa uskoa mihinkÀÀn" -ajatus, vĂ€hĂ€n samoissa vesissĂ€ tĂ€ssĂ€ soudeltu. MielessĂ€ jo kĂ€ynyt, ettei meidĂ€n soluista varmaan oo enÀÀ mihinkÀÀn ja pitĂ€iskö vain alkaa harkita lahjasoluja.. vaikka hoitopolun alkupuolella ollaan. Mutta jospa tÀÀ toiveikkuuden puolelle taas kallistuisi â˜ș

TÀÀllĂ€ PAS:n ja negan jĂ€lkeiset menkat alkoi vihdoin maanantaina ja toisen IVF-kierroksen pistelyt uudella lÀÀkkeellĂ€ (Pergoveris) keskiviikkona. Menkat antoi jĂ€lleen odottaa itseÀÀn yli 7 vrk viimeisestĂ€ Terolut-Lugesteron annoksesta. Lrin mukaan menkkojen viipyminen ei johtuisi keltarauhastuesta đŸ€” Kuulemma niiden pitĂ€is akaa muutamassa pĂ€ivĂ€ssĂ€. En keksi sitten muuta syytĂ€ kuin ovuloimattomuus đŸ€·đŸ»â€â™€ïž Lri kyllĂ€ ultrasi ennen alkionsiirtoa, mutta sanoi, ettĂ€ keltarauhasta voi olla vaikea erottaa kystasta.. Mietin pitĂ€iskö seuraavaan PAS:n pyytÀÀ Ovitrelle đŸ€” Kiva jos (elinkelpoiset?) alkiot menneet hukkaan siksi, ettei ovulaatiota tapahtunutkaan - molempien PASsien jĂ€lkeen menkat alkoi yhtĂ€ myöhÀÀn keltarauhastuen lopetuksen jĂ€lkeen..

Tervetuloa uusille kuumeilijoille! :Smiling Face With Smiling Eyes:

@pÀÀskylÀinen TÀÀllÀ on testattu pelkkiÀ viivanpaikkoja. Tuntuu siltÀ, ettÀ joka testiin tulee joku harmaa viivanpaikka. Paitsi ettÀ clearbluen puikkotestiin tuli ihan vÀrillinen haamu mutta en nyt siihen oikein luota, kun kuulin, ettÀ siitÀ tulee vÀlillÀ tosi rÀikeitÀ viivanpaikkoja ilman raskautta. TÀssÀ nyt pohdin, ettÀ testaanko huomenna herkÀllÀ digillÀ vai jÀÀnkö vain odottelemaan menkkoja... Paljon tsemppiÀ sinne IVF:ÀÀn!

En olekkaan ennen kuullut anovulaatiosta. TiedĂ€n ettei joka kierto vĂ€lttĂ€möttĂ€ ovuloi, mutta termi on uusi. TĂ€nÀÀn onneksi alkoi menkat..5 pĂ€ivÀÀ myöhĂ€ssĂ€. Olen viime aikoina ollut stressaantunut töiden takia. Johtuisiko tĂ€mĂ€ siitĂ€.đŸ„Č toivottvasti ensi kierto on parempi.

TÀÀ malttamattomuus on kyllĂ€ uskomatonta. Tein illalla rfsu herkĂ€n testin johon muka tuli pienen pieni viivanpaikka/haamu, jonka myös puoliso huomasi. Tein aamulla uuden ja hyvin hyvin tihrustamalla voi nĂ€hdĂ€ varjon siinĂ€ viivan kohdalla. Miksi ei voi vain odottaa? đŸ«  Puolisokin kysyi aamulla heti ettĂ€ teinkö jo testin... đŸ«Ł
Äsken nĂ€ytin sit kalenteria, ettĂ€ virallisesti vasta ens viikolla pitĂ€is olla the pĂ€ivĂ€, kun puolisolla oli ilmeisesti mennyt tĂ€llĂ€inen tieto ohi, siks odotteli aamulla tulosta. 😆 Äsken se sanoi et nyt pitÀÀ sit vaan odotella... MitÀÀÀÀ? Odotella? 😂
Olin oikeesti unohtanut tĂ€n piinan. 😁

No lĂ€hden pian töihin niin tulee vĂ€hĂ€ muuta ajateltavaa ku kĂ€ydĂ€ tuola vessankaapilla kattomassa ettĂ€ onkohan se aamu seitsemĂ€ltĂ€ tehty testi muuttunut minnekÀÀn đŸ« đŸ«Ł

Edit: TÀnÀÀn siis kp 24/28.
Sanokaa ettÀ on vielÀ liian aikaista varhaisillekin testeille.

@pÀÀskylĂ€inen en vielĂ€kÀÀn ole uskaltanut tehdĂ€.. 🙈
Jotenkin en halua pettyÀ, mutta onhan tÀÀ piinaavaa.
Esikoisen kanssa tĂ€rppĂ€si puoli vuotta yrityksestĂ€ ja nyt olisi sen pari kk vajaa. Ja kuten sanoin, edellinen/ edelliset kierrot oli hyvin epĂ€mÀÀrĂ€iset ja veikkaan, ettĂ€ oli ehkĂ€ kemiallinen, mutta varmaksi en tiedĂ€ kun vuodon vuoksi en silloin tikuttanut. 🙃
NĂ€rĂ€stys kuitenkin edelleen jatkuu, samoin vĂ€hĂ€n etova olo. EdellisessĂ€ raskaudessa ainoa oire oli rintojen pingotus 3 viikon ajan, niin jotenkin en osaa elĂ€ytyĂ€ nyt yhtÀÀn. Varsinkin kun mĂ€iden lisĂ€ksi mahassa muutenkin epĂ€mÀÀrĂ€inen olo. 😂

TÀÀ malttamattomuus on kyllĂ€ uskomatonta. Tein illalla rfsu herkĂ€n testin johon muka tuli pienen pieni viivanpaikka/haamu, jonka myös puoliso huomasi. Tein aamulla uuden ja hyvin hyvin tihrustamalla voi nĂ€hdĂ€ varjon siinĂ€ viivan kohdalla. Miksi ei voi vain odottaa? đŸ«  Puolisokin kysyi aamulla heti ettĂ€ teinkö jo testin... đŸ«Ł
Äsken nĂ€ytin sit kalenteria, ettĂ€ virallisesti vasta ens viikolla pitĂ€is olla the pĂ€ivĂ€, kun puolisolla oli ilmeisesti mennyt tĂ€llĂ€inen tieto ohi, siks odotteli aamulla tulosta. 😆 Äsken se sanoi et nyt pitÀÀ sit vaan odotella... MitÀÀÀÀ? Odotella? 😂
Olin oikeesti unohtanut tĂ€n piinan. 😁

No lĂ€hden pian töihin niin tulee vĂ€hĂ€ muuta ajateltavaa ku kĂ€ydĂ€ tuola vessankaapilla kattomassa ettĂ€ onkohan se aamu seitsemĂ€ltĂ€ tehty testi muuttunut minnekÀÀn đŸ« đŸ«Ł

Edit: TÀnÀÀn siis kp 24/28.
Sanokaa ettÀ on vielÀ liian aikaista varhaisillekin testeille.
Voi, tÀÀ kuulostaa niin tutulta! đŸ«ą MĂ€ aloitin testaamisen ihan liian aikaisin ja nyt dpo 13/ kp30 tein herkĂ€n digitaalisen, joka oli negatiivinen. SitĂ€ ennen tuli tosiaan niitĂ€ viivanpaikkoja/haaleita haamuja testeihin, niin halusin varmuuden digillĂ€. Mutta se ei raskaana -teksti on kyllĂ€ niin brutaali. 😟 Mutta nyt sitten vaan odotellaan menkkoja saapuvaksi. Nyt oli kyllĂ€ tĂ€ssĂ€ luteaalista niin paljon kaikenlaisia raskauteen viittaavia oireita, ettĂ€ meni usko kaikkiin ennakoiviin oireisiin. Kaipa se mieli on niin vahva, ettĂ€ kuvittelin vaan kaikki oireet tai sitten sattui sellainen kierto, ettĂ€ oli muuten vaan vahvat luteaalivaiheeseen liittyvĂ€t oireet. TiedĂ€ nĂ€istĂ€ sitten. TiedĂ€tkö mikĂ€ dpo sulla on nyt? Sanoisin kyllĂ€, ettĂ€ hyvin voi muuttua vielĂ€ plussaksi jos on oletettuun menkkojen alkamispĂ€ivÀÀn vielĂ€ aikaa.

Voi, tÀÀ kuulostaa niin tutulta! đŸ«ą MĂ€ aloitin testaamisen ihan liian aikaisin ja nyt dpo 13/ kp30 tein herkĂ€n digitaalisen, joka oli negatiivinen. SitĂ€ ennen tuli tosiaan niitĂ€ viivanpaikkoja/haaleita haamuja testeihin, niin halusin varmuuden digillĂ€. Mutta se ei raskaana -teksti on kyllĂ€ niin brutaali. 😟 Mutta nyt sitten vaan odotellaan menkkoja saapuvaksi. Nyt oli kyllĂ€ tĂ€ssĂ€ luteaalista niin paljon kaikenlaisia raskauteen viittaavia oireita, ettĂ€ meni usko kaikkiin ennakoiviin oireisiin. Kaipa se mieli on niin vahva, ettĂ€ kuvittelin vaan kaikki oireet tai sitten sattui sellainen kierto, ettĂ€ oli muuten vaan vahvat luteaalivaiheeseen liittyvĂ€t oireet. TiedĂ€ nĂ€istĂ€ sitten. TiedĂ€tkö mikĂ€ dpo sulla on nyt? Sanoisin kyllĂ€, ettĂ€ hyvin voi muuttua vielĂ€ plussaksi jos on oletettuun menkkojen alkamispĂ€ivÀÀn vielĂ€ aikaa.
Jep, se kyl on brutaali. 😏
Ja siis allekirjoitan kyllĂ€ niin ton, et myös mieli tekee helposti kepposet. Kovin kun jotain toivoo ja odottaa, niin alkaa myös itse tuntea oireita. 😏
Mulla on ehkÀ dpo 9-10.. Ens viikolla pitÀis menkkojen alkaa, loppu viikosta.
EttĂ€ odotellaan vielĂ€.. đŸ«Ł

Takaisin