Yli 35 kuumeilevat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kirbycat
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
@Kesäheinä85 tilasin noita OneStep liuskoja 60 kpl tukkupakkauksen niin nyt on mitä käyttää, ei lopu heti kesken 🤣 halvalla kun sai jne.
Kyllä nää on käytettävä alta pois ennen kun uutta taidan ostaa. Jatkossa en varmaan tätä merkkiä tilaile.. ainakaan tän ekojen päivien kokemusten pohjalta.

Eipä juuri 😅 Minäkin tilasin ison kasan, käytiin ehkä 5 kpl ja möin loput Torissa pois. En muista että tausta olis värjäytynyt punaiseksi, mut testiviiva oli silleen hassusti kaksosainen - esim. viivan alareuna oli tumma = positiivinen, mutta yläreuna vaaleampi = ei vielä positiivinen 🤨 Vaikea selittää, mutta testiviiva oli ikäänkuin pitkittäin kahtiajakautunut. Clearbluen digitestit on miun luottokamppeita, kalliita joo mutta toimii eikä tarvii arpoa.
Mulla on yksi testi tehnyt näin eli viivan alaosa on tummempi mutta yläosa vaaleampi. Oliko sullakin siis näin?
Kuva vähän huono, mutta silmällä ihan selvä tummuus ero viivan alaosassa (kastettavaa päätä lähempänä), kuin yläpuolella.

Liitteet

• IMG_1451.jpeg
    IMG_1451.jpeg
    1.5 MB · Katsottu: 82
Mulla on yksi testi tehnyt näin eli viivan alaosa on tummempi mutta yläosa vaaleampi. Oliko sullakin siis näin?
Kuva vähän huono, mutta silmällä ihan selvä tummuus ero viivan alaosassa (kastettavaa päätä lähempänä), kuin yläpuolella.
Screenshot_20250120_210153_Google.jpg

Joo just noin! Mulla oli vaan näitä puikko-mallisia mut samalla tavalla näkyvät käyttäytyvän.

@Kesäheinä85 tilasin noita OneStep liuskoja 60 kpl tukkupakkauksen niin nyt on mitä käyttää, ei lopu heti kesken 🤣 halvalla kun sai jne.
Kyllä nää on käytettävä alta pois ennen kun uutta taidan ostaa. Jatkossa en varmaan tätä merkkiä tilaile.. ainakaan tän ekojen päivien kokemusten pohjalta.
Sivusta huutelen, että minulla toimi nuo OneStep-liuskat oikein hyvin.

Minun kohdalla ovistestiin kanssa se aika ei oo niin justiinsa... Posi tulee alle sen 5 min mikä ohjeessa on maksimi aika... Ja muut on sitten sen ajan lopussa mitä ovat.. tai jopa myöhemmin, eivätkä muuksi muutu.. 🤔

Me pelataan isännän kans niin et talleteltiin toissa päivänä ja sit tänään... Ku jos ovis on 24-48 tunnin sisällä plussasta ja siitä sit vuorokauden hedelmöittymiskykyinen... Niin pitäis järjen mukaan olla ok.. 🙈 ja viimeksi nappasi myös... 🙈
Mulle ois kyllä sopinut eilenkin.. mies oli vain raskaan työpäivän jälkeen ihan poikki ja kommentoi positiivista testiä, että jaa tuloshakuista toimintaa... 🙈😅 Totesi kyllä että sitähän se on viime ajat ollut muutenkin...
Annoin sitten armoa.. 🙈 vaikka toisaalta hirvittää jättää väliin 🤪
Kyllä ne siellä saa luvan uida reilun vuorokauden... Eikös ne yleisohjeet ole, että ovulaation aikoihin joka toinen päivä... 🙏🏻 Ja mitä oon tilastoja nähnyt niin pitäisi paikkansa..
Tää nyt on lähinnä ihteni vakuuttelua.. tulee taas kamalat piinapäivät 😅

@MrsAmyP samoja testejä kans kaappi täynnä😂 Mulla ne on toiminu hyvin. Tässä kierrossa sahas kans viivat ensin vahvempana, sitten ihan haaleena, yhtäkkiä eilen posi ja tänään nyt vielä vahvempi. Eli voisko olettaa oviksen olevan huomenna? 🤔 (tai siis tänään, kun kelloa kattelee🙈) Näyttää toimivan myös gelee royale, koska ovis on n. 5pv aiemmin, kuin Flo:n ennuste🤩 Nyt on kyllä toiveikas olo🥰

Edit// Lisään vielä siitä testin värjäytymisestä - värjäytyy tosiaan voimakkaasti kokonaan ensin punaiseks, mutta neutralisoituu lukemisajan lopussa, joka tais olla näissä 10min. Mulla ajastimessa aina 8min😅

Mua kans hämmensi aluks nää testit (joita kans mäkin tilasin sen tukkupakkauksen olikohan 60kpl ku oli edullinen), kun aluks ne värjäytyi kokonaan, siis se tausta värjäytyi kokonaan, toki myös ne viivat näkyi, mutta huonommin aluksi värjäytyneestä taustasta johtuen. Vasta tyyliin toisen mittailukierron aikana tajusin että ne tolleen vaalenee jonkun ajan päästä, jolloin vasta pitää katsoa se tulos. Täytyypä laittaa kans itelle toi 8 min ajastin, jos se ois nyt se oikee aika :Person Raising Both Hands:

Mä tässä pohdin, että pitäisikö tässä kierrossa jo testata ovulaatiota. Varuiksi ostin noita apteekin testejä. Ehkä sitten paremmin tietäisi, milloin voisi uskaltaa raskaustestiä tehdä. Mutta en usko, että talletteluihin vaikuttaisi, koitetaan olla tarpeeksi aktiivisia joka tapauksessa. :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

Ehdottomasti heti testaileen 😀 @Lissu

Mä oon nyt testaillu tuolla monitorilla niin se kertoi, että huippu on ollu su-ma ja mulla on ollu tässä ihmeellisiä oviskipuja. Semmonen, että joku iso munasolu tuolla riehuis (hoidoista tuntemukset vähän samat). Onneks talleteltiin sit la ja ti 🤭 Eihän sitä koskaan tiedä. Mulla meni hetki, että osasin lukea tuota laitetta. Ihmettelin, kun tänään olikin ”matala” hedelmällisyys, mutta oli lyhyt aika näköjään korkeella, eli kolme päivää. 😳

@Kesäheinä85 uimarit voi uida jopa 5vrk 🤭👏😀

Mä lähden viikonloppuna vielä omiin urheilukisoihin höykkyyttään itseäni 🙈😀

Muokattu viimeksi:
@Sandra84 eiköhän ne ui 😁 parempi ois uida! *Taputtaa vatsaa ja sanoo uikaa uikaa mokomat! 🤪

tässä pitkään kestäneessä suhteessa ja pitkään kestäneessä yrityksessä onneksi voidaan edelleen välillä yhdessä nauraa tälle meidän touhulle... Ku kumpikin on oviksen aikaan, että jaa noh pakkohan se on.. 🙈 vaikka oonkin innoissani jo ovisplussasta 😁 sit joo ei sillai et en haluis... mut ku tiiät.. joo tiiän.. 🙈😘
Romantiikkaa kyllä riittää ja arjen huomioimista, mutta tuo ns. lihallinen puoli jotenkin hyytyy työstressien puristeessa 🙈

Muokattu viimeksi:
Ja kp1.
Jaksaa jaksaa..
Tsemmpiä uuteen kiertoon! Täällä kanssa kp 2. :side_tear:

Nyt on tosin viimein imetys lopetettu ja uuteen PAS jonoon ilmoittauduttu. Toivottavasti ei ole ruuhkaa ja että siirtoon pääsisi muutaman kierron sisään. Ei nämä tsäänssit tässä enää odottelemalla parane. Pakkasessa olevat alkiot on sentään vähän tuoreemmista munasoluista.

@Sandra84 eiköhän ne ui 😁 parempi ois uida! *Taputtaa vatsaa ja sanoo uikaa uikaa mokomat! 🤪

tässä pitkään kestäneessä suhteessa ja pitkään kestäneessä yrityksessä onneksi voidaan edelleen välillä yhdessä nauraa tälle meidän touhulle... Ku kumpikin on oviksen aikaan, että jaa noh pakkohan se on.. 🙈 vaikka oonkin innoissani jo ovisplussasta 😁 sit joo ei sillai et en haluis... mut ku tiiät.. joo tiiän.. 🙈😘
Romantiikkaa kyllä riittää ja arjen huomioimista, mutta tuo ns. lihallinen puoli jotenkin hyytyy työstressien puristeessa 🙈
Näinhän se vähän on… 🫣 Meillä tulee pian 3 vuotta yritystä… ja 6 vuotta tätä yhteiseloa ❤️

Hei teille kaikille ihanat kanssa kulkijat :red-heart: Pitkään aikaa en ole kirjoitellut, vaikka varmasti joka päivä olen täällä käynyt lueskelemassa. Meillähän kävi niin, että toivottomalta tuntuvassa tilanteessa hoitoihin meno-suunnitelma muuttui, kun tein positiivisen raskaustestin. Tämä alkutalvi on mennyt siis jännittäessä.. tai oikeastaan pelätessä, että pysyyhän kaveri mukana. Jotenkin taikauskoisesti ajattelin, että jos sen kirjoitan tai sanon ääneen liian aikaisin, niin joku karma rankaisee ja tämä otetaan meiltä pois. Hullua, mutta tuo pelko on ja on ollut tosi voimakas, jota on ehkä vaikea edes sanoin kuvata. Päätin sitten, että kunhan NIPT-tulokset tulevat, uskallan sanoa tämän jotenkin "ääneen".

Sopiiko liittyä joukkoon, kun tänä vuonna pärähtää 35 mittariin? Mietin olisiko täällä muita, jotka raskautuneet aiemmin helposti ja myöhemmin ollut ongelmia? Me ollaan nyt hakeutumassa hoitoihin ja mietin myös ihan vaan sitä vaihtoehtoa, että ikä vain alkaa vaikeuttaa raskaaksi tuloa. Toki haluan tutkituttaa ettei löydy muita esteitä.

Hei teille kaikille ihanat kanssa kulkijat :red-heart: Pitkään aikaa en ole kirjoitellut, vaikka varmasti joka päivä olen täällä käynyt lueskelemassa. Meillähän kävi niin, että toivottomalta tuntuvassa tilanteessa hoitoihin meno-suunnitelma muuttui, kun tein positiivisen raskaustestin. Tämä alkutalvi on mennyt siis jännittäessä.. tai oikeastaan pelätessä, että pysyyhän kaveri mukana. Jotenkin taikauskoisesti ajattelin, että jos sen kirjoitan tai sanon ääneen liian aikaisin, niin joku karma rankaisee ja tämä otetaan meiltä pois. Hullua, mutta tuo pelko on ja on ollut tosi voimakas, jota on ehkä vaikea edes sanoin kuvata. Päätin sitten, että kunhan NIPT-tulokset tulevat, uskallan sanoa tämän jotenkin "ääneen".
Onnea @StarStrike ! Ihana uutinen 😍

@Pilkki24 tervetuloa mukaan :)

Täällä kp15. Itse ajattelin että olisko ovis lähestymässä kun limoja ollut, mutta ovistesti täysin blanco tänään. 🙄 Alkuviikosta sentään oli jonkunlaista toista viivaa, vaikkakaan ei positiivinen, mutta nyt ei mitään. Samoin alavatsan tuntemukset käytännössä poissa.
Olen itse pallotellut mielessä että olisiko edes teoreettiesti mahdollista että ovis mennyt ohi huomaamatta, vaikka joka pvä olen testannut (niillä OneStep halpisliuskoilla tosin). Vai olisiko tuo vielä tulossa vai… 😅 Mulla olis ne Terot mitkä pitäisi aloittaa tänään lääkärin alkuperäisen ohjeen mukaan, mutta taidanpa taas tehdä niin että odottelen vielä vaikka viikonlopun yli josko se ovis olisi hyvinkin vielä tulossa.

@Kesäheinä85 sama meillä, kyllä fyysinen puoli on välillä haaste arjen keskellä. Kummallakin vaativa työ ja tehdään aika pitkää päivää. Lapsi 7v kaipaa kuljetusta harrastuksiin, läksyjen tekoon tukea jne. Oon kyllä miehen kans usein aika koomassa töiden jälkeen ja illalla ajatus on vaan nukkumisessa. Meillä yhteiseloa takana jo about 20v eli ihan se terävin ensi-ihastuminen jo ehkä vähän haalennut 😅😅

Aivan hurjan paljon onnea teille! ♥️♥️♥️ Kerrassaan upea uutinen.

Takaisin