Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulla on yksi testi tehnyt näin eli viivan alaosa on tummempi mutta yläosa vaaleampi. Oliko sullakin siis näin?Eipä juuriMinäkin tilasin ison kasan, käytiin ehkä 5 kpl ja möin loput Torissa pois. En muista että tausta olis värjäytynyt punaiseksi, mut testiviiva oli silleen hassusti kaksosainen - esim. viivan alareuna oli tumma = positiivinen, mutta yläreuna vaaleampi = ei vielä positiivinen
Vaikea selittää, mutta testiviiva oli ikäänkuin pitkittäin kahtiajakautunut. Clearbluen digitestit on miun luottokamppeita, kalliita joo mutta toimii eikä tarvii arpoa.
Mulla on yksi testi tehnyt näin eli viivan alaosa on tummempi mutta yläosa vaaleampi. Oliko sullakin siis näin?
Kuva vähän huono, mutta silmällä ihan selvä tummuus ero viivan alaosassa (kastettavaa päätä lähempänä), kuin yläpuolella.
Sivusta huutelen, että minulla toimi nuo OneStep-liuskat oikein hyvin.@Kesäheinä85 tilasin noita OneStep liuskoja 60 kpl tukkupakkauksen niin nyt on mitä käyttää, ei lopu heti keskenhalvalla kun sai jne.
Kyllä nää on käytettävä alta pois ennen kun uutta taidan ostaa. Jatkossa en varmaan tätä merkkiä tilaile.. ainakaan tän ekojen päivien kokemusten pohjalta.
@MrsAmyP samoja testejä kans kaappi täynnäMulla ne on toiminu hyvin. Tässä kierrossa sahas kans viivat ensin vahvempana, sitten ihan haaleena, yhtäkkiä eilen posi ja tänään nyt vielä vahvempi. Eli voisko olettaa oviksen olevan huomenna?
(tai siis tänään, kun kelloa kattelee
) Näyttää toimivan myös gelee royale, koska ovis on n. 5pv aiemmin, kuin Flo:n ennuste
Nyt on kyllä toiveikas olo
Edit// Lisään vielä siitä testin värjäytymisestä - värjäytyy tosiaan voimakkaasti kokonaan ensin punaiseks, mutta neutralisoituu lukemisajan lopussa, joka tais olla näissä 10min. Mulla ajastimessa aina 8min![]()

Tsemmpiä uuteen kiertoon! Täällä kanssa kp 2.Ja kp1.
Jaksaa jaksaa..

Näinhän se vähän on…@Sandra84 eiköhän ne uiparempi ois uida! *Taputtaa vatsaa ja sanoo uikaa uikaa mokomat!
tässä pitkään kestäneessä suhteessa ja pitkään kestäneessä yrityksessä onneksi voidaan edelleen välillä yhdessä nauraa tälle meidän touhulle... Ku kumpikin on oviksen aikaan, että jaa noh pakkohan se on..vaikka oonkin innoissani jo ovisplussasta
sit joo ei sillai et en haluis... mut ku tiiät.. joo tiiän..
Romantiikkaa kyllä riittää ja arjen huomioimista, mutta tuo ns. lihallinen puoli jotenkin hyytyy työstressien puristeessa![]()
Pitkään aikaa en ole kirjoitellut, vaikka varmasti joka päivä olen täällä käynyt lueskelemassa. Meillähän kävi niin, että toivottomalta tuntuvassa tilanteessa hoitoihin meno-suunnitelma muuttui, kun tein positiivisen raskaustestin. Tämä alkutalvi on mennyt siis jännittäessä.. tai oikeastaan pelätessä, että pysyyhän kaveri mukana. Jotenkin taikauskoisesti ajattelin, että jos sen kirjoitan tai sanon ääneen liian aikaisin, niin joku karma rankaisee ja tämä otetaan meiltä pois. Hullua, mutta tuo pelko on ja on ollut tosi voimakas, jota on ehkä vaikea edes sanoin kuvata. Päätin sitten, että kunhan NIPT-tulokset tulevat, uskallan sanoa tämän jotenkin "ääneen".Onnea @StarStrike ! Ihana uutinenHei teille kaikille ihanat kanssa kulkijatPitkään aikaa en ole kirjoitellut, vaikka varmasti joka päivä olen täällä käynyt lueskelemassa. Meillähän kävi niin, että toivottomalta tuntuvassa tilanteessa hoitoihin meno-suunnitelma muuttui, kun tein positiivisen raskaustestin. Tämä alkutalvi on mennyt siis jännittäessä.. tai oikeastaan pelätessä, että pysyyhän kaveri mukana. Jotenkin taikauskoisesti ajattelin, että jos sen kirjoitan tai sanon ääneen liian aikaisin, niin joku karma rankaisee ja tämä otetaan meiltä pois. Hullua, mutta tuo pelko on ja on ollut tosi voimakas, jota on ehkä vaikea edes sanoin kuvata. Päätin sitten, että kunhan NIPT-tulokset tulevat, uskallan sanoa tämän jotenkin "ääneen".
Aivan hurjan paljon onnea teille!Hei teille kaikille ihanat kanssa kulkijatPitkään aikaa en ole kirjoitellut, vaikka varmasti joka päivä olen täällä käynyt lueskelemassa. Meillähän kävi niin, että toivottomalta tuntuvassa tilanteessa hoitoihin meno-suunnitelma muuttui, kun tein positiivisen raskaustestin. Tämä alkutalvi on mennyt siis jännittäessä.. tai oikeastaan pelätessä, että pysyyhän kaveri mukana. Jotenkin taikauskoisesti ajattelin, että jos sen kirjoitan tai sanon ääneen liian aikaisin, niin joku karma rankaisee ja tämä otetaan meiltä pois. Hullua, mutta tuo pelko on ja on ollut tosi voimakas, jota on ehkä vaikea edes sanoin kuvata. Päätin sitten, että kunhan NIPT-tulokset tulevat, uskallan sanoa tämän jotenkin "ääneen".