Yleistä löpinää

Itkuherkkyys on tuttua :grin eläinvideot top5 listassa.

Meillä olis tänään kavereilla vappumenoa. Grillailua ja muut nauttii alkoholia. Meillä onneksi esikko lähtee mukaan niin hyvä syy etten juo "yhtä" enempää. Esikon odotusaikana huijaaminen tuntui vaikealta, mutta nyt jo konkarina huijaamisen maailma keinoineen on tuttu :grin mukana kulkee siideripullo täytettynä alkoholittomalla. Näille kavereille emme tässä vaiheessa vielä halua kertoa mutta jos olisin tuossa kyseisessä porukassa ilman viinilasia edes ruuan kanssa niin kaikki arvaisivat. Välillä ihan ärsyttää tämä suomalainen kulttuuri.

Itken jos joku telkkarissa itkee :hilarious: Ja hempeät hetket on et tekis mieli tirauttaa kyynel, mut onneks hammasta purren pysynyt tirauttamatta.

Vähä aiheuttaa naurun remakkaa "Nyt apajille" olut mainos tällä foorumilla. Tos ylhäällä siis. Joo oon heti menos ostaa.. :hilarious:

Olut ja raskaus lyömätön yhdistelmä. Tainnut jollain mainosmiehellä mennä kohdistukset vähän vikaan.

Daaria muistaakseni tuolla ruokavalio osiossa joku sanoi että aikoo ottaa jos vaan maistuu ja simassa on noin muutenkin niin pieni määrä alkoholia että ei pitäisi olla haitaksi. Mutta tarkista vielä sieltä ruokavalio osiosta :)

Minä kans todella itkuherkkä. Mulla jäi itkuherkkyys päälle kun esikoisen sain ja nyt kun on raskaana niin ei mitään kykyä pidättää jos itku tulee :p se on toisaalta aika ärsyttävää.

Hajuherkkyys myöskin ja on niin kamalaa kun mielestäni oma koirani lemuaa aivan järkyttävälle. En ole ennen haistanut että se haisisi muutakuin märkänä, mutta nyt haisee kyllä koko ajan.

Tämä flunssa kyllä nyt tän viikon on estänyt haistamisen. Koko vikkon olen ollut kipeä ja vielä on nenä aivan tukossa ja yskiessä irtoo limaa :/ en enää tiedä johtuuko tää raskaudesta vai taudista vai häh.

Eilen tuli kauhea itkukohtaus seksin jälkeen :D Mies vähän säikähti. Muuten olen onnistunut olemaan itkemättä, vaikka tuleekin välillä vedet silmiin ihan turhista jutuista.

Tämä pissahätäily on ihan kamalaa. Heti tulee virtsaamisen tarve kun rakkoon tulee vain muutama milli pissaa. Aamusta käynyt vessassa jo 15 kertaa. 10.30 on muista asioista lääkäri, taidan mainita tästä jos olis vaikka vti. Tosin kipua ja kutinaa ei ole, vain pissattaa.

Yritä tässä nyt juoda tarpeeksi. Aamusta kuppi kahvia ja 5dl vettä...

Mielenkiinnosta kyselen, onko jollakin muullakin linea negra jo tullut esille, kaikillehan se ei toki edes tule? Itselle tuli erikoisesta jo viikolla 6, nyt viikkoja 9+3 ja eilen huomasin että taas on navan alle selkeä viiva tullut :)

Mulla on itse asiassa ollu aina navasta alaspäin Valkonen viiva. Siis siihen kohtaan ei tartu pigmentti yhtään vaikka miten ottaisin aurinkoa. Oon aina naureskellut kesäisin tota :)

Mulla on viel esikoisestaki viiva haaleana :) 2-vuotta tulee pe syntymästä :) Saa nähdä millo tummenee

Mullei ole tullut varsinaista viivaa, vaan karvoitus on kiivennyt, onneksi hentona, mutta tummana häpykummusta kohti napaa... tosin olen muutenkin melkoisen karvainen, jopa rintakarvoja raskaana... :-D

Mulla kans hentona karvoitus navan tienoilla :grin poikaahan vähän povais jos karvoitus lisääntyy. Jostain luin näin esikon odotusaikaan. Mut eihän nyt 100% tietoa tietenkään anna :)

Ja mullakin vielä hentoa viivaa vatsassa esikon odotuksen jäljiltä. Poika nyt 1v4kk

Uiminen. Meillä on täyskokoinen allas pihassa, jonka mies päätti täyttää nyt. Oliko siinä uimisessa jotain rajoitteita?

Muistan vain edelliset raskaudet melkeen 10v takaperin, että supisti niin tanan paljon se kylmä merivesi. Tuossa on onneksi lämmitin...

Voi uida ellei oo auennu paikat. Loppu vaiheesa mä en ainakaan uskaltanu lähtä uimaan mut tässä vaiheessa en sanos olevan ongelmaa :D

Doppleri ei ole ollut hyvää hankita, siitäki saa vain turha huolta -.-
Kuinkakohan normaali että rv 9+ sain sydänäänet kuuluviin, nyt viimeksi ke v 10+0 sain sydänäänet kuuluvin ja nyt ei enää mtn,mun mahasta ei löytyy minkänäköstä sykettä vaik kuinka ettii ja nyt kova huoli että onko sikiö kuollut :(

Takaisin