Yleistä löpinää

Mites avantouinti? Tai lähinnä saunasta järvessä käynti näin alkukesästä?

Uiminen kait oli ihan ok mutta pitää muistaakseni varoa ettei rinnat saa liikaa kylmää.

Eikait huvipuistossa oo näillä viikoilla mitään jos vaan olo sen sallii:D ja uiminen myös. Anti mennä vaan!:D

Mihin nämä nesteet menee?

Olen juonut valehtelematta 4,5-5 litraa vettä tänään, pissalla käynyt noin 5 kertaa ja joka kerta tullut vain liru. Ylävatsa on kuin pallo turvonnut, eikai se neste ylävatsaan heti mene ja asetu?

Mietin itse samaa, kun kiikuin hämähäkki kiikussa. Mut ajattelin itse jättää tältä kesältä suosiolla pois. En tiedä muistanko väärin, mutta eiks niis laitteis oo varotus raskaana oleville?

Varmaan jos on mahaa jo ni ei suositella(en uskaltas ite ainakaan mennä) mutta tässä vaiheessa ei mitään hätää. Vauva on niin suojassa että ei varmasti voi mitään käydä!

tein tuossa laskelmia aamusta (klo 7 kun ei nukuttanut) todellisimmasta la: sta yms.

Viimeiset menkat oli 5.3 ja tiedän varmasti yhdynnän olleen välillä 20-27.3 kolme kertaa, kaikki ilman kondomia ja menty loppuun asti, koska kuvittelin ovuloineeni aiemmin (olen pihtaillut muuten syöpähoitojen vuoksi) eli kp 16-23. Testi positiivinen 17.4

Ultraavan lääkärin mukaan nyt olisi siis 8+0, ja ehdotti yhdyntäpäivaksi 1-4.4, joka ei muuten pidä paikkaansa. Kuukautiset olisivat alkaneet 2. Tai 3.4, koska ovat tarkat (29-30) ovulaatio olisi ollut erittäin myöhäinen. Taas kuukautisista laskettuna olisi nyt 9+2, laskujeni mukaan huomattavasti todennäköisempi. Alkio ei kuitenkaan vastannut todennäköistä, eli mulle tuli tunne, että kehitys jättää pahasti ja että tuskin tulee selviämäänkään...

Jotenkin näiden "todennäköisyys" laskelmien jälkeen kovaa toivoa en huomiselle ultralle heitä, vaikka syke onkin jo todettu 6+6 (8+1)

Muokattu viimeksi:
Mut siis mie oon ymmärtänyt että just tossa alussa herkemmin just tulee noita heittoja.. Toisaalta mistä mie tiiän ku ekaani odotan.. Mut sen verran muistan että äitilläkin monesti muuttui just tollai..
Muoks. Ja sit tietty pitää muistaa että vaikka menkat olis säännölliset niin ovulointi ei aina olekaan ihan samalla tavalla kuin edellisessä kierrossa. Kun esim. Mulla saattaa jäädä kokonaan ovulointi välistä vaikka sit menkat tulee normaalisti. Ja tässä kierrossa jos on oikein laskettu niin ovuloin viikkoa aiemmin kuin laskujen mukaan olis pitäny.

Joo mulleki alkuun väitettiin, että seksiä olisi ollut myöhemmin vaikkei näi todellakaan ollut. Ja 2 vkoa myöhemmin vastasi omia laskuja ja oikeaa ovulointi päivää, koska minä sen tikutin. Että nuo alkuun voi todellakin heittää. Ja ekalla eo edes näkyny sykettä 5+6. Jolloin olevinaa 5+2 tädin mielestä pyh pah! 5+6 oli oikea ja pysyy nyt oikeina viikkoina :)

9+5

Pöh. Tuolla np-ultra kuulumis osiossa voivottelin kun aika tuli viikko työpaikan kesäjuhlien jälkeen ja juomattomuuden syyks ehdotettiin antibiootteja. Nyt kuitenkin oon miettiny et pitäskö jättää koko juhla välistä. On tullut tota vattaa jo eli en voisi välttämättä uimassa käydä tai paljuilla ilman suurempia ihmetyksiä. Huoh. Vaikeita päätöksiä :s vai pitäskö kuitenkin kertoa esimiehelle asiasta.. voi elämä.
niin ja tuolloin olis rv 11+3, nyt on 8+6 ja vatta alkaa pilkottaa hyvää vauhtia..

Mullahan heitti ekan kohdalla laskettuaika 10 päivää kuukautisista laskettuun. Eli oli myöhästynyt ovulaatio. Tässä raskaudessa kuukautisiin nähden heitti 5 päivää ekassa ultrassa missä todettiin sydämensyke. Ja luultuun ovulaatioon nähden 2-3 päivään. Tikutin raskautumis kierrosta ovulaatioo. Menkat on vaihdellut mulla 28 päivästä 33. Yleensä 30 päivää on kestänyt kuukautiskierto, noita muutamia poikkeuksia lukuunottamatta.

Onko muilla täällä kilpirauhasen vajaatoimintaa? Lääkärille kyllä soitin jo raskautumisesta mutta ois kiva kuulla miten muilla raskaus vaikuttanut kilpirauhasarvoihin ja paljonko joutunut lääkitystä nostamaan?

Lacrima: minulla on. Olen nostanut tyroksiiniannosta sen neljäsosatabletin verran heti raskaustestin jälkeen, koska siitä oli ollut juttua kilpirauhaslääkärin kanssa jo aiemmin. Lisäksi minulla on käytössä liotyroniini, sen annosta en ole muuttanut. Kilpirauhasarvoja ei ole vielä seurattu. Ne piti ottaa yhdessä np-ultran labrojen kanssa, mutta en muistanut sitä ja otin lääkkeen aamulla. Pitäisi itse asiassa koettaa saada kilpirauhaslääkärille aika.

Alise: Meillä ei nostosta ollut mitään puhetta, mutta viime labrojen mukaan arvot olikin hiukan alakanttiin, että se nyt ehkä hieman tasoittaa. Maanantaina pitäis lääkärin onneks soittaa, näiden juttujen kans kun ei oo leikkiminen.. :/

Takaisin