Yleistä löpinää

Okei kiitos tiedosta :). Miten sitten kun tavallaan haluaisin kertoa vasta rv 12-13 jälkeen . Mutta nyt en voi oikein kieltäytyä hoitamasta esim agressiivista asukasta tms. Kun ei töissä tiedetä minun raskaudesta

Mites onko täällä kellään kokemusta yövuorojen teosta? Kuinka pitkälle raskautta ootte tehnyt yövuroja hoitotyössä?

Itsellä ei oo kokemusta, mutta yksi tuttavani teki viimeiset yövuoronsa suoraan äitiyslomille jäädessään.

Täällä ikää 26v, joulukuussa sitten 27v. Ammatiltani sairaanhoitaja (valvontatyössä). Esikoisesta tein yövuoroja sinne suunnilleen raskauden puoliväliin, olisin varmasti pystynyt loppuun asti tekemään vaan en ottanut mitään riskejä kun ei ole kerran pakko :)

Miten sitä aina unohtaa,että pienet lapset+ kauhea väsymys alkuraskaudessa, on maailman huonoin yhdistelmä -_-
Isoimmat ei käynny millään nukkumaan illalla,nuorin heräs 4.20

Siis miten ilkeita miehet voi välillä ollakkaan :( tänään aamupalan jälkeen en ole pystynyt mtn syömään, jos edes yritän syödä niin oksennan kaiken ulos :/ pyysin miesta et käydäisiin kaupassa hakee mehua niin hän totee ettei jaksaa ja kun vähän yritän että mentäisiin kun tosiaan ei ole helppo hoitaa 1v taaperoa kun mikään pysyy sisäl ja heikottaa kun verensokeri varmaa tosi alhaalla niin hän totee ettei o hänen vika et mulla on huono olo?! Siitä mä jo melkein hain avioeroa kun loukkaannuin niin pahasti ja hirveä riitä siitä tuli niin hän syyttä et mul hormonit niin sekaisin.. varnasti hormonit pahentaa mutta aika kylmä mun mielestä totea tollee :( ärsyttää,niin paha mieli.. sori pitkä selostus mutta pakko avautuu jonnekkin tää paha olo pois

Opiskeleeko/onko kukaan teistä opiskellut raskaana ollessaan? Musta tuntuu et musta ei nyt ainakaan ole koulua käymään ja en tiedä mitä pitäis tehdä.. Jatkuva väsymys, aamulla pahoinvointi ( haittaa tietysti kouluun lähtemistä ja tänäännkin jäin bussista kesken kaiken pois kun ei enään pystynyt olemaan), jalkojen turvotus ja särky( pintakäsittelijä/maalari olen joten työ on fyysistä ja koko päivä kuluu jalkojen päällä joko seisten tai kyykyssä/polvillaan yms.. Polvet kettuilee (niissä olllut vikaa jo ennestään mutta nyt en meinaa edes kyykkytn päästä ja jos pääsen niin ylös pääseminen onkin ihan oma haasteensa) viikkoja siis vasta 5+3 ja pelottavaa että mitä tästä vielä kehittyy kun nyt jo on tällaista..

Senni_ ikävää käytöstä sun mieheltä. :/ Toivottavasti saatte selvitettyä tilannetta. Miehet on välillä aika ajattelemattomia!

Johan helpottuikin :) ja mies jo oli illal lähössä kauppaan, on toi niin ihana :) voihan hormonit kun pikkujutut tuntuu maailmanlopulta :D mä en tajuu tätä oloa, ihan sama mitä syön niin alka oksu tulee -.- pelottaa että odotan kaksosii

Elä huoli Senni_. Mulla oli niin huonot olot esikoisesta, että olin 2kk poissa töistä ja yksi poika tuli. :) Tosin miksei kaks yhen hinnalla ois jees. :wink

Onko kellään ollu unettomuutta raskauden aikana? Ärsyttää kun väsyttää, mut sänkyyn kun pääsee,uni ei tuu :/

Mulla oli ennen kans vaikeeta nukkuu, mutta kun pääsen sänkyyn simahdan nykyään heti. Mä oon muuttunu raskauden aikana päinvastoin mitä ennen oli. Outoa:0

Missä vaiheessa lopetatte mahalleen nukkumisen? Esikoisen aikaan lopetin hetku plussasin. Nyt vaa haluisin vielä nauttia massulleen nukkumisesta (saan paremmin nukahdettuaki).

Ekassa kolmessa lopetin puolenvälin jälkeen mahallaan nukkumisen,kun oli epämukavaa.Tossa neljännessä nukuin loppuun asti :D

Täällä on kans univaikeuksia. Illalla toisinaan saan hyvin unen ja nukun pari tuntia, mutta sitten valvon aamuun saakka. Tai sitte valvon aamuyöhön ja sen jälkeen nukun pari tuntia.
Yleensä oon hyvä nukkumaan, jospa se tästä palautus normaaliksi :)

Saako raskaana ollessa käyttää kaikkia ihonhoito tuotteita vai onko olemassa jotain riskejä että rasvasta imeytyy ihon kautta jotain vauvalle?

Takaisin