Yleistä löpinää

En muista mikä aine noissa ihotuotteis kasvattaa poika sikiölle kivessyövän riskiä. Esikoisen odotusaikana vältin (sitäjotain) onneks, kun poikaha se mahassa jöllötti :) Sen muistan, että Doven tuotteis esim. oli sitä. Käytin sit apteekin rasvoja Decubal ja Aqualan.

Lopetin kyl hiusten värjäyksenki ja 3-vuotta sillä tiellä oon :) Ja meikkaamisenki vähensin melkein kokonaan. Ripsaria käytin kun jaksoin..

Voiko kova stressi aiheuttaa keskenmenoa? Mulla on täällä hetkellä tosi kova stressi ollut pari päivää läheisen sukulaisen takia ja valvonut kaksi yötä sen takii, viime yönä nukuin vaan 3h ja seki katkonaista unta enkä saa päivälläkään nukahdettu :/ nyt menin googla stressista alkuraskaudessa ja siinä oli et silloin on iso mahdollisuus et menee kesneen ja nyt tietenkin stressaan siitäkin että olen täällä hetkellä iso stressipallo :( pelottaa että menee koko raskaus keskeen kun en voi olla nyt rauhallisesti :/

Jostain luin juuri, että ns. normaali stressi ei aiheuttaisi keskenmenoa, mutta eihän se toki terveellistä ole. Yritä olla stressaamatta jos suinkin voit! Itsehän juuri totesit, että stressaat stressaamista niin yritä keksiä muuta ajateltavaa. :) Itse oon ottanut itteäni niskasta kiinni, koska alkuun pelkäsin sikanaan samaa kuin mitä alkuvuodesta tapahtui eli siis keskenmenoa, mut nyt oon asennoitunut niin, että jos se tapahtuu niin se tapahtuu, ja se todennetaan silloin kun todennetaan, että sille ei voi mitään. Mut nyt ennenkuin itse en tiedä niin en ajattele pahinta vaan yritän mennä mahdollisimman normaalisti ajatuksieni kanssa, koska stressaaminen ei ainakaan auta asioita.

Tulikoha täst joku tolkku? :D Mutta voimia sulle! Helppoaha se ei ole lopettaa stressaamista, mutta aina voi yrittää :)

Pakko päästä vähä avautuu.
Sillon, ku kärsin kivuliaist krampest,ni olin kivuttomat ajan pirtee ja ilonen. Toisin sanoen onnellinen.
Nyt, ku kivut on paljon lievemmät, ni oon huomannut, et musta on tullut tunnottomampi.
Näin pari päivää sitten tutun pariviikkosen vauvan, eikä se herättänyt mitään tunteita. Ei siis yhtään mitään!
Tosin en oo myöskään vihanen enkä surullinen. Itkeminen on pelkkä mahdottomuus.
Tiedän, et pitäis olla jotain tunteita, mut ei. Edes toimimaton näppis ei aiheuta tunteita, vaik normaalist olisin jo raivoissani.
Kunpa tää menis pian ohi.

Voi hitsinpimpulat ku voi olla kiukkuinen olo.. Kaikki ärsyttää.. Siis pienimmätkin asiat..

Vaikka oon tästä raskaudesta onnellinen niin muassa toisaalta vähän pelottaa kun viime syksynä oli tuulimunaraskaus.. Joten ultra pelottaa.. Täällä ei päässyt neuvolan kautta ultraan vaikka taustalla oli tuo tm.. Nyt ei kyllä anna periksi mennä yksityisellekkään... Joten kärvistelen sinne nt-ultraan asti..

Nojoo.. Pakko oli vaan päästä jotain lörpöttelemään. :)

Voihan huonot yöunet :(.. Menin sitten katsomaan eilen sen Armanin ohjelman niistä kodittomista, ja no en tiedä johtuiko siitä vai mistä mutta mä en saanut nukuttua.. Pyörin ja hyörin kaiken maailman ajatukset päässä ja nukahdin vasta neljän jälkeen.. Sitten kello soi puol 7, että kerkee koululaiset aamupalalle ennen kouluaamua.. No, eipä sieltä niin helppo vaan ollut nousta.. Ja kohta alkaa olemaan taas kiire :banghead:

Tää päivä menee siis varmasti enemmän koomassa ku "normaalisti" :crybaby2

No, ens yönä on aikaa nukkua....

Itse odotan, että viime yöstä lähtien en saa nukuttua hyviä yöunia moooneeeeen viikkoooon, mut sen jälkeen uskon saavani taas nukkua. :rolleyes: Jos enää osaa siis nukkua kokonaisia öitä..

Mulla ei onneksi ole ollut nukkumisen kanssa ongelmia. Viime viikolla tosin valvoskelin pari yötä heti plussauksen jälkeen, mutta nyt on onneksi rytmi palautunut. En vain tiedä miten saan tätä aikaa tapettua ennen varhaisultraa...

Täällä ois tekemistä enemmä kuin jaksas.. Esikoisen synttäreitä pitäs alkaa suunnitella ja muuttoki ens kuussa jaja.. Voimia ei vielä moiseen kyllä oo.

Voimia Pilvilinna kaiken keskelle :Heartred Muutto ei kyllä ikinä ole mikään pieni suoritus :E Toivottavasti teillä on paljon apujoukkoja.

Tsemppiä Pilvilinna! Synttäreiden järkkääminen on yllättävän rankkaa.. Ja vielä muutto siihen päälle.. Huh..
Meillä on pe nuorimman kaverisynttärit vasta kk oikeeta päivää myöhässä kun päätin että tänä vuonna en järkkää niitä kotona.. Mennään siis hoploppiin :)

Väsyttää tosi paljon.. Melkein aamulla jo riemastuin ettei tänään tule huonoa oloa vaan saan tehtyä vaikka mitä, niin jo on käyty yökkimässä vessassa.. Mulla ei oo tullut ylös asti mutta yökkäilemässä pitää käydä kuitenkin.. Sain siis aamulla syötyäkkin jotain..

No ens kuusta vietetään illat futiskentällä kun alkaa pelit ja turnaukset lisääntymään Futis harrastajilla niitä löytyy 3kpl miehen molemmat lapset ja mun nuorin.. No ainakin tulee ulkoiltua :woot: .

Mun on eilisestä alkaen himottanu ne mäkin ranet ni oli pakko tehä itelle ruuaksi. Vaikkei ne yhtä hyviä uunissa tehtynä oo ni toivottavasti helpottaa pahimpaan himoon :wink

Kiitos kaikille tsemeistä <3 Meillä on just vähä ton apuje kaa vähä probleemaa :D Täällä ei oo muita muuttoapuja, kun mun porukat ja ne muuttaa samana päivänä meidän tulevan kämpän yläkertaan. Että saas nähdä miten minä ens kuun lopussa pystyn mitää raskasta kantelemaan ja vielä toi 2v on muutossa mukana :bag: Plus koira siinä häärämässä. Plus meidän ja mun porukoiden koira ei tuu toimeen yhtää (siskokset) :grin Että MIELENKIINTOISTA.

Tsemppiä Pilvilinna! <3

Onko muille iskeny kauhee siivousvimma? Mulla on joka raskaudessa ollu ja nyt taas :D Koko ajan pitää siivoilla jotain,ikinä ei oo muka tarpeeksi siistiä..

Mulla oli ennen tätä raskautta. Kaikki aina tiptop. Mut nyt.... Apua! No lohduttaudun sillä, että muutto tosiaan pian nii en hirveesti muutenka viitti siivota.. Paitsi pojan syndeillä on vähä pakko saada oma entinen puhtausfriikki esiin. :rolleyes:

Mä sain just synttärilahjaks uuden imurin! Kyllä nyt kelpaa siivota taas :'D Edellinen hajos ja piti elää liian kauan sotkun keskellä. Oli kyllä tuskallista!! :D Tiskaamista vihaan, kun ei oo tiskikonetta...

Osta meiltä vuode vanha tiskari :D Meidän uudes kämpässä on tiskari valmiiksi :grin Seki siis pitäis myydä.. Plää!

Mun tekis mieli räjäyttää koko kellari ja käydä omaisuus läpi jokaista laatikkoa myöten. Ongelmana on vaan tää armoton väsymys :dead: Ehkä sit alkaa kunnon vimma ku saan energiat takaisin :)

Mun tekis mieli räjäyttää toi varasto! Oon saanu suunnilleen pakattua täällä sisällä kamat mitkä jo voin. Mutta tuo varasto... Voi luoja! Sinne en haluu....... :(

Mä älykääpiö sain jotenkin ihmeen kaupalla hävitettyä mun profiilin. Tai siis en mä edes tiedä mitä tapahtui :sad001

No mutta mutta mä nyt toistaseks kirjottelen ainakin tällä uudella nimimerkillä mutta sama vanha tyyppi täällä

T. Mimmulainen :Heartred

Takaisin