Yleistä löpinää

Just varasin netistä ajan sokerirasitukseen 6.7. :) Sukurasitteen vuoksi menen jopa kahteen kertaan jos tässä ekassa ei ilmene mitään. Iän ja BMI:n puolesta ei tarttis mennä :D
 
Mulla vasta elokuussa tuo rasituskoe. Kiitos vinkeistä, vois ottaa jotain käsitöitä mukaan :D
 
Mää oon tilannu mut en oo vielä hakenu :) edellisestä kans tilasin, sillon oli body, kuolalappu, oisko ollu joku lelu ja jotaki lappisia...
 
Juhannussiivouspäivä. Nyt loppu veto ja vielä sauna, takka ja uuni pesemättä... yök.

Lapset luovutti alkumetreillä, ne laiskottaa ja kattovat paavo pesusientä, kuulemma kesällä ei pidä raataa :D
 
Sormustestit, oli pakko koittaa taas, äitini on mulle joskus tehnyt ja niin on mennyt... Näytti tyttö, keskeytys, tyttö ja poika, eli nyt olis poika tulossa :) tein testin vatsan päältä ja myöhemmin toistamiseen ranteen päältä, sama tulos. Onko joku muu tehnyt?
 
täytyy myöntää, että nyt yllätin itsenikin! Miten ahkera olen ollut.. yleensä en saa tehtyä mitään.. Perusjutut kyllä, mutta ei sen enempää ja sekin on ihan uuvuttavaa..

Aamulla kuopus porukoille tädin hoiviin, sokerirasitukseen, päivän ruokaostokset, kotiin.. Kotona sitten vanhempien tyttöjen kanssa tyhjennettiin varasto olohuoneeseen.. järjesteltiin kaikki lelut/vauvanvaatteet/yms! Kyllä tuli siisti varasto!
Tein ruoan, syötiin, hain kuopuksen piirustukset + kumpparit päiväkodista poikkeen.. Ja vielä sitten isännän tultua kotiin, lähdettiin jossain vaiheessa juhannukseen tarvittavat jutut mökille ostamaan.. 6v vietii kaverin luokse leikkimään.. kuopus haettiin kotiin ja 6v.
nyt voisinkin lähteä nukkumaan.
 
Oho. Olispa ite jaksanu olla noin reipas! Ite kävin vaan siellä sokerirasituksessa ja kokosin hoitopöydän. Olis kyllä pitäny siivota noin muutenkin mut ei vaan jaksanu..
 
Oho. Olispa ite jaksanu olla noin reipas! Ite kävin vaan siellä sokerirasituksessa ja kokosin hoitopöydän. Olis kyllä pitäny siivota noin muutenkin mut ei vaan jaksanu..

Joo, ihmettelin itekii. Mie olen erityisen erityisen laiska siivoamaan. Inhoan siivoamista, mutta inhoan myös kyllä sotkuakin.. Päivittäin pitäisi imuroida, mutta en jaksa..

Nyt, kun vain pääsisi nukkumaan.. Väsyttää ihan sikana.. ja huomenna pitäisi lähteä mökille, jos on hyvä keli.. sekin käy työstä, kun veet pitää lämmittää, jos haluaa lämmintä vettä..
 
No ehkä sitä itelläkin iskee taas parempi jaksamisen vaihe kun tää päänsärky hellittää.
 
Meillä imuroidaan kerran kahdessa viikossa ja siivotaan kun jaksaa, tai kuk on tulossa vieraita. Vähän järjestelen aina ohimennen, mutta kyllä meillä lojuu tavaroita siellä täällä.
 
Meillä menee 3 viikkoa miehen lomasta kun siivoillaan jne.. No joo siis ei me varmaan ihan tota koko aikaa siihen käytetä mutta osa ainakin..

Luinko mä oikein? Siis käytätte kolme viikkoa tai melkein lomasta siivoamiseen? Onko teillä joku spesiaali projekti käynnissä?

Meillä siivotaan kun siltä tuntuu ja keretään. Mies imuroi, minä siivoan tuo tullessa, vie mennessäs tekniikalla, joka näyttää varmasti aika häröilyltä, mutta kyllä silläkin taktiikalla siistiä tulee.
 
No siis mies olis menny ton 3 viikkoa kentälle mutta se on suljettu sunnuntaista lähtien ja meillä on häkkivarasto ihan järkyttävässä kuosissa. Siivoillaan siis sitä tässä samalla pikkuhiljaa just tuon 3 viikon aikana. Ei meillä siis muuten varmaan tossa kauaa nokka tuhise mutta täytyy roudata siskolle sen tavaroita tuolta varastosta :D kyllä tässä muutakin onneks sit keretään ku pelkästään siivoamaan.
 
Takaisin
Top