Yleistä löpinää

Oli pakko kuunnella taas dopplerilla, vaikka väitin itselleni pitäväni hiukan taukoa. No, onhan edellisestä kerrasta jo kolme päivää, että oli tässä pieni tauko. Syke kuului taas, rauhotti ihan mielettömästi (hetkeksi). Ilmeisesti ollaan oltu todella onnekkaita, sillä joka kerta ollaan sydänäänet löydetty. Miehen mukaan kyse on tietysti siitä, että muut eivät vaan osaa :D Ihmisissähän ei voi olla mitään eroja tietenkään.

Mä koitin mun dobbleria, sieltä mitään kuulunu. Jotenki naiivisti toivoin että syntymäpäiväni kunniaksi kuuluisi jo jumputus. No, mun bmi on lähes 43, joten vatsanpeitteet ovat runsaat ja viikkojakin vasta 8+4, nyt ei saa panikoida. Nyt tietenkin on alavatsakipu ollut ihan jäätävää ja oon odottanu vaan vuotoa. Toisaalta sitä taas toivookin että jos menee kesken niin menee sitten spontaanisti kotona eikä todettaisi np ultrassa, koska se olisi hirveää...

No mut. Hattu päähän ja juhlimaan mun 30v päivää! Miten sopivasti perjantai 13. :-D

Mä koitin mun dobbleria, sieltä mitään kuulunu. Jotenki naiivisti toivoin että syntymäpäiväni kunniaksi kuuluisi jo jumputus. No, mun bmi on lähes 43, joten vatsanpeitteet ovat runsaat ja viikkojakin vasta 8+4, nyt ei saa panikoida. Nyt tietenkin on alavatsakipu ollut ihan jäätävää ja oon odottanu vaan vuotoa. Toisaalta sitä taas toivookin että jos menee kesken niin menee sitten spontaanisti kotona eikä todettaisi np ultrassa, koska se olisi hirveää...

No mut. Hattu päähän ja juhlimaan mun 30v päivää! Miten sopivasti perjantai 13. :-D
Hyvää syntymäpäivää! Noilla viikoilla on kai todella harvinaista, että mitään kuuluu, joten eiköhän kaikki ole hyvin :)

Onnea synttäreistä! En oo tainnu itse ainakaan kuulla, että kukaan kotona olisi noilla viikoilla jo sykkeen bongannut, joten myöhemmin vaan uutta yritystä.

Miten ihmeessä saadaan yksityisviesti kännykällä? Vai pitääkö se tehdä tietokoneella?

Miten ihmeessä saadaan yksityisviesti kännykällä? Vai pitääkö se tehdä tietokoneella?
En tiedä, toimiiko kännykällä samoin kuin tabletilla, mutta kuvittelisin ainakin, kun mobiiliversiosta on kyse. Onnistuin nimittäin juuri vahingossa sohimalla huomaamaan, että kun napsauttaa käyttäjän kuvaketta, aukeaa ruutu, missä on oikeassa yläkulmassa kirjekuoren kuva, ja sieltä pääsee lähettämään viestin.

Kiitos onnitteluista :) aika laimeet oli synttärit, ainoastaan isä ja äiti kävivät. Edes mies ei ostanut lahjaa eikä kukkia... alunperin oli tarkotus juhlia kosteemmin, mutta peruuntu koska plussasin. Olin muuten raskaana myös kun täytin 20 :) kai sitten 40v juhlissa kans odotetaan :-D 50v juhlissa toivottavasti odotellaan jo lapsenlapsia ;)

Onpa tylsä tämä suomi slovakia peli, no kerranki suomelle jotain vastusta... :)

Joo siis tää peli on niin plergh! Mies ihmetteli ku näytin kuulemma kiukuselta ja huusin omiani (mies ei seuraa urheilua lainkaan)

Eka erä oli ihan pyllystä, 2 ja 3 oli ihan jees ja peli koheni huomattavasti. :) Loppu hyvin, kaikki hyvin :DD

Tänään eka neuvola ja ekaa kertaa mammafarkut jalassa lähden töihin. :D Kriisin se meinas iskeä, kun kroppa on jo niin muuttunut, mutta pakko jo oli (9+0 siis vasta tänään). Normifarkut painaa niin ilkeästi alamahaa, etten enää halua pitää. Mulla siis kriisiä aiheuttaa näköjään se, että pullistun. Oon melkoisen elintapa- ja kropparempan käynyt läpi kuusi vuotta sitten. Painoa pudotin n.45kg jne., ja nyt huomaan (yllätyksekseni), että painonnousu ja kropan muuttuminen on vaikea juttu. Kohtalotovereita?

Eliza: mua ainakin on alkanut mietityttää, että millaiseksi keho muuttuu sitten raskauden ja synnytyksen jälkeen. Olen tottunut siihen, että parannan elintapojani, jos vaatteet alkavat kiristää, mutta nyt pitäisi ilmeisesti vaan ostella isompia vaatteita, mikä tuntuu ihan käsittämättömältä. Minulla ei tosin näy vielä muuta kuin pikkaisen normaalia suuremmat jenkkakahvat.

Omasta kokemuksesta voin sanoa että se muuttuu.. :wtf: mut siinä vaiheessa kun saat sen pikku nyytin kotia niin sillä ei oo enää hirveesti väliä, asioiden tärkeysjärjestys kummallisesti muuttuu:happy:

Ite oon huomannut että maha on eri mallinen. Oon aina ollut pullukka mut jotenkin toi mahan muoto on ruvennut pikku hiljaa muuttumaan. Ei sitä vielä muut huomaa mutta ite kyllä. Ja jotenkin tuntuu erilaiselta,eikä siis pelkästään se että aristaa vatsa vaan muutenkin koko kohdun seutu ja ala vatsa.

No nyt alkaa stressata, että onko kaikki hyvin, kun en oikeastaan huomaa mitään eroa mahassa :D Kaikilla tuntuu tulevan raskausmaha jo ihan hirveän aikaisilla viikoilla.

Ei mulla ole suurempi maha tai mitään.. Se on vaan erilainen. Ja kuitenkin kaikki meistä on erilaisia niin eri asiat tulee eri aikoina :)

Mulla lähti alkuturvotus mahasta ja ihan tavallinen läskiröllykkä on kuin ennen plussaa. Mutta eihän sen mahan vielä edes pidä näkyä kun kohtu on niin piilossa. Yhdet farkut oon joutunu heivaamaan, mutta vain siksi koska ne jäi jo pakaroista jumiin, ettei ole mitään tekemista mahan kanssa :-D takapuoli on levenny.

Mullakin pahin turvotus jo ohi ja näen kyllä että kohta alkaa nouseman tuosta häpyluun yläpuolelta kohtu. Mutta toivottavasti ei vielä kuukauteen näkyis muille ihmisille. Esikoisesta meni yli puolivälin ennenkuin kukaan huomasi mitään. Mulla on pitkä selkä niin jonnekin se vauva sit piiloutui :) muutenkin oli pieni maha silloin vaikka ihan "normikokoinen" syntyikin. Mutta me ollaan kaikki erilaisia :)

Takaisin