Joo kaikki vuodot ja tuhrut on super ahdistavia. Tsemppejä kaikille teille kenellä niitä on
mulla on kaksi rakkautta takana, molemmissa vuotoja, toinen päättyi hyvin, toinen ei.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Minulla ei oo ainakaan mitattu ja katottu hemoglobiinikin vaan sorminäytteestä mikä ei oo ollenkaan luotettava! Kannattee ottaa Puhdin kauttaEn nyt oikein tiedä minkä otsikon alle tää olis mennyt niin kysyn nyt taas kokeneemmilta ja viisaammilta tulevasta
Mitataanko ferritiini neuvolan/lääkärin kautta jossain vaiheessa raskautta? Vai kannattaako vaan suoraan mennä Puhti-palvelun kautta mittauttamaan? Koska olis sellainen hyvä aika sille?![]()
Se on juuri näin, molemmissa edellisissäkin raskauksissa tullut vuotoa ja juuri keskeytyneessä keskenmenossa ei mitään vuotoa. Eli yhtään ei voi tietää, täytyy vain antaa ajan kulua. Varhaisultraan mennään, mutta siihen on vielä aikaa. Toivotaan, että vuodot on sielläkin ohi!Se on tosi ahdistavaa! Mullakin oli juuri pientä tuhrua ehkä päivän ajan, mutta toivon että se jäi nyt siihen. Yllättävän kovaakin vuotoa voi ilmeisesti tulla, vaikka raskaus edistyisi ihan normaalisti.Oletko ajatellut varata varhaisultra-aikaa?
Paljon onnea plussasta! Toivottavasti pieni pysyy kyydissä!Ompas täällä jo aktiivista keskustelua
Liityn varovaisen toiveikkaalla mielellä joukkoon, plussasin muutama päivä sitten ja tänään ois oletetusta oviksesta laskettuna 4+1. Tuli aika yllätyksenä, ei ollut mitään oireita ennen plussaa. Mutta jotain oireita oon alkanut jo huomaamaan, pientä vihlontaa ja paineen tunnetta alavatsassa. Myös rinnat alkaneet hiukan aristaa, väsyttää ja janottaa..Meille on ehtinyt kuluneen vuoden sisällä tulla 2 varhaista keskenmenoa, viimeisin lokakuussa ja siksi ei vielä kovin paljoa uskalleta iloita. Eniten nyt toivon että ei menisi joulu pilalle jos vaikka tippuukin kyydistä ennen sitä
Menetyksistä huolimatta oon optimistinen, ja kovin olisi toivottu.![]()
KiitosPaljon onnea plussasta! Toivottavasti pieni pysyy kyydissä!
Voi ei, onpas halju viiva.Virallinen testipäivä (2vkoa siirrosta) ja testissä näkyvissä viiva vain hyvällä tahdollatissit kupeät ja vuoto ei ole alkanut niin toivotaan nyt loppuun asti mut...
![]()
Laitoin sinne viestiä että kai pääsen verikokeeseenVoi ei, onpas halju viiva.Mutta toivotaan loppuun asti, onhan se positiivinen edelleen. Pääsetkö tällä viikolla hcg-verikokeeseen?
Toivotaan parasta. Onneksi pääset kyl varmasti sinne verikokeeseen. TsemppiäLaitoin sinne viestiä että kai pääsen verikokeeseentulokseksi ilmoitin epäselvä
Toivotaan että testissä joku vika vaikka samaa sarjaa ja lähetystä ku noi aiemmat tikkutestit
Hei ei mullakaan paljon tummempi viiva ollu testipäivänä kaksviikkoa alkionsiirrostaVirallinen testipäivä (2vkoa siirrosta) ja testissä näkyvissä viiva vain hyvällä tahdollatissit kupeät ja vuoto ei ole alkanut niin toivotaan nyt loppuun asti mut...
![]()
Mutta kun viime viikolla nää samat testit oli tummempiaHei ei mullakaan paljon tummempi viiva ollu testipäivänä kaksviikkoa alkionsiirrostatoivotaan nyt et hcg vaikka hitammin nousee!