Yleistä jutustelua 💬

Joo, mullakin meinaa olla etten uskaltaisi. Harkitsin monta päivää. Mutta ajattelin kuitenkin ettei se lopputulosta muuta. Olen kerran joutunut lähtemään la-ryhmästä ihan "turvallisilla viikoilla", ja noh. .. En osaa selittää näitä ajatuksia. Se oli hirveää ja tulisi myös olemaan, jos niin kävisi. Jotenkin nyt yritän ajatella, että jospa kaikki menisi hyvin, vaikka pelottaa.
Voi ei, tosi surullista 😓 Toivottavasti kaikki menee hyvin ❤️❤️
Muakin pelottaa vielä kovin et mitä jos taas käy huonosti vaikka nyt vaikuttaakin lupaavammalta kun aiemmin.. Mut yritän silti olla murehtimatta liikaa 🌈

Ite oon aika skeptinen tämän raskauden suhteen etenkin kun nyt on tätä vuotoa, niin en ole hirveästi uskaltanut edes kirjoitella. En toistaiseksi ajatellut edes yrittää salaiselle puolelle, vaikka siellä onkin miellyttävämpää kirjoitella. Oon nyt kolmesti joutunut poistumaan noista ryhmistä.

Voi surku 😥 Onko mitään mahista että kaikki olis hyvin? Kun hcg- arvo voi niin suuresti vaihdella ja jos sulla nyt vasta 5 viikkoa… Onko esimerkiksi mahdollista että hedelmöitys ois tapahtunut oletettua myöhemmin? Tsemppiä ❤️
Oletan että laittavat ottamaan vielä uusiksi ja kattovat mihin suuntaan menee mut ei tässä toiveet kauheen korkeella oo😪

@Susanie Ymmärrän, miksi et kovin jaksa toivoa, mutta kunpa hcg nousisi hyvin ja että lähtötaso olisi vain alhainen. ❤️

Takaisin