Yleistä jutustelua 💬

Joo ärsyttää ku tein sen raskaustestinki sillä ajatuksella et pakko kai se on tehhä , kun ne kilpparit sekoilee. Että ne sais kuntoo jos on raskaana. Mut se hoitaja hetkeksi vakuutti ettei oo hätää. Noo katotaan miten tää etenee. Pelottaa kyllä et bebe ei pysy mukana

Täällä harkka vihdoin ohi ja kyllä onki ollu aamut nii vaikeita ku ihan järkyttävän huono olo herätessä. Onneks ajomatkalla tasaantunu. :Grinning Face With Smiling Eyes: mut nyt saa 4 viikkoa huilata!

Huomenna esikoisen kanssa nielurisoje poistoon ja korvien tuubitukseen.

@Pikkupikkupikkunen kurjaa kun tommonen lisämurhe, ihan niinkuin sitä ei muutenkin tässä alussa murehtisi kaikkea mahdollista ihan riittävästi 🥺
Niinpä. Meilläkin yks keskenmeno takana ja en todella sitä haluis uuestaa. ♥️ No varmaan huomenna viisaampia. Ainaki sit kuulen mitä se kilppari lääkäri on mieltä. Miten tässä nyt sit edetään.

Kiitos kaikille tsempeistä.

Minä peruin lähettämäni pyynnön päästä salaiseen ryhmään. Odotan muutaman päivän kuitenkin. Yhtäkkiä tuli niin suuri pelko, että tämä menee kuitenkin alkuunsa kesken. Emättimen pohjan seudulla tuntuu omituinen kiristys, sellainen tuntuu aina ennen menkkoja. Yhdistän sen niin vahvasti alkavaan vuotoon. Hirvittää. Toivottavasti on vain ihan normaalia, mutta kun en tiedä, mikä on normaalia.
Toivottavasti kaikki sujuu hyvin 🧡 tsemppiä! Se on niin raskasta kun miettii ja miettii että onkohan siellä kaikki ok!

Niinpä. Meilläkin yks keskenmeno takana ja en todella sitä haluis uuestaa. ♥️ No varmaan huomenna viisaampia. Ainaki sit kuulen mitä se kilppari lääkäri on mieltä. Miten tässä nyt sit edetään.

Kiitos kaikille tsempeistä.
Voi surkeus mitä lisähuolta tosiaan 😔 Lämmin halaus ja tsempit sinne ❣️ Toivotaan kaiken menevän hyvin 💞

Kiitos @Elliephant ja @KatlinC myös kommenteista❤️ Tosiaan vielä ei ole mistään varmuutta, mutta sepä se raastavaa onkin. Ja tietysti tämä oireettomuus on piinaavaa.. Tänään menty kyllä hurjaa tunteiden vuoristorataa, että pitikin mennä tekemään tuo digi..🤦‍♀️
Varasin tämän keissin seurauksena kuitenkin varhaisultran, vielä ennen joulua, aikasin on kun jo 6+2 mutta saapahan ainakin jotain konkretiaa ennen joulua. Vu olisi 20.12 jos tänne asti päästään.

Onpa täällä kivan aktiivinen keskustelu!
Plussasin viikko sitten. Tänään 5+0. Ihan valtava tarve "vertaistuelle" 🤗

Tämä on ensimmäinen raskauteni ja olen vähän häkeltynyt kaikesta. Tiedon tarve on valtava traumataustani vuoksi, kohdallani tieto ei todellakaan lisää tuskaa, vaan vähentää sitä. Ajattelin ekassa neuvolassa mainita, että juttelu ammattilaisen kanssa kelpaisi.
Viimeksi kun elämässäni tapahtui iso muutos, stressaannuin burniksen partaalle ja ajatukseni menivät johonkin "tilaan". Olen nyt ykskaks muistanut paljon noita ajatuksia ja huomaan, että iso muutos on taas tulossa ja haluan jo etukäteen ehkäistä etten jää junnaamaan outojen ajatusteni kanssa.

Muita oireita ei vielä ole kuin alamahan vihlonta ja rinnat arat ja turvonneet. Pakko myöntää, että pelkään tuleeko pahoinvointi kohdalleni ja miten pahana 😅

Minulla olisi alkuvuodesta työmatka toiselle puolelle maapalloa, olen nyt sitä stressannut, viikkoja olisi silloin 9 ja netin mukaan pahoinvointi on silloin voimakkainta. 🤢 Mitenhän siitä selviää..? Korreloiko tämän hetken olot siihen mitä se voisi mahdollisesti olla 3 viikon päästä? Nyt ei siis ole huonovointisuutta ollenkaan.

Tämä on ensimmäinen raskauteni ja olen vähän häkeltynyt kaikesta. Tiedon tarve on valtava traumataustani vuoksi, kohdallani tieto ei todellakaan lisää tuskaa, vaan vähentää sitä. Ajattelin ekassa neuvolassa mainita, että juttelu ammattilaisen kanssa kelpaisi.
Viimeksi kun elämässäni tapahtui iso muutos, stressaannuin burniksen partaalle ja ajatukseni menivät johonkin "tilaan". Olen nyt ykskaks muistanut paljon noita ajatuksia ja huomaan, että iso muutos on taas tulossa ja haluan jo etukäteen ehkäistä etten jää junnaamaan outojen ajatusteni kanssa.

Muita oireita ei vielä ole kuin alamahan vihlonta ja rinnat arat ja turvonneet. Pakko myöntää, että pelkään tuleeko pahoinvointi kohdalleni ja miten pahana 😅

Minulla olisi alkuvuodesta työmatka toiselle puolelle maapalloa, olen nyt sitä stressannut, viikkoja olisi silloin 9 ja netin mukaan pahoinvointi on silloin voimakkainta. 🤢 Mitenhän siitä selviää..? Korreloiko tämän hetken olot siihen mitä se voisi mahdollisesti olla 3 viikon päästä? Nyt ei siis ole huonovointisuutta ollenkaan.
Hei!👋 Onneksi tietoa on paljon tarjolla ja varmasti saat jutella ammattilaisen kanssa.🙂 Pitkälle suuntautuva työmatka kuulostaa kivalta. Pahoinvointia ei voi ennustaa, mutta raskaus ilman pahoinvointia on ihan mahdollinen. Itse olen kokenut sen kolmesti.🙂

Täällä harkka vihdoin ohi ja kyllä onki ollu aamut nii vaikeita ku ihan järkyttävän huono olo herätessä. Onneks ajomatkalla tasaantunu. :Grinning Face With Smiling Eyes: mut nyt saa 4 viikkoa huilata!

Huomenna esikoisen kanssa nielurisoje poistoon ja korvien tuubitukseen.
Onnea harkan suorittamisesta ja tsemppiä huomiseen.🙂 Itselläni on ollut nyt myös aamut vaikeita, etenkin herääminen.

T

Tervetuloa ja paljon onnea plussasta 🥰

Varmasti saat keskusteluapua ja täältä todellakin saa vertaistukea 😊
Ja neuvolasta saat monta sivua asiaa joka käynnillä 🤭

Oiii, jännittävää tuollainen reissu. Toivottavasti pahoinvointi on enintään lievää jos ollenkaan. Esikoisestani en juuri kärsinyt, nyt taas tuntuu senkin edestä etoo ja velloo. En onneksi siinä tilassa, että oksennan jatkuvasti 😅

Mutta ihana saada tänne uusia odottajia ❣️ onhan se raskaus aina vähintään mullistavaa! 😊

Nyt kävin verikokeessa ja odotetaan lääkäriä. Kiva ku taaperokin on mukana 😅 luulin et vaan käyn verikokeessa nopee et voin ottaa hänet mukaan. No ollaan oltu 1,5h täällä ja vieläkin kestää. No mut hyvä et tää nyt alkaa selvitä

En tiiä pitäiskö tässä itkeä jo tän olon vuoksi. Sunnuntaista asti ollu melkeinpä nonstop järkyttävän huono olo. En saa mitään syötyä ja niin heikko olo jo senkin takia. 😫
Töihin en oo kahteen päivään pystynyt mennä. Onneks juomat menee sentään ales😄
Mukavaa alkavaa viikonloppua 💗

Nyt kävin verikokeessa ja odotetaan lääkäriä. Kiva ku taaperokin on mukana 😅 luulin et vaan käyn verikokeessa nopee et voin ottaa hänet mukaan. No ollaan oltu 1,5h täällä ja vieläkin kestää. No mut hyvä et tää nyt alkaa selvitä
Hyvä että selviää ennen viikonloppua! Tsemppiä ❤️

Meidät käskettiin kotii ku kävin kyselee miten kauan vielä menee. Ne soitti lääkärille ja lääkäri sano et verikokeet tulee vasta iltapäivällä. Mut tein nyt sit testin kotona ku tää on nii sekavaa. Nii ainaki siinä kaikki hyvin. Se on noussut jo 3+

Liitteet

• IMG_20221216_103301.jpg
    IMG_20221216_103301.jpg
    2.2 MB · Katsottu: 12
Takaisin