Yleistä jutustelua 💬

Ja jee, salainen ryhmäkin on auki! Nyt kun vielä saisi oman viestimäärän täyteen. Pitääpä mennä leikkinurkkaan pyörimään. :tears:
Joutuu varmaan, muuten 30 viestiä on aika paljon, ja mieluiten salaisella puolella keskustelisin.

Joutuu varmaan, muuten 30 viestiä on aika paljon, ja mieluiten salaisella puolella keskustelisin.
Kyllä se on yllättävän paljon. Säälin jo heitä, jotka ehtivät paikalle vasta loppukuusta ja joutuvat täällä "yksinään" keskustelemaan, että saavat viestimäärän täyteen. :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: Tietysti on mukavaa, että osa keskusteluista on julkisia, niin tietoa ja vertaistukea voi lukea, vaikkei itse haluaisikaan keskusteluihin osallistua.

Niinpä, kuukausi on pitkä aika tässä vaiheessa. Olen tosin ihan tyytyväinen, että muut menee edeltä, niin voi sitten tulla muiden kokemuksista oppineena perässä. :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes: Tosin ennen joulua olevista neuvola-ajoista ja ultrista olen kyllä vähän kade, kun tammikuulle odottelu tuntuu niin pitkältä.
Niinpä. Tammikuuhan on vasta ens vuonna, hurjan pitkä aika 🤣

Pitääköhän tässä pian kuitenkin alkaa viestejä urakalla raapustelemaan. Jos ei nyt kuitenkaan. 😂

Täytyy kyllä sanoa että iltaisin aavistuksen turvottaa. Tai sitten on tullut syötyä vaan liikaa herkkuja. Onko muille herkut maistuneet?

Tuntuu kyllä oikeasti, että päivät vain matelevat. Googlailin vähä löytyisikö läheltä varhaisultraa, no viereisessä kaupungissa olisi monta sataa euroa, parin sadan kilometrin päässä paljon halvemmalla. Eipä sitä sinne taida viitsiä kuitenkaan lähtä ajamaan vaikka kuinka houkuttaisi. Kuitenkin siellä neuvolassa ehkä ultrataan sitten tammikuussa, samalla sinne on vain vielä niin pitkä aika.

Pitääköhän tässä pian kuitenkin alkaa viestejä urakalla raapustelemaan. Jos ei nyt kuitenkaan. 😂

Täytyy kyllä sanoa että iltaisin aavistuksen turvottaa. Tai sitten on tullut syötyä vaan liikaa herkkuja. Onko muille herkut maistuneet?

Tuntuu kyllä oikeasti, että päivät vain matelevat. Googlailin vähä löytyisikö läheltä varhaisultraa, no viereisessä kaupungissa olisi monta sataa euroa, parin sadan kilometrin päässä paljon halvemmalla. Eipä sitä sinne taida viitsiä kuitenkaan lähtä ajamaan vaikka kuinka houkuttaisi. Kuitenkin siellä neuvolassa ehkä ultrataan sitten tammikuussa, samalla sinne on vain vielä niin pitkä aika.
Herkut maistuu vaihtelevasti, huonommin ehkä kuin aiemmin tän etova olon vuoksi. Ja turvotus on ihan siis...huomattavaa 🤣 koitan piilotella vaateiden alle, mutta työasu aika huonosti peittää. Puolenpäivän jälkeen kun lounaan syönyt niin jestas sitä palloa mikä ilmestyy. Huomasin töissä muutaman viipyvän katseen vatsallani, mutta ihmisellä voi olla vaikka ruuansulatusongelmia joten vielä menis sellaisen turvotuksen piikkiin 🙈😅

Ja joo toi 30 viestiä on kyl aika paljon, mutta yllättävän nopeesti se sitten tulee jos vaikka joka ketjuun jotain kirjoittaa 🤭

Tekis tavallaan mieli vetää herkkuja vaikka kaksin käsin, mut kun tietää et joutuu sokerirasitukseen jo aikasin niin ei sen takia houkuttele. Kohta pakko kuitenkin rajoittaa ja luopua sit lähes kokonaan

Itse kans vähän turvotusta havainnut, mut onneksi ei nää niin paljon ihmisiä et huomaisi. Viimeksi sai töissä salailtua kuitenkin jonnekin viikolle 24 ja silloinkin olivat että oot vai.

Mulla turvottaa 24/7 herkuilla ja ilman eli voi olla että ihan muuten vaan turvottaa :D Ihan älyttömän paksu olo vaikka on vielä näin aikaisilla viikoilla.

Viime raskaudessa minullakin oli heti ihan pallo maha turvotuksen takia! Nyt ei vielä mainittavaa turvotusta, 4+4

Minulla on nii kauhea sushi nälkä 😁 löysin sushi burgerin reseptin, pakko mennä kauppaan (kala paistan, muutenkin en tykkä raaka kalasta)
Japanilaista majoneesi tarvitsen, mutta se vain jossain kaupoissa 😭

Minulla on nii kauhea sushi nälkä 😁 löysin sushi burgerin reseptin, pakko mennä kauppaan (kala paistan, muutenkin en tykkä raaka kalasta)
Japanilaista majoneesi tarvitsen, mutta se vain jossain kaupoissa 😭
Linkkiä reseptiin?

Takaisin