Ja jee, salainen ryhmäkin on auki! Nyt kun vielä saisi oman viestimäärän täyteen. Pitääpä mennä leikkinurkkaan pyörimään. 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Hah sama fiilisJa jee, salainen ryhmäkin on auki! Nyt kun vielä saisi oman viestimäärän täyteen. Pitääpä mennä leikkinurkkaan pyörimään.![]()
Joo tää on kyllä hurjaa! Mut täällä melkein sama 16-17pv laskettu (appista riippuenHauska muuten, miten paljon edellä monien raskaudet tuntuvat olevan kuin itsellä, kun lasketut ajat ovat kuun alkupuolella ja itsellä 18.päivä, vaikka kuukausi on sama.![]()
Joutuu varmaan, muuten 30 viestiä on aika paljon, ja mieluiten salaisella puolella keskustelisin.Ja jee, salainen ryhmäkin on auki! Nyt kun vielä saisi oman viestimäärän täyteen. Pitääpä mennä leikkinurkkaan pyörimään.![]()
Kyllä se on yllättävän paljon. Säälin jo heitä, jotka ehtivät paikalle vasta loppukuusta ja joutuvat täällä "yksinään" keskustelemaan, että saavat viestimäärän täyteen.Joutuu varmaan, muuten 30 viestiä on aika paljon, ja mieluiten salaisella puolella keskustelisin.
Tietysti on mukavaa, että osa keskusteluista on julkisia, niin tietoa ja vertaistukea voi lukea, vaikkei itse haluaisikaan keskusteluihin osallistua.Niinpä. Tammikuuhan on vasta ens vuonna, hurjan pitkä aikaNiinpä, kuukausi on pitkä aika tässä vaiheessa. Olen tosin ihan tyytyväinen, että muut menee edeltä, niin voi sitten tulla muiden kokemuksista oppineena perässä.Tosin ennen joulua olevista neuvola-ajoista ja ultrista olen kyllä vähän kade, kun tammikuulle odottelu tuntuu niin pitkältä.
Herkut maistuu vaihtelevasti, huonommin ehkä kuin aiemmin tän etova olon vuoksi. Ja turvotus on ihan siis...huomattavaaPitääköhän tässä pian kuitenkin alkaa viestejä urakalla raapustelemaan. Jos ei nyt kuitenkaan.
Täytyy kyllä sanoa että iltaisin aavistuksen turvottaa. Tai sitten on tullut syötyä vaan liikaa herkkuja. Onko muille herkut maistuneet?
Tuntuu kyllä oikeasti, että päivät vain matelevat. Googlailin vähä löytyisikö läheltä varhaisultraa, no viereisessä kaupungissa olisi monta sataa euroa, parin sadan kilometrin päässä paljon halvemmalla. Eipä sitä sinne taida viitsiä kuitenkaan lähtä ajamaan vaikka kuinka houkuttaisi. Kuitenkin siellä neuvolassa ehkä ultrataan sitten tammikuussa, samalla sinne on vain vielä niin pitkä aika.
Mulla turvottaa 24/7 herkuilla ja ilman eli voi olla että ihan muuten vaan turvottaa :D Ihan älyttömän paksu olo vaikka on vielä näin aikaisilla viikoilla.Pitääköhän tässä pian kuitenkin alkaa viestejä urakalla raapustelemaan. Jos ei nyt kuitenkaan.
Täytyy kyllä sanoa että iltaisin aavistuksen turvottaa. Tai sitten on tullut syötyä vaan liikaa herkkuja. Onko muille herkut maistuneet?
Tuntuu kyllä oikeasti, että päivät vain matelevat. Googlailin vähä löytyisikö läheltä varhaisultraa, no viereisessä kaupungissa olisi monta sataa euroa, parin sadan kilometrin päässä paljon halvemmalla. Eipä sitä sinne taida viitsiä kuitenkaan lähtä ajamaan vaikka kuinka houkuttaisi. Kuitenkin siellä neuvolassa ehkä ultrataan sitten tammikuussa, samalla sinne on vain vielä niin pitkä aika.
Kyllähän näitä saa naputella, mut pikku hiljaa.30 viestiä on älyttömästä :D Tänään oon tänne näpytellyt paljon, mutta silti vielä puolet puuttuu.
Linkkiä reseptiin?Minulla on nii kauhea sushi nälkälöysin sushi burgerin reseptin, pakko mennä kauppaan (kala paistan, muutenkin en tykkä raaka kalasta)
Japanilaista majoneesi tarvitsen, mutta se vain jossain kaupoissa![]()
Tik Tokissa, hänellä paljon hyviä reseptejäLinkkiä reseptiin?
vm.tiktok.com