Yleistä jutustelua 💬

Mä en kans jaksais ravata joka kuukausi neuvolassa, ekastaki tuntu niin turhalta suurin osa käynneistä ku oli nii helppo raskaus. :tears: Mut kaipa mä sielä kiltisti ravaan taas kaikki käynnit :Face With Stuck Out Tongue And Winking Eye:
 
Ite näin taas ihan random ahdistavia unia🙈 Ja sit heräsin vessaan x 2 😶 Taasko tää yöllinen vessaralli alkaa 😅

Hyvää itsenäisyyspäivää! 🇫🇮

Mitään itsenäisyyspäivän suunnitelmia?

Me ollaan kotosalla, tehdään hyvää ruokaa ja ollaan vaan 🤗
 
Itse laskeskelin, että neuvola-aika varmaan menee ensi vuodelle. Täällä on vain kaksi neuvolatätiö ja jos sille omalle saa ajan niin se varmaan ultraa. Eli ensimmäisen kerran haluan sille ajan, loput ei kiinnosta.

Kylläpä väsytti tänä aamuna, olisin todellakin halunnut jäädä nukkumaan. Kohta 2v vain tuli sängyn viereen huutelemaan "leikkimään, mennään leikkimään!" Joten ei auttanut luin nousta. Tässä just pohdiskelen, että lähdetäänkö miehen vanhemmille päiväksi kylään. Mitään suunnitelmia ei ole päivälle siis.
 
Mulla myös pahoinvoinnit helpotti yhtäkkiä ettei nyt oo 2 päivään ollut pahat. Toivottavasti ei enteile et menis kesken 😩
Alkuraskaudessa normaalia pieni vuoto, jos ei kipuja eikä muuta.
Ja pahoinvoinnit tulee ja menee, itsellä ollut kans helpompi aamu (kuten oli eilenkin) ja en silti huolestu jos joku päivä kamalat olot ja sit helpottaa 🤗 Toivottavasti vuotoja ei lisää tule eikä kovia kipuja/kramppeja.❤️

Ystävälläni oli kans vuotoja alkuraskaudessa ja hyvin kaikki meni 😊
 
Mulla myös pahoinvoinnit helpotti yhtäkkiä ettei nyt oo 2 päivään ollut pahat. Toivottavasti ei enteile et menis kesken 😩
Alkuraskaudessa normaalia pieni vuoto, jos ei kipuja eikä muuta.
Ja pahoinvoinnit tulee ja menee, itsellä ollut kans helpompi aamu (kuten oli eilenkin) ja en silti huolestu jos joku päivä kamalat olot ja sit helpottaa 🤗 Toivottavasti vuotoja ei lisää tule eikä kovia kipuja/kramppeja.❤️

Ystävälläni oli kans vuotoja alkuraskaudessa ja hyvin kaikki meni 😊
Ei oo erityisiä kipuja. Edelleen silloin tällöin ”menkkamaisia” kipuja.
Pahoinvointiin voi myös vaikuttaa se, että 4 päivään en saanut oikeeta ruokaa syötyä mikä tietysti pahentaa oloa.
Kramppeja ei oo. Nyt rusehtavaa pientä vuotoa vähän kuin menkkojen viimeisenä päivänä.
Hirveen pelottavaa tää on😅
 
Ei oo erityisiä kipuja. Edelleen silloin tällöin ”menkkamaisia” kipuja.
Pahoinvointiin voi myös vaikuttaa se, että 4 päivään en saanut oikeeta ruokaa syötyä mikä tietysti pahentaa oloa.
Kramppeja ei oo. Nyt rusehtavaa pientä vuotoa vähän kuin menkkojen viimeisenä päivänä.
Hirveen pelottavaa tää on😅
Uskon, tsemppiä ja toivotaan sen nyt olleen tuota harmitonta 🤗 Itselläkin niitä menkkajomojon kaltaisia lieviä tuntemuksia ajoittain 😌
 
Ja uniin liittyen voin samaistua, siis olen nähnyt vaihteeksi niin sekopäisiä unia. Osin painajaisia. Unet on aina olleet itselle selkeitä ja muistan ne lähes aina, mutta nyt niiden "luonne" on kyll ihan toista luokkaa olleet 🤣

Ja uneen pääseminen on jotenkin oudon pitkittynyttä, tuntuu ettei vaa saa unta. En tiedä onko raskaus vai mikä kuun ja tähtien asento sitten kyseessä 🤔
Mulla kans unet niinkuin elokuvaa kattoos jotenki tosi erikoisia ja helposti muistaa ja ihan ku siinä hetkessä olis yks näyttelijöisyä 😝
 
Uusi täällä hei 👋🏻 23.11 asti digiviikot näyttänyt vain 2-3, vieläkään tulos ei ole muuttunut. Ei kyllä raski enempää ostella nuita digitestejä kun ovat niin kalliita, ja tosi monta tehty.. 28.11 kävin lääkärissä kipujen takia ja silloin hcg oli vain 487, mutta arvoja ei alettu sen enempään seurailemaan, eka ultra parin viikon päästä.. Huoli on kova, tänään pitäisi olla jo yli 6+ 😥
 
Uusi täällä hei 👋🏻 23.11 asti digiviikot näyttänyt vain 2-3, vieläkään tulos ei ole muuttunut. Ei kyllä raski enempää ostella nuita digitestejä kun ovat niin kalliita, ja tosi monta tehty.. 28.11 kävin lääkärissä kipujen takia ja silloin hcg oli vain 487, mutta arvoja ei alettu sen enempään seurailemaan, eka ultra parin viikon päästä.. Huoli on kova, tänään pitäisi olla jo yli 6+ 😥
Tervetuloa joukkoon 💞
Hcg arvoihin en osaa sanoa mitään valitettavasti, muuta kuin toivotaan nyt parasta silti 🤞🏻En edes tiedä mikä oma hcg arvo on kun en testeissä ole käynyt, ultra ensiviikolla. Jännittäviä aikoja 😌
 
Mulla tuli tänää pyyhkiessä vähän vaaleenpunaista paperiin.
Onko normaalia tämmönen😭?
4+4
Mulla on tullut kans kahteen otteeseen jo tän raskauden aikana. Ovat olleet noin kuukauden välein, joten uskoisin liittyvän normaalien kuukautisten ilmestymisajankohtiin jotenkin...
 
Mulla tuli just noihin aikoihin pieni määrä verta. Seuraavana päivänä hcg oli noussut enemmän kuin hyvin. Ihan normaalia siis!
 
Uusi täällä hei 👋🏻 23.11 asti digiviikot näyttänyt vain 2-3, vieläkään tulos ei ole muuttunut. Ei kyllä raski enempää ostella nuita digitestejä kun ovat niin kalliita, ja tosi monta tehty.. 28.11 kävin lääkärissä kipujen takia ja silloin hcg oli vain 487, mutta arvoja ei alettu sen enempään seurailemaan, eka ultra parin viikon päästä.. Huoli on kova, tänään pitäisi olla jo yli 6+ 😥
kivakun tulit mukaan 💕
En itekkään ymmärrä noista hcg asioista.
Pari viikkoa tuntuu varmasti ikuisuudelta, mut pian se tulee!
 
Ihan uusi odottaja täällä hei 👋 En oikein tiedä miten päin olla eikä minulla oikein tähän hätään ole lähipiirissä miehen lisäksi ketään, kenen kanssa raskauteen liittyvistä asioista jutella. Miehellä menossa suunnaton suru lähipiirissä, joten koen hieman jääväni yksin tämän raskauden kanssa. Nyt pitäisi olla meneillään 8+0. Vatsa on ihan aavistuksen jo pyöristynyt (yhdet ainoat housut eivät tunnu ikäviltä...), pahoinvointia on iltaisin, väsymystä loputtomasti, vessaan voisi suosiolla siirtää patjan, kun kokoajan siellä pitää kuitenkin ravata. Vähän väliä tulee kunnon itkupotkuraivari ilman kunnon syytä. Nimim. Itkin räkä poskella, kun mies ei halunnut saunaan... Ihan pimeitä mielitekoja ilmestynyt... Muun muassa miehen kainalot ja koiran korvat houkuttaisi kovasti 😂 Olen Jyväskylän seudulta, joten täältä päin löytyvää vertaistukea saa ehdottaa.
 
kivakun tulit mukaan 💕
En itekkään ymmärrä noista hcg asioista.
Pari viikkoa tuntuu varmasti ikuisuudelta, mut pian se tulee!
En siis itsekkään niistä hirveästi ymmärrä, kai se nousu on niin yksilöllistä. Tuntuu vaan ikuisuudelta tuo 2 viikkoa ku on niin epävarma olo😬
 
Takaisin
Top