Ihanaa että teillä tärppäsja voihan endometrioosi. Onneks ei sentään oireile.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ihanaa että teillä tärppäsja voihan endometrioosi. Onneks ei sentään oireile.
Hmm voisko ovuloinut munasarja ja keltarauhanen olla vielä vähän herkkllä? Toki en kovuudesta tiiä… voisikohan neuvolasta kysyä?Mulla on oikeella puolella mahaa hiukan kova kohta jota jomottelee välillä ja kun makaa selälle tulee pientä painetta tms.Mikähän se on... Vasen puoli pehmeä. Tossa vähän navan alapuolella sivussa mahaa. Ei yhtään kasvata tätä luottamusta
![]()
Voi apuaHyh Hyh täällä ollaan 5 asti oltu hereillä kun pahoinvointi yllätti.. en oo oksentanut vieläkään mut luulisin et se helpottais tätä ees hetkeks
Otin vielä yöpöydälle muutaman suolakeksin ja smoothien et ennenku ees nousee vessaa ottais vähän. Ei apuja![]()
Hcg- tulokset vaihtelevat tosi paljon jopa saman äidin eri raskauksien välillä. Jotain verikokeiden lukutaulukoita löytyy aika helposti netistä.Nyt en kyllä tiedä @Lisbe91 mikä siinä kohdassaKomppaan @Roosali osaisko neuvola kertoa
Täällä vielä se yks viikkodigi odottelee, milloinkohan sen tuhlaisi, hitsi jos ei tuukkaan sit 3+Muistaako joku mitkä hcg niissä digin viikoissa olikaan?
Ja hitsi tää pahoinvointi, yh.. Toivottasti töissä vielä pärjäisi, en haluis kertoa pomolle vieläja siis järkky vatsan turvotus..
Tänään taas iltavuoro kutsuu ja vapaat lusittu. Meni super nopeesti päivät kylläOliko täällä yövuoroa tekeviä? Mietin et pitääköhän niistä kohta luopua, olen siis sellainen "voin tehdä jos tarve" ja pomo laittelee nyt muutamia öitä tarpeen mukaan listoihin. Mutta tässä ajatus että kaksivuorokin tarpeeksi kohta.. Ja miten sitten kropoa jaksaa kohta yövalvomista oireineen
![]()
TsemppiäHyh Hyh täällä ollaan 5 asti oltu hereillä kun pahoinvointi yllätti.. en oo oksentanut vieläkään mut luulisin et se helpottais tätä ees hetkeks
Otin vielä yöpöydälle muutaman suolakeksin ja smoothien et ennenku ees nousee vessaa ottais vähän. Ei apuja![]()
Oon usein miettin et miten ihmeessä jotkut pystyy olla yötöissä ku mulla pelkkä valvominen aiheuttaa niin huonoa oloa ja ”krapulaa”.Nyt en kyllä tiedä @Lisbe91 mikä siinä kohdassaKomppaan @Roosali osaisko neuvola kertoa
Täällä vielä se yks viikkodigi odottelee, milloinkohan sen tuhlaisi, hitsi jos ei tuukkaan sit 3+Muistaako joku mitkä hcg niissä digin viikoissa olikaan?
Ja hitsi tää pahoinvointi, yh.. Toivottasti töissä vielä pärjäisi, en haluis kertoa pomolle vieläja siis järkky vatsan turvotus..
Tänään taas iltavuoro kutsuu ja vapaat lusittu. Meni super nopeesti päivät kylläOliko täällä yövuoroa tekeviä? Mietin et pitääköhän niistä kohta luopua, olen siis sellainen "voin tehdä jos tarve" ja pomo laittelee nyt muutamia öitä tarpeen mukaan listoihin. Mutta tässä ajatus että kaksivuorokin tarpeeksi kohta.. Ja miten sitten kropoa jaksaa kohta yövalvomista oireineen
![]()
Mä teen vuorotyötä 12h rykäisynä. Jännittää miten onnistuu raskauden edetessäOon usein miettin et miten ihmeessä jotkut pystyy olla yötöissä ku mulla pelkkä valvominen aiheuttaa niin huonoa oloa ja ”krapulaa”.![]()
Tervetuloa mukaanHei, hyppään mukaan tänne
Aamulla tein testin ja kolmatta tässä nyt sitten odotellaan. Olen ollut aika varma jo monta päivää, että raskaana ollaan, en vaan saanut aikaiseksi hakea testiä kaupasta kun vasta eilen![]()
Ihanaa tervetuloaHei, hyppään mukaan tänne
Aamulla tein testin ja kolmatta tässä nyt sitten odotellaan. Olen ollut aika varma jo monta päivää, että raskaana ollaan, en vaan saanut aikaiseksi hakea testiä kaupasta kun vasta eilen![]()
Tervetuloa ja paljon onnea!Hei, hyppään mukaan tänne
Laskurin mukaan ois 4+0. Ei oikeastaan mitään varsinaisia oireita, sellainen tunne vaan vatsassa että jotain siellä tapahtuu, erilainen mitä normaalisti.Tervetuloa ja paljon onnea!
Ootko lasken viikkoja? Ja mistä tiesit oliko sulla jotain oireita![]()
Mulla kans, mutta tiedän omalta kohdalta et oikee munasarja on kiinnittyny kohtuun kiinnikkeillä endometrioosin vuoks. Mut tuntuu just tollanen ku kuvailit. Ja tuntuu semmoselta möllykältä. Välillä tuntuu paremmin ja välillä menee vähän piiloon, ovulaation kohdilla loppukiertoon asti tuntunu selkeemmin.Mulla on oikeella puolella mahaa hiukan kova kohta jota jomottelee välillä ja kun makaa selälle tulee pientä painetta tms.Mikähän se on... Vasen puoli pehmeä. Tossa vähän navan alapuolella sivussa mahaa. Ei yhtään kasvata tätä luottamusta
![]()
ja nyt ku on raskaana ni tuntuu oikei hyvin ja vähä semmone paineentunne. Kaikkee sitä kropassa onki 
Hullun hommaa!Mä teen vuorotyötä 12h rykäisynä. Jännittää miten onnistuu raskauden edetessä![]()
Tervetuloa mukaan!Hei, hyppään mukaan tänne