Yleistä jutustelua 💬

Mulla on oikeella puolella mahaa hiukan kova kohta jota jomottelee välillä ja kun makaa selälle tulee pientä painetta tms. 😖 Mikähän se on... Vasen puoli pehmeä. Tossa vähän navan alapuolella sivussa mahaa. Ei yhtään kasvata tätä luottamusta 😅
Hmm voisko ovuloinut munasarja ja keltarauhanen olla vielä vähän herkkllä? Toki en kovuudesta tiiä… voisikohan neuvolasta kysyä?

Nyt en kyllä tiedä @Lisbe91 mikä siinä kohdassa 🤔 Komppaan @Roosali osaisko neuvola kertoa 😊

Täällä vielä se yks viikkodigi odottelee, milloinkohan sen tuhlaisi, hitsi jos ei tuukkaan sit 3+ 😂 Muistaako joku mitkä hcg niissä digin viikoissa olikaan?

Ja hitsi tää pahoinvointi, yh.. Toivottasti töissä vielä pärjäisi, en haluis kertoa pomolle vielä 😵 ja siis järkky vatsan turvotus.. 😶

Tänään taas iltavuoro kutsuu ja vapaat lusittu. Meni super nopeesti päivät kyllä 😅 Oliko täällä yövuoroa tekeviä? Mietin et pitääköhän niistä kohta luopua, olen siis sellainen "voin tehdä jos tarve" ja pomo laittelee nyt muutamia öitä tarpeen mukaan listoihin. Mutta tässä ajatus että kaksivuorokin tarpeeksi kohta.. Ja miten sitten kropoa jaksaa kohta yövalvomista oireineen 😣

Hyh Hyh täällä ollaan 5 asti oltu hereillä kun pahoinvointi yllätti.. en oo oksentanut vieläkään mut luulisin et se helpottais tätä ees hetkeks😵‍💫
Otin vielä yöpöydälle muutaman suolakeksin ja smoothien et ennenku ees nousee vessaa ottais vähän. Ei apuja 😂😭

Hyh Hyh täällä ollaan 5 asti oltu hereillä kun pahoinvointi yllätti.. en oo oksentanut vieläkään mut luulisin et se helpottais tätä ees hetkeks😵‍💫
Otin vielä yöpöydälle muutaman suolakeksin ja smoothien et ennenku ees nousee vessaa ottais vähän. Ei apuja 😂😭
Voi apua 😖 tsemppiä päivään!

Nyt en kyllä tiedä @Lisbe91 mikä siinä kohdassa 🤔 Komppaan @Roosali osaisko neuvola kertoa 😊

Täällä vielä se yks viikkodigi odottelee, milloinkohan sen tuhlaisi, hitsi jos ei tuukkaan sit 3+ 😂 Muistaako joku mitkä hcg niissä digin viikoissa olikaan?

Ja hitsi tää pahoinvointi, yh.. Toivottasti töissä vielä pärjäisi, en haluis kertoa pomolle vielä 😵 ja siis järkky vatsan turvotus.. 😶

Tänään taas iltavuoro kutsuu ja vapaat lusittu. Meni super nopeesti päivät kyllä 😅 Oliko täällä yövuoroa tekeviä? Mietin et pitääköhän niistä kohta luopua, olen siis sellainen "voin tehdä jos tarve" ja pomo laittelee nyt muutamia öitä tarpeen mukaan listoihin. Mutta tässä ajatus että kaksivuorokin tarpeeksi kohta.. Ja miten sitten kropoa jaksaa kohta yövalvomista oireineen 😣
Hcg- tulokset vaihtelevat tosi paljon jopa saman äidin eri raskauksien välillä. Jotain verikokeiden lukutaulukoita löytyy aika helposti netistä.
Työterveydessä voivat osata kertoa myös "yötyön " merkityksestä odottajalle. Kannattaa kysyä.

Tsemppiä ❤️ ite aamuvuorossa, aamupalalle just pääsin ja toivon olon helpottavan.. Miks tää etova olo tuli jo näin alussa 🙈😵 Itse ei onneks oo siinä pisteessä, että oksennan mutta sellainen ikävä vellova puhalluttava olo😣

Kiitos ❤️😵‍💫
Samaa mietin ku näin alussa alkaa et vitsit kestää vielä varmasti pitkään tää😂
Tosin joillain on vaa muutaman viikon alussa ja sit ohi niin toivon kuuluvani tähän porukkaan 🫢

Oon usein miettin et miten ihmeessä jotkut pystyy olla yötöissä ku mulla pelkkä valvominen aiheuttaa niin huonoa oloa ja ”krapulaa”. 😅

Hei, hyppään mukaan tänne😊
Aamulla tein testin ja kolmatta tässä nyt sitten odotellaan. Olen ollut aika varma jo monta päivää, että raskaana ollaan, en vaan saanut aikaiseksi hakea testiä kaupasta kun vasta eilen😄

Oon usein miettin et miten ihmeessä jotkut pystyy olla yötöissä ku mulla pelkkä valvominen aiheuttaa niin huonoa oloa ja ”krapulaa”. 😅
Mä teen vuorotyötä 12h rykäisynä. Jännittää miten onnistuu raskauden edetessä 😂

Aamulla tein testin ja kolmatta tässä nyt sitten odotellaan. Olen ollut aika varma jo monta päivää, että raskaana ollaan, en vaan saanut aikaiseksi hakea testiä kaupasta kun vasta eilen😄
Tervetuloa mukaan ❤️

Ihanaa tervetuloa 😍❤️

Tervetuloa ja paljon onnea! ❤️
Ootko lasken viikkoja? Ja mistä tiesit oliko sulla jotain oireita🫢

Mulla on oikeella puolella mahaa hiukan kova kohta jota jomottelee välillä ja kun makaa selälle tulee pientä painetta tms. 😖 Mikähän se on... Vasen puoli pehmeä. Tossa vähän navan alapuolella sivussa mahaa. Ei yhtään kasvata tätä luottamusta 😅
Mulla kans, mutta tiedän omalta kohdalta et oikee munasarja on kiinnittyny kohtuun kiinnikkeillä endometrioosin vuoks. Mut tuntuu just tollanen ku kuvailit. Ja tuntuu semmoselta möllykältä. Välillä tuntuu paremmin ja välillä menee vähän piiloon, ovulaation kohdilla loppukiertoon asti tuntunu selkeemmin. :Slightly Smiling Face: ja nyt ku on raskaana ni tuntuu oikei hyvin ja vähä semmone paineentunne. Kaikkee sitä kropassa onki :Eyes:

Tervetuloa mukaan!

Takaisin