Yleistä jutustelua 💬

Ite näin taas ihan random ahdistavia unia🙈 Ja sit heräsin vessaan x 2 😶 Taasko tää yöllinen vessaralli alkaa 😅

Hyvää itsenäisyyspäivää! 🇫🇮

Mitään itsenäisyyspäivän suunnitelmia?

Me ollaan kotosalla, tehdään hyvää ruokaa ja ollaan vaan 🤗
Meillä on ystäväperhe täällä ja nautitaan olosta:) ihanaa itsenäisyyspäivää kaikille!

Uusi täällä hei 👋🏻 23.11 asti digiviikot näyttänyt vain 2-3, vieläkään tulos ei ole muuttunut. Ei kyllä raski enempää ostella nuita digitestejä kun ovat niin kalliita, ja tosi monta tehty.. 28.11 kävin lääkärissä kipujen takia ja silloin hcg oli vain 487, mutta arvoja ei alettu sen enempään seurailemaan, eka ultra parin viikon päästä.. Huoli on kova, tänään pitäisi olla jo yli 6+ 😥
Tervetuloa joukkoon mukaan 🥰 miekään en valitettavasti osaa hcg arvoista ottaa kantaa, minulta ei ole ikinä mitattu. Pääsisitköhän uudestaan mittauttamaan niin näet nouseeko arvo🥰

Ja tietenkään ei helpota oloa kun selailee nettiä miks digiviikot ei nouse 😣 pitää vaan toivoa parasta 🙏🏻
Googletus on kyllä ihan vihon viimeinen, mut itsekkin sorrun vaikka ja mitä tutkimaan 🙈 Täytyy vaan muistaa, että jokainen on yksilö ja tosiaan toivotaan parasta 👍🏻 jos kovasti vaivaa niin komppaan @Roosali että oisko mahdollisuus uuteen mittaukseen päästä? Jos kerrot huolesi. 😌

Itsellä taas ois tänään iltavuoroon meno ja siis tämä väsymys. Ihan kamalaa, en saa päivää käyntiin 🙈 Epätoivoisesti koitan tässä yhtä kupillista kahvia hörppiä jos se boostaisi vähän. Onneksi ei nyt pahemmin pahoinvointi häiritse 👍🏻

Miten teidän muiden päivä alkanut ? ❄️

Moi! Jäänyt vähä kirjoittelu viime aikoina. Oon kuitenkin välillä lueskellut teidän juttuja :) jotenki niin veto pois ollut. Ihan poikki koko ajan ja nyt tuli sit mullekin pahoinvoinnit. Koko ajan oikeestaan huono olo ollut viikon ajan mutta oksennus ei tule. Viikko varhaisultraan, iik! Odottavan aika on pitkä 😁

Olin eilen päivän pillifarkuissa kiertelemässä kaupoilla. Pari tuntia meni ok, sitten piti loppuaika kulkea housun nappi auki ja lopulta aukesi kyllä vetskarikin😂 Hirvee turvotus iski ja tuntu et maha ei vaan mahdu siinä kohtaa enää housuihin, muutenkin tuntuu että iltaisin maha pullahtaa esiin🙈
Piti sitten vielä illalla tilata uudet housut, jotka menis ainakin alkuraskauden, ettei tarvis esim joulua kulkea collareissa😁

Moi! Jäänyt vähä kirjoittelu viime aikoina. Oon kuitenkin välillä lueskellut teidän juttuja :) jotenki niin veto pois ollut. Ihan poikki koko ajan ja nyt tuli sit mullekin pahoinvoinnit. Koko ajan oikeestaan huono olo ollut viikon ajan mutta oksennus ei tule. Viikko varhaisultraan, iik! Odottavan aika on pitkä 😁
Hei meillä sama, viikonpäästä ultra 🤩🥰

Olin eilen päivän pillifarkuissa kiertelemässä kaupoilla. Pari tuntia meni ok, sitten piti loppuaika kulkea housun nappi auki ja lopulta aukesi kyllä vetskarikin😂 Hirvee turvotus iski ja tuntu et maha ei vaan mahdu siinä kohtaa enää housuihin, muutenkin tuntuu että iltaisin maha pullahtaa esiin🙈
Piti sitten vielä illalla tilata uudet housut, jotka menis ainakin alkuraskauden, ettei tarvis esim joulua kulkea collareissa😁
Voi kyllä, sama.. Tuntuu et tää pullahtaa nopeammin esiin kuin esikoisen aikaan 🙈 Mutta iltapäivästä alkaa se kunnon turvotus 🤣

Itsellä taas ois tänään iltavuoroon meno ja siis tämä väsymys. Ihan kamalaa, en saa päivää käyntiin 🙈 Epätoivoisesti koitan tässä yhtä kupillista kahvia hörppiä jos se boostaisi vähän. Onneksi ei nyt pahemmin pahoinvointi häiritse 👍🏻

Miten teidän muiden päivä alkanut ? ❄️
Tsemppiä töihin!
Mun ystävä oli kylässä meillä viikon ja aivan veto veks ku on pitäny olla 24/7 sosiaalinen😅 nyt ihana laitella kotia taas kuntoon ja nauttia kohta lumisesta lenkistä koiran kanssa metsässä:) mukavaa päivää kaikille👍🏼

Oiii nyt se pahoinvointi löysi sinnekin! Tsemppiä 😊 iiks mulla kans viikko varhaisultraan. Jänskää 😳

Siis sama täällä! Mietin et voiko nyt näin aikasin jo turvottaa ees näin mahoton mut kyl on enää kahet housut jotka on mukavat ja ulkohousut kiristää 😫 löysin kirppikseltä mammahousut semmoset ihanat leggari tyyliset! Vielä vähän liian iso maha läpyskä mut ootan et pääsen käyttään 😝
Esikoinen syntyi talvella ni voi sitä raskausvaatteiden/takkien etsimistä yms. Mutta nyt kun la on kesällä! Voi olla vaatteiden kanssa isiimpi:)

Siis sama täällä! Mietin et voiko nyt näin aikasin jo turvottaa ees näin mahoton mut kyl on enää kahet housut jotka on mukavat ja ulkohousut kiristää 😫 löysin kirppikseltä mammahousut semmoset ihanat leggari tyyliset! Vielä vähän liian iso maha läpyskä mut ootan et pääsen käyttään 😝
Esikoinen syntyi talvella ni voi sitä raskausvaatteiden/takkien etsimistä yms. Mutta nyt kun la on kesällä! Voi olla vaatteiden kanssa isiimpi:)
Tätä kans odotan, esikoinen syntyi marraskuun lopussa ja oli tosi kylmä se syksy siinä. Kirosin loppuajan kun ei enää edes miehen laskettelutakki menny kiinni 🤣 Jotta jos nyt sit parempi, kunhan ei olis liian kuuma kesäkään🙈 Onneks sit kesäloma ja äitiysloma alkaa 😅

Ilmeisesti voi, ainakin tässä jo kolmannen kohdalla😂

Täällä ollu nii kiireistä ettei oo pariin päivään ees ehtiny vilkasemaa foorumia. Töissä menny alkuviikko, ja sielä härdelliä ku korona kaataa hoitajia, mut meneepähän päivät nopeesti. :Grinning Face With Smiling Eyes:

Nyt onneks kaks vapaata ja perjantaina mennää miehen kans oikee kaksistaan treffeille mitä ei oo taas varmaa vuoteen tapahtunu ku haasteellista saada meijän 2,5v huligaania mihkää ku ei oo omaisia lähellä. :tears:

Maanantaina yrjöki yllätti ihan puskista ku olin töistä lähössä. Yht äkkiä nous oksu suuhun, mut onneks olin jo pukkarissa, ei mitään pahoinvointia edes enne :tears:

Alkanu ärsyttää tämä oireettomuus. Ei siis edes mitään mahan vihlaisuja, ei mitään. Voiko tässä edes raskaana oikeasti ollakaan 🙈 No ei edellinen raskaus mikään suuri oireinen ollut, mutta tuntuu että oliko edes jotain enemmän.

Moikka!

Liitynpä minäkin tänne odottajien puolelle. Toista lasta täällä kovasti toivottu ja nyt sitten IVF-hoitojen myötä tuoresiirrosta saatu testiin plussa ja tällä hetkellä laskettu aika olisi 7.8. Onneksi alkuraskauden ultra olisi vielä tiedossa ennen joulua 22.päivä 😍

Oloja on jos jonkinmoisia (pahoinvointi, päänsäryt, väsymys) mutta välillä päiviä kun ei mitään ja aina alkaa pelkäämään pahinta!
En myöskään ole oikein vielä osannut asennoitua neuvolaan soittoon ja mietin että soittaisin vasta uä:n jälkeen mutta meneeköhän se liian pitkälle jo 🤔

Takaisin