Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Niin me sitten vihdoin löydettiin hyvä kämppä ja muutettiin joskus 20 viikolla yhteen vasta 
Ymmärrän hyvin huolesi. Onko sairauteesi mitään vaihtoehtoista sikiölle turvallisempaa lääkitystä saatavilla? Toivottavasti kaikki kuitenkin menee hyvin. Tsemppiä ultraan!Pakko avautua, mua pelottaa ihan sikana.
Meidän esikoinen kuoli kohtuun 02/13. Tämän jälkeen meille on syntynyt tyttö 02/14 ja poika 06/15. Meidän lapsilukumme piti olla täysi, mutta yhtäkkiä menkat oli myöhässä (ehkäsy käytössä). Mulla perussairautteen vahva lääkitys käytössä, eikä raskautta suositella missään nimessä. Kävin varhaisultrassa koska minun piti saada tieto olenko todella raskaana vai onko tuulimuna tai ulkoinen.
No ultrassa selvisi että kaksi pientä sydäntä siellä lyö. Nyt olen käynyt mielessäni läpi kaikki mahdolliset kauhukuvat. Sairauteni lisää sydänsairauksien riskiä sikiöille. Nyt pitäisi malttaa odottaa perjantaihin np-ultraan. Jotenkin vain valmistelen itseäni kohtaamaan pahimmat vaihtoehdot. Tiedän etten pysty asioihin mitenkään vaikuttamaan.
Olen päättänyt että jos edes toinen on matkassa perjantaina yritän rauhoittua. Vaikka raskaus oli suuri yllätys niin silti toivon todella paljon että pikkuiset syntyisivät elävinä. Oman lapsen hautaaminen on jotain...
Sori tää purkautuminen, mut ei olla vielä kellekään kerrottu. Vasta perjantain np-ultran jälkeen kerrotaan jos on kerrottavaa.