Oivitsi, tosta mielee tuli, en tiiä onko muilla ollu semmosta tapaa, mut mä oon lapsesta asti säästäny aina omat lelut sun muut systeemit että omatkin lapset saa leikkiä niilläEi olla kerrottu, pyritään varaamaan varhaisultra elokuun puoliväliin, ja sitten mulla olisikin kaveriporukan viikonloppu jossa sitten voisin heille kertoa.
Yksi läheinen on laittamassa hirveän määrän lastenvaatteita kiertoon, mutta en jotenkin uskalla hänelle kertoa edes yrityksestä, sillä hän on kyllä sellainen lörpöttelijä, että sitten siitä tietäisi kaikki aivan samantien.
Mutta koitetaan välttää sitä, että hirveän monelle pitäisi sitten mahdollisesta menetyksestäkään kertoa. Edellisestä tiesi yksi hyvä ystävä, ja hänen kanssaan toki sitä keskenmenoakin kävin läpi, hän varmaan saa jossain kohtaa aika varhaisessa vaiheessa kuulla myös.
Siis vähäks mua harmittaa ku mun isosiskot sai lapsensa tossa n. 10 vuotta takaperin ja he tottakai sai meidän jotain vanhoja vauvanvaatteita ym, ni kaikki vanhat vaatteet menny jo kiertoon