Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Sinällään huvittavaa, kun lapsi on todella toivottu, vuosia suunniteltu ja erittäin odotettu. Samaan aikaan myös pelkään, onko kaikki kunnossa ja mietin keskenmenon mahdollisuutta. IVF on hirvittävä tunteiden vuoristorata, mutta ei seilmeisesti vielä loppunut raskauteen vaan kyyti jatkuu edelleen. 
Moikka!
Kauhea olo vähän väliä täällä että meneekö kesken, olen riskiryhmässä iän takia (40v) ja panikointi ei auta mitään päinvastoin mutta kokoajan sellanen olo ettei uskalla iloita. Testit on tummuneet hyvin ja oireet jatkuvat mutta nyt hämmentää kun tein eilen digin joka näytti vasta 1-2 raskaana. Ei kyllä ollut aamun eka pissa mutta Mielestäni pitäisi olla enemmänmenkat alkoi 3.5 ja ovulaatio ollut tuossa noin 18.5. En testannut mutta oireiden mukaan. Mielestäni olisi pitänyt jo tulla 2-3.
Varhaisultran olen varannut 17.6 ja pelottaa että menen sinne toteamaan ettei sykettä ole
Onko muilla näitä pelkoja ?

Kiitos tsempeistä @Salamaireminulla ei ole koskaa tiedettävästi keskenmenoa ollut, ja ehkä senkin takia mieli käy läpi että mistä sen eees tietää jos vuoto ei ala; loppuvatko oireet? Laskevatko lämmöt? Onko sinulla ollut jotain oireita ja onko vielä?
Kemiallinen en usko että olisi koska viivat ovat hyvin kuitenkin vahvistuneet, tosin myöskään leffaviivoja en ole saanut. Plussasin viikko sitten ja tänään viivatestissä olo keskivahva viiva.
Minulla siis ennestään kaksi lasta, viimeisestä synnytyksestä kohta 18 vuotta.. eipä sillon tullu tehtyä kuin se yksi plussa testi ja ei edes mietittyä että jotain menisi pieleen. Ehkä olis nytkin parempi vaan jollain ihmeen keinolla luottaa. Lisäksi tuntuu kyllä erittäin vahvasti iltaisin että raskaana ollaan; vatsa kunnon ilmapallo nyt jo! Voi olla että jos en kestä tätä epätietoa niin teen vielä alkuviikosta yhden viikkotestin ja jos ei nouse; sitten yhteys sinne neuvolaan ja verikokeisiin.
Harmi jos sinulla tosiaan ei lähtenyt nousuunvoimia asian käsittelyyn
saitko mitään jatko-ohjeita, odotteletteko nyt vaan että vuoto alkaa? Oliko sinulla minkä vahvuisia viivat?
Mutta kuka tietää mitä tässä nyt taustalla ollut, ehkä vain kaiken kaikkiaan surkeiden sattumusten sarja, jonka myötä lopputulos tämä.