Yleinen keskustelu

Ihan super hyvä vinkki, että kannattaa mennä kätilön eikä lääkärin tekemään varhaisultraan, että pääsee vähän halvemmalla. 😁

Mikä dpo tai rv teillä on nyt menossa? 🥰 Mulla on tänään dpo 14 ja oviksen perusteella laskettuna siis rv 4+0.

Huomenna aamulla teen uuden Pregcheckin testin. 🌈
Mulla on tänään oletettavasti dpo 17 tai 18 ja rv 4+4☺️ nämä perustuu siihen laskuriin itse asiassa molempien kohdalla eli edellisten kuukautisten alusta ja oletetusta hedelmöityspäivästä! Maanantaina soitan neuvolaan niin saan varmaan heiänki arvioin lasketusta ajasta yms😌

En malta odottaa, että tänne helmikuisiin tulee lisää porukkaa 🌈✨

Me varattiin tänään neuvola! Sai valita etä- ja livevastaanoton väliltä. Me ollaan menossa paikan päälle. Aika meni tuonne heinäkuun alkuun.

En malta odottaa, että tänne helmikuisiin tulee lisää porukkaa 🌈✨

Me varattiin tänään neuvola! Sai valita etä- ja livevastaanoton väliltä. Me ollaan menossa paikan päälle. Aika meni tuonne heinäkuun alkuun.
Siis tämäpä!! Kyllä sitä porukkaa kerkiää tänne vielä ilmaantua🤩

Toivottavasti meki saadaan valita lähivastaanotto🤞🏻 huomenna heti kasin jälkeen soitan neuvolaan ja varaan sen ajan. Meillä olis vissiin myös ollu mahollista varata netin kautta, mutta mulla on pari kysymystä, jotka haluan varmistaa ammattilaiselta☺️

Jouduin tässä soittelemaan neuvolaan ja kyselemään vähän tuosta, kun nämä kotitestitulokset ei ainakaan vahvistu. Terveydenhoitaja laittoi verikokeisiin huomenna ja torstaina, että nähdään, nouseeko hcg vai ei ja mikä tilanne on.
Siihen asti hiljenen täällä, että saan tuloksia :)

@Salamaire toivottavasti kaikki on kunnossa🤞🏻

Jouduin tänään kertomaan töissä raskaudesta. En olis näin alussa halunnu sanoa vielä kellekkään, mutta ajattelin nyt ihan vain turvallisuusasiat edellä😅 tieto otettiin hyvin vastaan kyseisen henkilön puolelta ja voi että oli jotenki niin jännittävää kertoa. En yhtään odota sitä, että pitää omille vanhemmille kertoa, jos ja kun se tulee olemaan varmaan vähintään yhtä jännää🫣

Mä voisin hypätä tänne mukaan. Mä tein positiivisen hailuran 3pv sitten ja si eilen oli ihan selvä. Ja siis en tiiä yhtään mitä ajatella. Siis ihan toivottu ja yritys alkanu 11/-24, mutta paljastu, että puoliso on valehellu hyvin olennaisista asioista ja päädyttiin eroon viikko sitten ja nyt tän sotkun keskelle tulee vielä lapsi. Vähän hirvittää. Meillä on siis ennestään 2. lasta ja ne on ihania ja varmasti on tämä tulevakin, mutta kun en koskaan suunnitellut olevani yksin kolmen lapsen kanssa. Ja si mua pelottaa ihan hirveenä, että ehinkö hoitaa muutto asiat ennen kun alkaa hirveä pahoinvointi🙈
Niin ja siis toisaalta hypin riemusta, koska oon haaveillu tästä kolmannesta jo kolme vuotta. Toiset on -20 ja -22 syntyneet.
Ja pahottelut tämmönen pitkä omanapailu🙈 pakko vaan saada sanoa jonnekin😅

@Minnix Onnea plussasta ja tsemppiä vaikeaan tilanteeseen ❤️ Ero ja uusi lapsi ei varmasti ole niin helppo yhtälö, mutta ihanaa että olet raskaana pitkän yrittämisen jälkeen ja saat haaveilemasi kolmannen lapsen. Toivon, että ero sujuu mahdollisimman rauhallisesti ja yhteisymmärryksessä ja olette toistenne tukena parisuhteen päättymisestä huolimatta ❤️

Laitan hieman tilannepäivitystä, hcg on reilusti alle 400 tässä vaiheessa (rv 4+6), eli vahvasti epäilen nyt tuulimunaraskautta omalla kohdallani, toki voi olla mitä vain, keskeytynyt keskenmeno tai kohdun ulkoinenkin kyseessä, mutta itsellä vahva olo tuulimunasta. Ei ihmekään, että oireet oli todella olemattomat. Saa nähdä pääsenkö torstaina vielä vertailuarvoja ottamaan, mutta uskoisin, että omalla kohdallani peli on nyt menetetty. Huomenna puhun vielä terveydenhoitajan kanssa ja toivottavasti saadaan varma vastaus jo perjantaina.

Toivon teille jokaiselle kuitenkin paljon onnea plussasta ja toivottavasti saatte terveet pikkuiset syliin sitten helmikuussa :red-heart:

@Salamaire onpas tosi ikävä kuulla🥺🥺 en mitään muuta toivoiskaan, että kaikille meille olis tullu syliin saakka pienokaiset, mutta ei näköjään nallekarkkeja jaeta tasan tässäkään asiassa😕

Toivon sulle ihan super paljon tsemppiä ja voimia tämän asian kanssa❤️

@Salamaire oon tosi pahoillani 😭❤️‍🩹 todella surullista joutua tuohon tilanteeseen, kun on jo toivonut ja odottanut. Tosi paljon voimia ja tsemppiä 🥺

Itselläkin on eilen ja tänään ollut todella oireetonta, mikä vähän hermostuttaa. Tänään dpo 18 ja rv 4+4. En ole sunnuntain jälkeen tehnyt raskaustestiä, koska mulla ei ole ollut niitä enkä ole kerennyt käymään ostamassa lisää. Keskenmenon pelko on suuri, vaikka yritän myös miettiä, että en voi sille mitään ja täytyy vain ottaa vastaan se mitä elämä antaa 🫣 Täytyy varmaan tänään puhua miehelle siitä, että varattaisiin se varhaisultra...

Ostin uuden paketin Pregcheckiä (2 testiä) ja viikkonäytöllisen CB:n testin. Aamulla testaan 🌈

Enää en usko teoriaan, että odottaisin kaksosia (joka lähti siis siitä, että oli tasavahvat viivat dpo 13). 😅 PC:n testiin tuli taas tasavahvat viivat eikä vielä sellaista "dye stealeriä". CB:n viikkonäytöllinen digi näytti raskaana 2-3. Sehän siis pitää paikkansa, koska nyt on rv 4+5, mutta jos olisi näyttänyt 3+, olisin uskonut kaksosten mahdollisuuteen 🤣

Enää en usko teoriaan, että odottaisin kaksosia (joka lähti siis siitä, että oli tasavahvat viivat dpo 13). 😅 PC:n testiin tuli taas tasavahvat viivat eikä vielä sellaista "dye stealeriä". CB:n viikkonäytöllinen digi näytti raskaana 2-3. Sehän siis pitää paikkansa, koska nyt on rv 4+5, mutta jos olisi näyttänyt 3+, olisin uskonut kaksosten mahdollisuuteen 🤣

Voihan siellä tuosta huolimatta olla muhimassa kaksoset :rolling:

Itse odottelen nyt tuloksia tämän aamun verikokeista, tein kaikesta huolimatta eilen ja tänään raskaustestit, niiden välillä sitten onkin havaittavissa hieman vahvistumista. Nyt olen toden teolla jännän äärellä tässä :D

@Salamaire ikävä kuulla😭😭❤️‍🩹 Paljon jaksamista sinne❤️‍🩹❤️‍🩹

Itsellä tuli eilen vaaleanpunaista vuotoa ja sain si ihan hepulin. No mitäänhän ei oo tehtävissä kuin ootella. No tänään ei oo tullu mitään nii todella toivon, että kaikki on hyvin, mutta tuli juuri pitkät viikot odotella, et miten tässä käy.

@Salamaire voi eikä oon niin pahoillani 😢 Paljon jaksamista sulle!

@Minnix onpas raastavaa. Täytyy toivoa että oli jotkut kiinnittymisvuodon jämät. Kerro sit miten etenee ❤️

@Syyskukka tuo on täysin totta! Itsekin aina vessassa käydessä pelkään tuleeko punaista paperiin 😕

@Salamaire voi eii🥺❤️‍🩹 paljon voimia ja halauksia sinne!!

@Minnix toivottavasti ei ole mitään vakavaa! Oon lukenu netistä, että alussa on tavallista, että voi tulla vähän vuotoa, kunhan se ei ole yhtä voimakasta vuotoa ku kuukautisten aikaan. Joten toivotaan, että se on jotain normaalia🤞🏻

Omaa pohdintaa:
En tiiä mikä mulle on viime päivinä iskeny. Hellun kans ollaan riidelty paljon enemmän ku normaalisti sen takia ku molemmat kokee ettei saa tarpeeksi huomiota ja läheisyyttä toiselta. Minun ei kestä sanoa yhtään mitään miehelle ku se suuttuu nanosekunneissa. Eilen yritin ennen nukkumaanmenoa kysellä, että mikä on ja vieritti syyn minun niskoille ku en anna hälle tarpeeksi läheisyyttä. Siinä sitte kerroin siitä ku minusta tuntuu siltä, että en itekkään saa läheisyyttä omasta mielestä tarpeeksi ja sitte jos saan, niin se menee semmoseen mistä en tykkää ja hän varsin hyvin tietää, mistä asioista ärsyynnyn enkä tykkää. Olen tuhottoman monesti kertonu sille, että en tykkää hänen tietyistä käyttäytymisistään, mutta myös kehunu sitte ku on ollu kehuttavaa. Hän tuntuu kehut ottavan lähinnä vitsinä🙄😅 ja muutoinki ku yritän keskustella hänen kanssaan näistä asioista, niin yrittää vältellä keskustelua ja vastaukset on ”joo en kyllä tiiä” tai ”ihan sama”. Yritin myös eilen sanoa, että kertois konkreettisia asioita, miten sitä läheisyyttä haluaa, niin voin lisätä sen antamista. Muutoin on hirmu vaikea sitä lisätä ku ei tiiä mitä toinen haluaa ja mitä ei.

En tiiä pahentaako tämä alkuraskaus kans näitä tunteita. En yhtään jaksais ”taistella” toisen huomiosta ja läheisyydestä, ja haluaisin kuollakseni että hän kokis saavansa myös niitä. Minua kans jännittää, että tulenko jäämään ”yksin” tämän raskauden aikana tai että pystyykö minun mies tukemaan minua ku välillä hän vaikuttaa hirmu itsekkäältä😅 toki uskon, että sitte ku päästään kertomaan kaikille, niin pystyn anoppini kanssa tästä keskustelemaan ja tiiän jo valmiiksi, että se keskustelu tulee olemaan hyvä!!

Takaisin