@Salamaire voi eii

paljon voimia ja halauksia sinne!!
@Minnix toivottavasti ei ole mitään vakavaa! Oon lukenu netistä, että alussa on tavallista, että voi tulla vähän vuotoa, kunhan se ei ole yhtä voimakasta vuotoa ku kuukautisten aikaan. Joten toivotaan, että se on jotain normaalia
Omaa pohdintaa:
En tiiä mikä mulle on viime päivinä iskeny. Hellun kans ollaan riidelty paljon enemmän ku normaalisti sen takia ku molemmat kokee ettei saa tarpeeksi huomiota ja läheisyyttä toiselta. Minun ei kestä sanoa yhtään mitään miehelle ku se suuttuu nanosekunneissa. Eilen yritin ennen nukkumaanmenoa kysellä, että mikä on ja vieritti syyn minun niskoille ku en anna hälle tarpeeksi läheisyyttä. Siinä sitte kerroin siitä ku minusta tuntuu siltä, että en itekkään saa läheisyyttä omasta mielestä tarpeeksi ja sitte jos saan, niin se menee semmoseen mistä en tykkää ja hän varsin hyvin tietää, mistä asioista ärsyynnyn enkä tykkää. Olen tuhottoman monesti kertonu sille, että en tykkää hänen tietyistä käyttäytymisistään, mutta myös kehunu sitte ku on ollu kehuttavaa. Hän tuntuu kehut ottavan lähinnä vitsinä

ja muutoinki ku yritän keskustella hänen kanssaan näistä asioista, niin yrittää vältellä keskustelua ja vastaukset on ”joo en kyllä tiiä” tai ”ihan sama”. Yritin myös eilen sanoa, että kertois konkreettisia asioita, miten sitä läheisyyttä haluaa, niin voin lisätä sen antamista. Muutoin on hirmu vaikea sitä lisätä ku ei tiiä mitä toinen haluaa ja mitä ei.
En tiiä pahentaako tämä alkuraskaus kans näitä tunteita. En yhtään jaksais ”taistella” toisen huomiosta ja läheisyydestä, ja haluaisin kuollakseni että hän kokis saavansa myös niitä. Minua kans jännittää, että tulenko jäämään ”yksin” tämän raskauden aikana tai että pystyykö minun mies tukemaan minua ku välillä hän vaikuttaa hirmu itsekkäältä

toki uskon, että sitte ku päästään kertomaan kaikille, niin pystyn anoppini kanssa tästä keskustelemaan ja tiiän jo valmiiksi, että se keskustelu tulee olemaan hyvä!!