Yleinen keskustelu

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Täällä voitte keskustella kaikesta, mikä ei kaipaa omaa ketjuaan. 😊 Voi liittyä tai olla liittymättä odotukseen!

Uusia ketjuja saa tietenkin kaikki helmikuiset aloittaa vapaasti, ihan mistä aiheesta vain haluaa keskustella. 😊 Jokusen ketjun tulen teille raskauden edetessä aloittamaan - ellette ole itse ehtineet tehdä vastaavia ensin.

Kirjotan tänne nyt ekoja omia fiiliksiä:

Olen jotenki puulla päähän lyötynä. En osaa toimia mitenkään eilisen testaamisen jälkeen… en tiiä oikein jännittääkö vai mikä homma, mutta tuntuu olo vain jotenki erikoiselta. En osaa uskoa tätä todeksi ollenkaan ku olin jo 100-varma ettei voi tässä kierrossa tärpätä😅

Nyt kuitenki ku useasta paikkaa lukee, ettei kannata vielä liikaa innostua ku kemiallisen, keskenmenon, tuulimunan ja kohdun ulkopuolisen raskauden mahdollisuudet on olemassa. Sisällä kuitenki on olo, että kaikki tulee menemään hyvin, mutta silti on se pieni pelko.

Se, miten minun hellu tämän otti, oli aivan ihana. Eilen illan myötä aina välillä kysy jonku pienen kysymyksen silloin tällöin, joihin etittiin yhessä vastauksia. Kaikista hellyyttävintä oli kuitenki se, että heti alko autojen selaaminen, että mikä olis meille hyvä perheauto☺️ totesin vain ettei nyt vielä ala sitä vaihtamaan, aikasintaan vasta sitte toisella kolmanneksella tai vielä myöhemminki.

Minua myös jännittää kertoa muille tästä. Haluaisin kertoa yhelle kaverille, jolla on alle 1v lapsi, että saisin edes joltain kaverilta vertaistukea tähän alkuun. Hellu kuitenki pyysi, että jos vielä hetken malttaisin mieleni ja häntä kunnioittaen ajattelin olla nyt kertomatta edes tälle yhdelle kaverille. Perheille kertominen jännittää, mutta sovittiin että kerrotaan vasta ekan julkisen ultran jälkeen ku hellun puolella on melko tuore vauvatapaus ja halutaan antaa hellun vanhempien leijua isovanhempien kuplassa siellä suunnilla. En myöskään halua mitään ylimäärästä hössötystä mistään suunnasta tähän alkuun🫣 omat vanhemmat jännittää siksi ku olen heidän kuopus ja vanhin sisarus sai ensimmäisen lapsen lähempänä 30v ku 20v ja ite täytän talvella tosiaan 24v. Mutta sitte ku ajattelen minkä ikäsiä he oli saadessaan ensimmäisen, niin eipä se omena kovin kauas puusta putoa😁

En tiedä haluanko yksityiselle varhaisultraan. Ajatuksena tosi kiva ja haluaisin saada varmuutta sitten sille, että kaikki on kunnossa, mutta en osaa sanoa vielä. Ehkä jos huoli on todella kova, niin suostun sinne menemään, mutta muutoin haluaisin ehkä antaa pikkuisen vielä kasvaa ennen ku pitää näyttäytyä maailmalle🤭

Mäkin tuun purkamaan tunteita tänne, näin viime yönä unta, että sain keskenmenon. Aamulla olo oli hieman epätodellinen ja pohdin, näinkö olen raskaana enää ollenkaan. On niin oireetonta. Tänään oletettava dpo16 ja ajattelin tehdä vielä testin ja katsoa, onko kuinka vahva viiva tikussa :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: On tämä alku raastavaa.

@Salamaire toivotaan, ettei ollu enneuni!! Mie nyt aloin stressaamaan sitä ku nännejä ei tänään ole aristanu aivan niin paljon ku aiempina päivinä, mutta kuuluu ilmeisesti asiaan, että oireet aaltoilee ja saattaa myös muuttua tai puuttua kokonaan😅 etova olo senkus vaan jatkuu täällä😖

@Salamaire toivotaan, ettei ollu enneuni!! Mie nyt aloin stressaamaan sitä ku nännejä ei tänään ole aristanu aivan niin paljon ku aiempina päivinä, mutta kuuluu ilmeisesti asiaan, että oireet aaltoilee ja saattaa myös muuttua tai puuttua kokonaan😅 etova olo senkus vaan jatkuu täällä😖

No todellakin toivotaan, että oli vaan joku mielen häiriö! :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: Mulla ei ole edes etovaa oloa ollut :Grimacing Face: Ei siis yhtään mitään.. Alavatsalla välillä jomotuksia, mutta en tiedä onko se nyt hyvä vai huono oire.

No todellakin toivotaan, että oli vaan joku mielen häiriö! :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: Mulla ei ole edes etovaa oloa ollut :Grimacing Face: Ei siis yhtään mitään.. Alavatsalla välillä jomotuksia, mutta en tiedä onko se nyt hyvä vai huono oire.
No toivotaan, että se olis hyvä oire!! Mulla tuonki suhteen päinvastoin, eli päässä pyörii kela siitä milloin alavatsakivut ja alakerran kivut on liian kovia🫣 toivon todella, että mulla on vain alhainen kipukynnys ku onhan näitä samanlaisia tuntemuksia ollut menkkojenkin aikaan😅

No toivotaan, että se olis hyvä oire!! Mulla tuonki suhteen päinvastoin, eli päässä pyörii kela siitä milloin alavatsakivut ja alakerran kivut on liian kovia🫣 toivon todella, että mulla on vain alhainen kipukynnys ku onhan näitä samanlaisia tuntemuksia ollut menkkojenkin aikaan😅

Niin :folded: Nyt kyllä iski niin veto pois-olo, ettei usko todeksi. En jaksaisi mitään tehdä, edes laittaa ruokaa.

Niin :folded: Nyt kyllä iski niin veto pois-olo, ettei usko todeksi. En jaksaisi mitään tehdä, edes laittaa ruokaa.
Hyvä!! Eli jotain oiretta sentäs🤭 mulla näyttää etova olo pahenevan iltaa kohti, nyt tuli jo semmonen että mennäkkö halaamaan pönttöä vai sohvalle pötköttelemään😅

Takaisin