Mäkin nyt kommentoin, kun sama tilanne myös täällä kuin @Kumpare ja @Poppana86. Teillä kuitenkin on hyvin vahvistunut ja selkeät viivat. Mulla on ollut vielä aika haaleita. Eilisen myös tuijottelin testejä, että onko jopa haaleampi kuin edellisen päivän. Tänään sitten kuitenkin tuli paljon vahvempi viiva, mutta vähän epävarmasti suhtaudun siihen, kun ei meinannut kunnolla lähteä väriaine leviämään ja eteni sitten tosi hitaasti
Mulla on myös keskenmenotaustaa ja nämä testit on olleet haaleimmat kuin missään aiemmassa raskaudessa.
Silti @Kumpare peräkkäisinä päivinä testatessa on mun mielestä ihan normaalia, että saattaa olla viiva myös haaleampi. Stressiä se kuitenkin aina lisää.
Silti @Kumpare peräkkäisinä päivinä testatessa on mun mielestä ihan normaalia, että saattaa olla viiva myös haaleampi. Stressiä se kuitenkin aina lisää.
Oma diagnoosi tänään oli kuitenkin O03.4 Epätäydellinen keskenmeno ilman komplikaatioita. Raskausviikkoja 5+6 olisi tänään, jos olisi kyseessä normaali raskaus. Alkio kuollut varmaankin jo toissaviikon lopulla. Tästä ei tosin 100% varmuutta, mutta sopisi hcg määrään, joka oli 2.6. 356u/l, 4.6. 354u/l ja tänään 8.6. 165u/l.
Ei siis perustu mihinkään, ihan oma päätelmä sen perusteella, mitä lukenut Googlesta haha.