Yleinen keskustelu

Tänään on mullakin sellainen päivä että oireita on epäilyttävän vähän ja ei millään malttaisi odottaa että a) suurin km-riski olisi takanapäin ja b) pääsisi varhaisultraan näkemään että onko sykettä, onko oikeassa paikassa ja kasvaako siellä joku 😄
On sellaisia ettei ole oireita. Mutta kaipa minä uskon että siellä joku on. En mene varhaisultraan ehkä lähinnä siksi että en löytänyt Kuopiosta kätilön tekemää varhaisultraa, enkä viitti maksaa useita satoja siitä.

Mä oon nyt ehkä jotenki päässy sinuiks mun ahdistuksen kanssa ainaki hetkellisesti😄 Onneks toi esikoinen pitää kiireisenä. Oon myös nyt ottanu vähän sellasen suhtautumisen, että ennen varhaisultraa ei vaan voi tietää onko siellä ketään vai onko esim tuulimuna. Ajattelen enemmän niin, että saatan olla raskaana ja se selvii sit siellä varhaisultrassa🤣

Pitäisi vielä 13 viestiä kirjoitella tänne salaista ryhmää varten. Pitäisikö laatia joku ketju sisaruksista? Kiinnostais ainakin tietää millaisilla ikäeroilla on tulossa jos on sisaruksia 😊

Mä oon nyt ehkä jotenki päässy sinuiks mun ahdistuksen kanssa ainaki hetkellisesti😄 Onneks toi esikoinen pitää kiireisenä. Oon myös nyt ottanu vähän sellasen suhtautumisen, että ennen varhaisultraa ei vaan voi tietää onko siellä ketään vai onko esim tuulimuna. Ajattelen enemmän niin, että saatan olla raskaana ja se selvii sit siellä varhaisultrassa🤣
Tämä ajatus vähän naurattaa. Ehkä olen raskaana, ehkä en 😂

Hei mites saunan kanssa, jääkö nyt saunomiset väliin vai uskallatteko käydä? Olisi kaveriporukan saunailta tulossa ja kaikki eivät tiedä (enkä vielä halua kertoa) raskaudesta. 4+5 nyt!

Hei mites saunan kanssa, jääkö nyt saunomiset väliin vai uskallatteko käydä? Olisi kaveriporukan saunailta tulossa ja kaikki eivät tiedä (enkä vielä halua kertoa) raskaudesta. 4+5 nyt!

Mä kysyin tästä viimeks neuvolassa ja siellä ainakin sanottiin että saa saunoa oman fiiliksen mukaan :) Lähtee sitten pois jos alkaa tulla huono olo. Sama esim. poreammeen kanssa, olin itse sillon lähdössä kans kavereiden kanssa mökkeilee.

En oo kuullutkaan että saunassa ei saisi tai uskaltaisi käydä🫣 esikoisen raskauaikana mun isoin raskaushimo oli sauna ja parhaimmillaan (pahimmillaan) saunoin aamulla ja illalla😂

En oo kuullutkaan että saunassa ei saisi tai uskaltaisi käydä🫣 esikoisen raskauaikana mun isoin raskaushimo oli sauna ja parhaimmillaan (pahimmillaan) saunoin aamulla ja illalla😂
En mäkään ja on kuitenkin jo 5 lasta 😅 oon käynyt aina Kun on tehnyt mieli saunoa. Alun pahan olon kanssa ei juuri tee mieli 🤢

Siis miks ihmeessä ei sais mennä saunaan? 😁

Ja onko joku jo lisätty sinne salaiseen ryhmään? Mä laitoin just äsken yksityisviestinä liittymispyynnön 👌

Takaisin