Hain tosi hyvää työtä vanhalta paikkakunnalta. Mulla on pieni fiilis, että voisin päästä työhaastatteluun. Hakupäivä menee umpeen huomenna. Alkuviikosta varmaan soittelevat haastatteluihin. Olisi ideaali hoitaa neuvolat samalla, mutta ei taida onnistua kun haastattelut on varmaan aika nopeasti.
Hain tätä työtä ennen raskautumisen tietoa ja ehdin jo sitä fiilistellä. Nyt on sellainen fiilis että en tiedä kehtaisinko ottaa sitä edes vastaan. Vaikuttaa varmaan itsevarmuuteen haastattelussa. Mutta olisi sellainen työ mikä itse kiinnostaa ja mielellään palaisin siihen piankin lapsen saannin jälkeen. Ja palkka tosi kova mun tasolle.
Onko muilla epäselviä työkuvioita?
Hain tätä työtä ennen raskautumisen tietoa ja ehdin jo sitä fiilistellä. Nyt on sellainen fiilis että en tiedä kehtaisinko ottaa sitä edes vastaan. Vaikuttaa varmaan itsevarmuuteen haastattelussa. Mutta olisi sellainen työ mikä itse kiinnostaa ja mielellään palaisin siihen piankin lapsen saannin jälkeen. Ja palkka tosi kova mun tasolle.
Onko muilla epäselviä työkuvioita?
Mulla on parikin kollegaa, jotka on pari kuukautta alottamisen jälkeen ilmottaneet jäävänsä lähiaikoina äitiyslomalle. Hyvin otettu täällä ainakin uutiset vastaan, oon vielä miesvaltasella alalla teollisuudessa, jossa välillä kaikki on vähän jähmeetä.