Onko täällä kellään Oura käytössä? Seuraotteko vielä lämpöä? Mä seuraan vaikkei varmaan kannattaisiHuomaa taas miten unen laatu laskenut raskauden myötä, syvä uni hyvin vähäistä, syke koholla ja hengitystiheys noussut.
Mulla
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Onko täällä kellään Oura käytössä? Seuraotteko vielä lämpöä? Mä seuraan vaikkei varmaan kannattaisiHuomaa taas miten unen laatu laskenut raskauden myötä, syvä uni hyvin vähäistä, syke koholla ja hengitystiheys noussut.
Mä lopetin jo lokakuussa kemiallisen jälkeen, kun meni aika obsessoituneeksi sen statsien seurailu. Ihanan vapauttavaa nukkua yönsä ilman että tietää kuinka monta tuntia ja minuuttia on tarkalleen sen mukaan nukkunut ja voi jotenkin kuunnella omaa oloa ja jaksamista paremminOnko täällä kellään Oura käytössä? Seuraotteko vielä lämpöä? Mä seuraan vaikkei varmaan kannattaisiHuomaa taas miten unen laatu laskenut raskauden myötä, syvä uni hyvin vähäistä, syke koholla ja hengitystiheys noussut.
Fiksu päätösMä lopetin jo lokakuussa kemiallisen jälkeen, kun meni aika obsessoituneeksi sen statsien seurailu. Ihanan vapauttavaa nukkua yönsä ilman että tietää kuinka monta tuntia ja minuuttia on tarkalleen sen mukaan nukkunut ja voi jotenkin kuunnella omaa oloa ja jaksamista paremminplus vapautuu paljon aikaa muulle kun ei tarvii joka päivä verrata omaa lämpökäyrää muiden käyriin ja analysoida että mitä tämä nyt oikein tarkoittaa.
Hieroja kuulostaa kyllä hyvältä!Mulla olisi tänään hieroja niin saa nähdä miten välttää olla vatsamakuulla rintojen arkuuden kanssaOnneksi kylkimakuu on aina vaihtoehto.
KiitosHieroja kuulostaa kyllä hyvältä!Toivottavasti saat nauttia siitä ihan normaalisti
![]()
Oi hieroja kuulostaa ihanaltaMulla olisi tänään hieroja niin saa nähdä miten välttää olla vatsamakuulla rintojen arkuuden kanssaOnneksi kylkimakuu on aina vaihtoehto.
Vasta sit kun oon käynyt yksityisellä varhaisultrassaMilloin aiotte olla yhteydessä neuvolaan vai joko ootte olleet?![]()

Vielä en oo soitellut, ehtinee varmaan sen varhaisultran jälkeenkin kuten tuossa edellä @Henskuu kin suunnitteliMilloin aiotte olla yhteydessä neuvolaan vai joko ootte olleet?![]()
Tuntuisi että voi ottaa, kun eihän siellä edes tehdä muuta kuin jutellaanEsikoisella olisi 2v neuvola tulossa . Jos saataisiin samaan terveyskeskuskäyntiin. Kun asutaan ulkomailla ja kirjat vanhalla kotipaikalla. En tiedä miten ne saisi ne sopimaan jos on eri neuvolan osastot, että pystyykö katsomaan yhtäaikaa molempien kalenterit. Varmaan jos tarpeeksi kauas on valmis ottamaan ajat, pitäisi siis varmaan jo alkaa soittelemaan.
Onkohan äitiysneuvolaan ok ottaa mukaan 2v? En haluaisi järjestellä hoitojuttuja kun tulisi kysymyksiä, joihin en vielä halua vastataMuistelisin sen olevan aika nopeaa ja nyt kun edellisistä käynneistä ei ole aikaa niin varman vielä nopeampaa
![]()
Kyllä niihin voi lapsen ottaa, en oo koskaan päässyt sen jälkeen yksin äitiysneuvolaan kun toka syntyiEsikoisella olisi 2v neuvola tulossa . Jos saataisiin samaan terveyskeskuskäyntiin. Kun asutaan ulkomailla ja kirjat vanhalla kotipaikalla. En tiedä miten ne saisi ne sopimaan jos on eri neuvolan osastot, että pystyykö katsomaan yhtäaikaa molempien kalenterit. Varmaan jos tarpeeksi kauas on valmis ottamaan ajat, pitäisi siis varmaan jo alkaa soittelemaan.
Onkohan äitiysneuvolaan ok ottaa mukaan 2v? En haluaisi järjestellä hoitojuttuja kun tulisi kysymyksiä, joihin en vielä halua vastataMuistelisin sen olevan aika nopeaa ja nyt kun edellisistä käynneistä ei ole aikaa niin varman vielä nopeampaa
![]()
Minäkin meinasin vasta varhaisultran jälkeenMilloin aiotte olla yhteydessä neuvolaan vai joko ootte olleet?![]()