Kastehelmi_
Jostain jotain jo tietävä
Meillä 1 tyttö ja 2 poikaa. Tyttöfiilis on ja tyttöä ohuesti toivon, mutta toki terve lapsi tärkein, oli sitten kumpaa sukupuolta vaan 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tänä aamuna taas klo 5 herätty silmät verestäen uuteen päivään ja ei napostelisi yhtään. Teen siis kolmivuorotyötä ja se tuo oman hauskuutensa mukaan, kun ei ole säännöllistä rytmiä elämässä. Nyt olen hyvin päässyt tähän aamuvuoroflowhun käsiksi, mutta ensi viikon iltavuorot kyllä mietityttää, kun oon yleensä jo nukkumassa klo 20 ja töissä pitäisi olla ysiin saakka. 
Kolmivuorotyö on kyllä paha tällä väsymyksellä! Hatunnostot! Ja paljon tsemppiä ensi viikkoonEn mä tiedä, että jaksaisinko tehdä töitä, mutta pakko kai se on.Tänä aamuna taas klo 5 herätty silmät verestäen uuteen päivään ja ei napostelisi yhtään. Teen siis kolmivuorotyötä ja se tuo oman hauskuutensa mukaan, kun ei ole säännöllistä rytmiä elämässä. Nyt olen hyvin päässyt tähän aamuvuoroflowhun käsiksi, mutta ensi viikon iltavuorot kyllä mietityttää, kun oon yleensä jo nukkumassa klo 20 ja töissä pitäisi olla ysiin saakka.
![]()
Kiitos!Kolmivuorotyö on kyllä paha tällä väsymyksellä! Hatunnostot! Ja paljon tsemppiä ensi viikkoonMähän viime syksyn raskaudessa menin nukkumaan melkein poikkeuksetta kl.19
mutta kaikkeen varmasti tottuu ja kyllä sitä itsekin sai aina sit revittyä energiaa intensiivisiin työmatkoihin, joissa päivät veny yli 12h.. sit oli vaan aivan poikki kotiin tullessa.. Pitää muistaa pitää vapaapäivät rentoina ilman ohjelmaa
![]()
Se kyllä helpottaa tosi paljon, kun vapaapäivinä pitää ylimääräisen ohjelman mahdollisimman vähissä ja keskittyy lepäämiseen.
Onneksi nukkumisen kanssa ei ole ollut ongelmia, joten se helpottaa jaksamista. Toivottavasti tää alkuraskauden väsymys jossakin vaiheessa helpottaa, niin olisi vähän enemmän energiaa tehdä asioita.Hankalaa onSiis saatteko te tehtyä töitä?mä en millään malttais, kun mietin tätä raskautta ja kaikkea siihen liittyvää ja sit samalla on niin väsy, että tekis mieli vaan ottaa läppäri sänkyyn, mutta varmaan nukahtaisin
![]()
Huh huh, tsemppiä!En mä tiedä, että jaksaisinko tehdä töitä, mutta pakko kai se on.Tänä aamuna taas klo 5 herätty silmät verestäen uuteen päivään ja ei napostelisi yhtään. Teen siis kolmivuorotyötä ja se tuo oman hauskuutensa mukaan, kun ei ole säännöllistä rytmiä elämässä. Nyt olen hyvin päässyt tähän aamuvuoroflowhun käsiksi, mutta ensi viikon iltavuorot kyllä mietityttää, kun oon yleensä jo nukkumassa klo 20 ja töissä pitäisi olla ysiin saakka.
![]()
Pitää yrittää vielä näpytellä vähän lisää viestejäSaadaankos me tänään uutta porukkaa tonne salaiseen ryhmään? Onko jotkut pyytäneet lisäystä?![]()
Saadaankos me tänään uutta porukkaa tonne salaiseen ryhmään? Onko jotkut pyytäneet lisäystä?![]()
Pitää yrittää vielä näpytellä vähän lisää viestejätoivottavasti seuraavana lisäyspäivänä sit
Edit: vaan 7 viestiä puuttuu, saiskohan ne jotenkin kasaan![]()
Siis saatteko te tehtyä töitä?mä en millään malttais, kun mietin tätä raskautta ja kaikkea siihen liittyvää ja sit samalla on niin väsy, että tekis mieli vaan ottaa läppäri sänkyyn, mutta varmaan nukahtaisin
![]()
Kyllä! Täällä seurailen

Kyllä! Täällä seurailenoma käyrä tästä kierrosta.
View attachment 149146
Hauskasti toi oviksen jälkeinen aika on tosi samanlainen kuin kahdessa muussa kierrossa, joissa tulin raskaaksi.. eivät toki pysyneet silloin mukana, mutta tosi eri syistä, niin haluan luottaa, että tää käyrän samankaltaisuus ei ennusta pahaamä ajattelin lopettaa lämpöjen aktiivisen seuranna viikonlopun jälkeen, ettei stressaa liikkaa jos lämmöt heittelehtii.. miten pitkään sä aiot jatkaa? Mulla kuitenkin kello mittaa automaattisesti, niin sitä dataa voi sit jälkikäteen analysoida jos tulee tarve
![]()