Yleinen keskustelu

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vargynja
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Meillä on pieni poitsu kotona, mutta en oikein osaa sanoa kumpaa toivoisin. 🤭 Mies toivoo kovasti tyttöä ja olishan se ihana kokea molemmat! Mutta mulla on itsellä pelkkiä veljiä ja jotenkin veljesten välinenkin juttu on aika siisti. 🥹 Saa nähdä! Joulukuussa sitten kurkkimaan..🤭

En mä tiedä, että jaksaisinko tehdä töitä, mutta pakko kai se on. :tears: Tänä aamuna taas klo 5 herätty silmät verestäen uuteen päivään ja ei napostelisi yhtään. Teen siis kolmivuorotyötä ja se tuo oman hauskuutensa mukaan, kun ei ole säännöllistä rytmiä elämässä. Nyt olen hyvin päässyt tähän aamuvuoroflowhun käsiksi, mutta ensi viikon iltavuorot kyllä mietityttää, kun oon yleensä jo nukkumassa klo 20 ja töissä pitäisi olla ysiin saakka. :tears:

En mä tiedä, että jaksaisinko tehdä töitä, mutta pakko kai se on. :tears: Tänä aamuna taas klo 5 herätty silmät verestäen uuteen päivään ja ei napostelisi yhtään. Teen siis kolmivuorotyötä ja se tuo oman hauskuutensa mukaan, kun ei ole säännöllistä rytmiä elämässä. Nyt olen hyvin päässyt tähän aamuvuoroflowhun käsiksi, mutta ensi viikon iltavuorot kyllä mietityttää, kun oon yleensä jo nukkumassa klo 20 ja töissä pitäisi olla ysiin saakka. :tears:
Kolmivuorotyö on kyllä paha tällä väsymyksellä! Hatunnostot! Ja paljon tsemppiä ensi viikkoon ❤️💪 Mähän viime syksyn raskaudessa menin nukkumaan melkein poikkeuksetta kl.19 😅 mutta kaikkeen varmasti tottuu ja kyllä sitä itsekin sai aina sit revittyä energiaa intensiivisiin työmatkoihin, joissa päivät veny yli 12h.. sit oli vaan aivan poikki kotiin tullessa.. Pitää muistaa pitää vapaapäivät rentoina ilman ohjelmaa 😅

Heippa kaikki👋🏻
Ilmoittaudun mukaan kesäkuisiin🥰

Tänään laskujeni mukaan dpo13/ 3+6. Mieltä hieman varjostaa loppukesällä todettu tuulimuna, mutta olen yllättynyt, kuinka huolettomasti (vielä) olen nämä muutamat päivät raskaudesta nauttinut. Eiköhän se paniikki viimeistään ensi viikolla iske😅 So far so good🤞🏻🤞🏻

Meillä ennestään pian vuoden täyttävä tyttö, joten olisi kivaa päästä kokemaan pojankin äitiys. Mutta yhtä lailla toivon tytölle siskoa, joten win-win tilanne✌🏼

Kolmivuorotyö on kyllä paha tällä väsymyksellä! Hatunnostot! Ja paljon tsemppiä ensi viikkoon ❤️💪 Mähän viime syksyn raskaudessa menin nukkumaan melkein poikkeuksetta kl.19 😅 mutta kaikkeen varmasti tottuu ja kyllä sitä itsekin sai aina sit revittyä energiaa intensiivisiin työmatkoihin, joissa päivät veny yli 12h.. sit oli vaan aivan poikki kotiin tullessa.. Pitää muistaa pitää vapaapäivät rentoina ilman ohjelmaa 😅
Kiitos! :red-heart: Se kyllä helpottaa tosi paljon, kun vapaapäivinä pitää ylimääräisen ohjelman mahdollisimman vähissä ja keskittyy lepäämiseen. :smiling-eyes: Onneksi nukkumisen kanssa ei ole ollut ongelmia, joten se helpottaa jaksamista. Toivottavasti tää alkuraskauden väsymys jossakin vaiheessa helpottaa, niin olisi vähän enemmän energiaa tehdä asioita.

Mää oon uupumuksen/masennuksen takia sopivasti just sairaslomalla niin mun ei tarvi tehdä mitään😅 enkä kyllä jaksaisikaan. En tiedä onko mulla raskausväsymistä kun oon jo valmiiksi niin väsynyt😁

Mun päivät koostuu siis vähän liiaksikin puhelimella olemisesta ja kaikenmaailman vauvajuttujen lukemisesta😃

Saadaankos me tänään uutta porukkaa tonne salaiseen ryhmään? Onko jotkut pyytäneet lisäystä? 😊

Siis saatteko te tehtyä töitä? 😅😂 mä en millään malttais, kun mietin tätä raskautta ja kaikkea siihen liittyvää ja sit samalla on niin väsy, että tekis mieli vaan ottaa läppäri sänkyyn, mutta varmaan nukahtaisin 😅
Hankalaa on 🫣 ajatukset karkailee kokoajan ja väsyttää kans kamalasti. Töissä tosi hektistä just nyt ja sit kun unohtaa syödä ni iskee huono olo.. Onneks teen pääasiassa etänä niin voi olla vaan yöpuvussa ja omissa oloissa😌

Huh huh, tsemppiä! 😳❤️

Saadaankos me tänään uutta porukkaa tonne salaiseen ryhmään? Onko jotkut pyytäneet lisäystä? 😊
Pitää yrittää vielä näpytellä vähän lisää viestejä 😅 toivottavasti seuraavana lisäyspäivänä sit 🌈

Edit: vaan 7 viestiä puuttuu, saiskohan ne jotenkin kasaan 😆

Pitää yrittää vielä näpytellä vähän lisää viestejä 😅 toivottavasti seuraavana lisäyspäivänä sit 🌈

Edit: vaan 7 viestiä puuttuu, saiskohan ne jotenkin kasaan 😆

Mihinköhän asti sitä on tänään aikaa🤔 jos mäkin yrittäisin😂

Siis saatteko te tehtyä töitä? 😅😂 mä en millään malttais, kun mietin tätä raskautta ja kaikkea siihen liittyvää ja sit samalla on niin väsy, että tekis mieli vaan ottaa läppäri sänkyyn, mutta varmaan nukahtaisin 😅

En oikeestaa, mutta työmotivaatio on muutenkin aika heikko tällä hetkellä😅 Oon kyllä ihan kiitollinen et töissä on nyt aika hiljasta, voi hyvällä omalla tunnolla päivät viettää tutkien ja selaillen vauvajuttuja😂

Hei, oliko täällä muita lämpötiloja seuraavia? @Opahc ja @Jolinda oli ainakin BBT-ketjussa, onko muita🙈 en itse siis tuonne varmaan ikinä kirjoittanut, mut seurailin pitkään. Meinaatteko vielä jatkaa mittailua?

Hei, oliko täällä muita lämpötiloja seuraavia? @Opahc ja @Jolinda
Kyllä! Täällä seurailen 😊 oma käyrä tästä kierrosta.

Screenshot_20251017_084708_FF App.jpg
Hauskasti toi oviksen jälkeinen aika on tosi samanlainen kuin kahdessa muussa kierrossa, joissa tulin raskaaksi.. eivät toki pysyneet silloin mukana, mutta tosi eri syistä, niin haluan luottaa, että tää käyrän samankaltaisuus ei ennusta pahaa 😊 mä ajattelin lopettaa lämpöjen aktiivisen seuranna viikonlopun jälkeen, ettei stressaa liikkaa jos lämmöt heittelehtii.. miten pitkään sä aiot jatkaa? Mulla kuitenkin kello mittaa automaattisesti, niin sitä dataa voi sit jälkikäteen analysoida jos tulee tarve 😅

Kyllä! Täällä seurailen 😊 oma käyrä tästä kierrosta.

View attachment 149146
Hauskasti toi oviksen jälkeinen aika on tosi samanlainen kuin kahdessa muussa kierrossa, joissa tulin raskaaksi.. eivät toki pysyneet silloin mukana, mutta tosi eri syistä, niin haluan luottaa, että tää käyrän samankaltaisuus ei ennusta pahaa 😊 mä ajattelin lopettaa lämpöjen aktiivisen seuranna viikonlopun jälkeen, ettei stressaa liikkaa jos lämmöt heittelehtii.. miten pitkään sä aiot jatkaa? Mulla kuitenkin kello mittaa automaattisesti, niin sitä dataa voi sit jälkikäteen analysoida jos tulee tarve 😅

Toivotaan että nyt on kaikki hyvin samankaltaisuudesta huolimatta❤️

Mulla on mittausvälineenä Oura ja FF maksettu vuodeksi (oli joku tarjous), niin mietin että kai se on sama vaan seurailla😅😅 Ehkä ois ihan fiksua lopettaa, mutta ärsyttävää kun Ourasta ei saa sitä erikseen pois päältä ja eihän sitä sitten malta olla katsomatta… Ja mun insinööriaivot rakastaa tota Ouran dataa muuten, niin ei kokonaan raaskisi jättää pois kuitenkaan😂

Tässä mun käppyrä, suhteellisen selkeä myös ton leposykkeen nousu… Nyt on pieni tasomuutos lämmöissä, mutta jostain luin että näihin aikoihin (rv 6-9) progesteronin tuotanto siirtyy istukalle, mikä voi aiheuttaa laskua. Ehkä on sitten sitä.

Liitteet

• IMG_3495.jpeg
    IMG_3495.jpeg
    213.3 KB · Katsottu: 8
Takaisin