Mulla kanssa ens viikolla vu ja jännittää!Mulla pysyy jotenkuten pää kasassa sillä ajatuksella että keskiviikkona on varhaisultra. Muuten oisin itekin soittamassa neuvolaan että voiko katsoa taas mitä on hcg. Ei auta enää tehdä testejäkään kun näyttää jo niin räikeää viivaa. Välillä on oireita, välillä ei. Rinnat on suurentuneet ja arat koko ajan mutta muut oireet tulee ja menee. Mitään kunnon oksentelua tai etovaa oloa ei oo ollut vielä lainkaan. Toki pitäisi nauttia siitä nyt
Käykö täällä kukaan muu salilla säännöllisesti? Ootteko mukauttaneet treeniohjelmaa? Ite käyn yleensä 2-4 x/viikko mutta nyt ollut pitkittynyttä flunssaa niin jäänyt vähemmälle. Tänään ajattelin kuitenkin taas mennä kun on terveempi olo. Oon tiputtanut painoja varsinkin raskaimmissa liikkeissä kuten maastavedossa ja kyykyssä, en vaan uskalla tehdä aiemmilla painoilla. Yläkroppaa treenaan melkein normaalisti.
Sen verran kyllä on oireita, että ihme, jos siellä ei salamatkustajaa mukana ole! Mutta jännittää silti, kuten kaikkia. Oireet tai oireettomuus kun eivät oikeasti kerro yhtään mitään.Mä oon kanssa punttimimmi, mutta nyt täytyy kyllä sanoa, että tää väsymys ja lisälyönnit ovat olleet jotakin sellaista alkuraskaudessa, että pakko on ollut jättää reenit tekemättä. Oon siis viimeksi käynyt salilla aikalailla päivälleen kuukausi sitten. En oo ottanut asiasta sen enempää stressiä, lenkeillä oon käynyt ihan normaalisti. Painojen kanssa kyllä varmasti tulee tehtyä noin, että niitä tiputtaa ainakin alakropan osalta, ei uskalla mitään jalkamaksimeja vetää.
Ei olla uskallettu hommata mitään, kun kaikki niin epävarmaa ja alussa. Onneksi aikaa on vaikka muille jakaa. Mun vanhemmat haluavat ostaa ainakin vaunut, joten se heille sallittakoon! 

Kumpaakaan ei ole siis käytetty hyvään toviin, joten vievät vaan turhaan tilaa. Meillä on iso rivarineliö, jonne kyllä vauva mahtuu jos toinenkin, mutta ongelmana on lähinnä se, että yksi huone on pyhitettävä miehen työhuoneeksi.