Yleinen keskustelu

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vargynja
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Joo on, vähän ikävä noidankehä. 😅 Oon nyt sit snäkitellyt koko päivän ja tänään on välttynyt isoimmilta pahoinvoinneilta tai huutavalta nälältä, mutta hankalaa on välillä. Pahoinvointirannekkeet otin testiin tänään ja tuntuisivat auttavan yllättävän hyvin. 😊
pitää varmaan itsekin testata ranneketta jos ehdin apteekkiin :Eyes:

Omien laskujen mukaan täällä ois vasta 3+3 joten jännittää tänne kirjoitella näin aikaisin. Ajattelin nyt tehdä varmaan parin päivän päästä uutta testiä ja toivoa että viiva vahvistuu.(jos maltan odottaa) mutta silti jännityksestä huolimatta kiva päästä kirjottelemaan tänne 🥰
Tiedän tunteen, mä plussasin tasan viikko sitten kun oli 3+3 ja seuraillu tässä viivojen vahvistumista. Tsemppiä sinne myös 😍

Omien laskujen mukaan täällä ois vasta 3+3 joten jännittää tänne kirjoitella näin aikaisin. Ajattelin nyt tehdä varmaan parin päivän päästä uutta testiä ja toivoa että viiva vahvistuu.(jos maltan odottaa) mutta silti jännityksestä huolimatta kiva päästä kirjottelemaan tänne 🥰
Onnea 🥰 mulla kans 3+2 /3+3 nyt vasta 😅 toivotaan, että molemmat saadaan pysyä ryhmässä 🌈 en ehkä muuten olisi alkanut kirjoittelemaan vielä, mutta kun la on ihan loppukuusta, haluaisin mukaan salaiseen ryhmään suht ajoissa, että pysyy vähän mukana 😅 eli parempi vaan alkaa täyttää viestivaatimuksia 🤞sä oot kyllä kärsivällinen, jos jaksat odottaa testauksen kanssa pari päivää. Mä testaan varmasti huomenna taas ja joka päivä, kunnes viivat on yhtä paksut 😅

Onnea 🥰 mulla kans 3+2 /3+3 nyt vasta 😅 toivotaan, että molemmat saadaan pysyä ryhmässä 🌈 en ehkä muuten olisi alkanut kirjoittelemaan vielä, mutta kun la on ihan loppukuusta, haluaisin mukaan salaiseen ryhmään suht ajoissa, että pysyy vähän mukana 😅 eli parempi vaan alkaa täyttää viestivaatimuksia 🤞sä oot kyllä kärsivällinen, jos jaksat odottaa testauksen kanssa pari päivää. Mä testaan varmasti huomenna taas ja joka päivä, kunnes viivat on yhtä paksut 😅
Kiitos 😍 niinpä todellaki toivotaan🌈 tätä samaa mä mietin. Viestejä tulee kuitenkin niin hurjaa vauhtia että kiva ois pysyä vähän kärryllä 😅 joo saas nähdä miten käy. Yhtään testiä ei nyt oo varastossa joten ainakin aamun pystyn olee testaamatta 🙈

Kysymys... Onko tää tai aiempi raskaus vaikuttanut teidän seksihaluihin? Mää odotan neljättä enkä nyt kyllä muista millasta ollut aiemmin, nyt tässä raskaudessa kiinnittänyt kuitenkin huomiota siihen että tekee vähemmän seksiä mieli kuin aiemmin 🙄 Mulle seksi on tosi tärkeää niin tuntuu oudolta. Toisaalta seksi kyllä tuntuu tosi hyvältä mutta normaalisti miettisin sitä spontaanisti itsekin mut nyt paljon vähemmän ku yleensä. Korreloikohan tää mitenkään vauvan sukupuoleen 🤔

Meillä rauhoitettiin tilanne yhdyntäseksin suhteen tarkoituksella, kun kyseessä hoitoalkuinen raskaus. Ei sillä, että seksi aiheuttaisi kiinnittymisongelmia tai keskenmenoa, mutta henkisesti merkkasi paljon. Halut myös normaalia laimeammat jatkuvan väsymyksen takia. Muutaman kerran ollaan tässä raskauden aikana puuhasteltu, se on riittänyt molemmille hyvin. 😊 Ehkä väsymyksen helpotuttua seksikin maistuu paremmin.

Kysymys... Onko tää tai aiempi raskaus vaikuttanut teidän seksihaluihin? Mää odotan neljättä enkä nyt kyllä muista millasta ollut aiemmin, nyt tässä raskaudessa kiinnittänyt kuitenkin huomiota siihen että tekee vähemmän seksiä mieli kuin aiemmin 🙄 Mulle seksi on tosi tärkeää niin tuntuu oudolta. Toisaalta seksi kyllä tuntuu tosi hyvältä mutta normaalisti miettisin sitä spontaanisti itsekin mut nyt paljon vähemmän ku yleensä. Korreloikohan tää mitenkään vauvan sukupuoleen 🤔
En ole varsinaisesti huomannut nyt eroa. Esikoista odottaessa meillä seksi väheni tai sanotaanko että muuttui koska mun limakalvot oli kuin hiekkapaperia eikä mikään määrä liukkaria tai voiteita tehnyt yhdynnästä kivutonta. Eli se jäi pois ja vaikutti itsellä jonkin verran haluihin. Nyt varmaan väsymys ja se että ainoat kerrat kun ehditään on iltaisin lasten mentyä nukkumaan ovat vähentäneet kertoja. Mulle siis kanssa tärkeä osa parisuhdetta. Onneksi voidaan avoimesti puhua jos jokin siihen liittyvä painaa mielessä

Meillä myös yhdynnät vähentyneet. Mulla jäänyt alavatsa ikävän kipeäksi kun ollaan puuhailtu. IVF-alkuinen raskaus niin jotenkin pelottaa vaikka tiedän ettei se mihinkään vaikuta.

Mulla tuo muuttui jossain kohtaa rv 3+. Ei tullut normaalia "tekee mieli ennen menkkoja" ja sitten huomasin etten mieti ollenkaan samalla tavalla ku aiemmin seksijuttuja. Ei siis johdu väsymyksestä eikä mistään sellaisesta, jotain hormonaalista koska meni kuin katkaisimesta jokin normimeininki pois päältä. Ehkä se sieltä vielä tulee ja toisaalta alan kyllä jos mies ehdottaa mutta ei samalla tavalla tule itelle mieleen. Tekis mieli ennustaa että vauva on tyttö mutta en tiiä miten päin tuo menee tai vaikuttaako vauvan sukupuoli mitenkään edes.

Ootteko muuten testanneet sillä kiinalaisella kalenterilla tms. vauvan sukupuolen? Mää kokeilin mun aiemmat ja se tiesi ne kaikki 3/3 oikein 😳😳 Tästä ennusti tyttöä. Mulla on ollut kyllä enemmän poikaolo joten jännä nähä 😌

Onko teillä jotain sukupuolitoiveita? Ja tarkoitan tän vain hyvällä, molemmat on yhtä arvokkaita yms. mutta esimerkiksi itellä on kaks tyttöä ja yksi poika niin toivoisin toista poikaa jo siksi ja sitten mun miehellä on paljon ns. miesten harrastuksia ja tiedän että se haluaisi joskus opettaa omalle lapselleen niitä ja ois jotenkin luontevaa jos sillä ois joskus poika niin me toivotaan poikaa 😊 Mutta mun mies on kyllä sellanen että tykkää kaikista lapsista aidosti ja oikeasti tykkäisi tytöstä ihan yhtä paljon, se on vaan erilainen se isän ja pojan ja isän ja tytön suhde. Sama kai äideillä. Mää oon sujuvasti kyllä sekä tytön että pojan äiti niin sillai ihan sama 😁

Mä haaveilen pojasta 🫶🏼 mulla jo ennestään kaksi tyttöä ja ois ihana kokea myös pojan äitinä olo, toki myös ajatus tyttötriosta ois tosi ihana!
Mies on aina myös toivonut poikaa, joten ois jotenkin ihanaa jos hänen toive täyttyisi.

Mutta ihan sama kumpi sieltä tulee, kunhan pysyy matkassa mukana ja kaikki menee hyvin 🫶🏼🥰

Mä haaveilen pojasta 🫶🏼 mulla jo ennestään kaksi tyttöä ja ois ihana kokea myös pojan äitinä olo, toki myös ajatus tyttötriosta ois tosi ihana!
Mies on aina myös toivonut poikaa, joten ois jotenkin ihanaa jos hänen toive täyttyisi.

Mutta ihan sama kumpi sieltä tulee, kunhan pysyy matkassa mukana ja kaikki menee hyvin 🫶🏼🥰
Joo, just sama, kunhan nyt jompikumpi, mutta todellakin ymmärrän tuon toiveen tossa kohtaa 🥰

Heippa 👋🏼😍 eilisen plussan innoittamana liityn seuraan. Huomenna olis oletettu menkkojen alkupäivä ja ensin aattelin, et maltan odottaa siihen asti. Oireista kuitenkin tiesin olevani raskaana, enkä malttanut sit olla testaamatta🤭 Oireita on ollu kova palelu iltaisin, hirveä pissahätä ja nälkä kokoajan. Lisäksi oon yleensä kunnon raivotar ennen menkkoja mut nyt ihmeellisen tyyni olotila ✨🧘🏼‍♀️

Mä oon aina haaveillut tytöstä, mies pojasta, joten mies sanoi, että tehdään kompromissi ja nyt ekasta suoraan kaksoset ja toinen tyttö ja toinen poika. 😂 Oikeasti totta puhuen molemmat ovat aivan yhtä tervetulleita. ❤️ Itsellä tällä hetkellä poikaolo, mutta myöhemmin tuon näkee. 😁

Mä haaveilen kyllä omasta pienestä prinsessasta:Kissing Face With Smiling Eyes: Kaveripiirissä lapset on suurimmaksi osaksi poikia, joten tyttö olisi ihan tervetullutta vaihtelua senkin puolesta :D Mies toki haaveilee, että olisi poika, jonka kanssa voisi harrastaa jalkapalloa ja jääkiekkoa. Oon kyllä moneen otteeseen korjannut, että ihan samalla tavalla niitä voi harrastaa tytönkin kanssa, mutta ymmärrän hänen pointtinsa :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: Tytölle on myös helpompi keksiä nimiä, pojille on omaan makuun jotenkin tosi vähän kivoja nimiä!

Esikoisen aikaan toivoin tyttöä juurikin @Metsäkaiku mainitsemasta syystä että tytölle olisi ollut helpompi keksiä nimi😁 Poika saatiin ja lopulta keksittiin hänelle ihana nimi joka molempia vanhempia miellytti. Oikeastaan keksittiin toinenkin hyvä nimi, mutta se kuulosti enemmän pikkuveljelle sopivalta😅 Nyt odotankin sitten ehkä vähän enemmän poikaa, meillä on kaksi uros koiraakin niin "pojat" kattaisi sitten edelleen hyvin koko loppuperheen🤣

Meillä on ennestään tyttö, joten poika vois olla kiva. Pojan toivoisin myös siksi, että pojalle olisi nimi valmiina. Tytölle oli tosi paljon vaikeampi keksiä nimi, joka kelpasi molemmille. 😅 En oo ees varma haluanko raskauden aikana tietää sukupuolta, mutta helpottais tota nimiasiaa, jos tietäis, että pitääkö keksiä nimi vai ei. 🙈

Takaisin