Yleinen keskustelu

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vargynja
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täällä tehtiin eilen plussatesti, nyt ehkä jo uskaltaudun tulla tänne intoilemaan asiasta! Tehtiin testi niin, että mies katsoi mun sijastani tuloksen, eli saatiin yhtä aikaa tietää! Tai pikemminkin hän sai ennen mua tietää :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes: Ensimmäinen raskaus, joten halusin soittaa neuvolaan heti, myös varhaisultra varattiin jo. Tästä eteenpäin ei sitten voikaan kuin odotella, vu on 8+3 ja neuvola 9+3, nyt menossa vasta 4+1.

Täällä tehtiin eilen plussatesti, nyt ehkä jo uskaltaudun tulla tänne intoilemaan asiasta! Tehtiin testi niin, että mies katsoi mun sijastani tuloksen, eli saatiin yhtä aikaa tietää! Tai pikemminkin hän sai ennen mua tietää :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes: Ensimmäinen raskaus, joten halusin soittaa neuvolaan heti, myös varhaisultra varattiin jo. Tästä eteenpäin ei sitten voikaan kuin odotella, vu on 8+3 ja neuvola 9+3, nyt menossa vasta 4+1.
Oikein paljon onnea 😍

Kiitos tuon varhaisultraketjusta löytyneen alennusvinkin menin senkin jo varaamaan🙈 Jännittävää, mutta sanoisin että luottavaisempi fiilis nyt kuin kaksi vuotta sitten esikoisen aikaan. Tuntuu niin siltä että niinhän sen kuuluukin mennä että saadaan toinenkin kesäkuinen😍

Mä astun nyt varovasti tänne, vaikka onkin tosi aikaista. Tein tänään positiivisen testin, vasta dpo9 ja taustalla paljon menetyksiä, eli ryhmässä pysyminen ei ole mitenkään varmaa, mutta nyt on jotenkin luottavainen olo 🌈❤️

Mä astun nyt varovasti tänne, vaikka onkin tosi aikaista. Tein tänään positiivisen testin, vasta dpo9 ja taustalla paljon menetyksiä, eli ryhmässä pysyminen ei ole mitenkään varmaa, mutta nyt on jotenkin luottavainen olo 🌈❤️
Tervetuloa @Jolinda ja paljon tarrasukkia! 🥰

Moi! Mäkin varovasti uskaltaudun tänne viime kierron kemiallisen jälkeen. Nyt on viivat vahvistuneet päivä päivältä ja oireitakin on eli toistaiseksi oon raskaana ja onnellinen siitä😍
Tänään on vasta 4+1 enkä oo uskaltanut ilmoittaa plussaa vielä lapsettomuuspolille tai neuvolaan, ehkä ens viikolla😁

Ollaan yritetty lasta 2 vuotta ja nyt oli 4. ovulaatioinduktio josta tämä tärppi tuli☺️ jotenkin on tosi vaikea uskoa sitä että nyt oikeasti saatais vauva🙈

En tiiä johtuuko siitä että otin eri merkin vitamiinia aamulla, jossa oli foolihappoa 500mg et nyt on jotenkin erityisen etova olo vai ihan vaan siitä että tuli kuus viikkoa mittariin 🫣

En tiiä johtuuko siitä että otin eri merkin vitamiinia aamulla, jossa oli foolihappoa 500mg et nyt on jotenkin erityisen etova olo vai ihan vaan siitä että tuli kuus viikkoa mittariin 🫣
Voi johtua kummasta vaan. 😅 Moni on raportoinut jonkun tietyn vitskun aiheuttavan pahoinvointia. Mä oon koko ajan vetänyt samaa settiä, niin tiesin omalla kohdalla johtuvan raskausviikoista. 😁 Onneksi lääkkeet auttaneet hyvin!

Omien laskujen mukaan täällä ois vasta 3+3 joten jännittää tänne kirjoitella näin aikaisin. Ajattelin nyt tehdä varmaan parin päivän päästä uutta testiä ja toivoa että viiva vahvistuu.(jos maltan odottaa) mutta silti jännityksestä huolimatta kiva päästä kirjottelemaan tänne 🥰

Tänäänkään ei oo hyväksytty salaiseen ryhmään 🤔 siellä vissiin aika hiljaista vielä mutta pitääköhän laittaa pyyntöä uudestaan

Tänään pitäisi olla lisäilypäivä. Onkohan ruuhkaa kun maanantaina ei lisäilty. No päivää on onneksi vielä jäljellä😅

Onko siinä sinkkiä kans? Se on nimittäin semmonen, mikä aiheutaa helposti huonoo oloo varsinki jos ottaa aamulla tyhjään mahaan😅

Onko siinä sinkkiä kans? Se on nimittäin semmonen, mikä aiheutaa helposti huonoo oloo varsinki jos ottaa aamulla tyhjään mahaan😅
Tän takia siirryin ottamaan vitamiinit ihan juuri ennen nukkumaan menoa. Aina närästi tai oksetti joku niissä 🤪

Joo täytyy huomenna testata että otan illalla, josko olis vaikutusta!

Onko kellään muulla sitä, että jos tulee kauhea nälkä, pahoinvointi laukeaa syömisestä? Mulla on vaikeuksia saada ruokaa syödyksi kun jos jätän syömättä, on paha olo ja jos syön, tulee paha olo.:Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: Pitää pötkötellä hetki että olo laantuu ja sitten ottaa seuraava palanen ja taas makoilla...

Onko kellään muulla sitä, että jos tulee kauhea nälkä, pahoinvointi laukeaa syömisestä? Mulla on vaikeuksia saada ruokaa syödyksi kun jos jätän syömättä, on paha olo ja jos syön, tulee paha olo.:Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: Pitää pötkötellä hetki että olo laantuu ja sitten ottaa seuraava palanen ja taas makoilla...
Joo on, vähän ikävä noidankehä. 😅 Oon nyt sit snäkitellyt koko päivän ja tänään on välttynyt isoimmilta pahoinvoinneilta tai huutavalta nälältä, mutta hankalaa on välillä. Pahoinvointirannekkeet otin testiin tänään ja tuntuisivat auttavan yllättävän hyvin. 😊

Mulla on tänään mennyt juuri näin. Olin äidin kanssa syömässä ja ennen syömistä oli paha olo mut aattelin et kun saan syötyä niin helpottaa mutta siinä syödessä tuli yhtäkkiä ihan hirveä olo, tiirailin lähintä vessaa kylmä hiki otsalla ja mietin että mitä sanoisin jos tulis äkkilähtö. Haluaisin kertoa vasta varhaisultran jälkeen. 😅

Takaisin