Yleinen keskustelu

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vargynja
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ja toinen asia, näkeekö täältä jossain et kuinka monta viestiä on tähän ketjuun kirjoittanut? Haluisin sinne salaiseenryhmään jo 🤣

Ja toinen asia, näkeekö täältä jossain et kuinka monta viestiä on tähän ketjuun kirjoittanut? Haluisin sinne salaiseenryhmään jo 🤣
Tuon hakutoiminnon kautta voi etsiä omat viestit kesäkuiset ketjusta.
Tarkemmat ohjeet lukee tuolla adminin kiinnitetyissä ohjeissa :)

Mä sain tietää ulkomaan työmatkan aikana, klinikan virallinen testipäivä määritteli ajankohdan. Soitin sitten palaveriputken välissä puolisolle, kyselin kuulumiset ja töksäytin että oon raskaana 😀 olin ensin ajatellut että kertoisin vasta kotiin tullessa (viikko plussasta), mutta olisi voinut huomata omapolulta merkinnän positiivisesta testistä. Oli kyllä tosi epäromanttinen tarina tämän plussan kanssa meillä 😀

Edellisen kerran kun plussasin (päättyi kemiallisena), jätin testin ja pienet töppöset kahvinkeittimen viereen. Yleensä
lähden, ennen kuin mies herää, mutta silloin oltiin jostain syystä kotona vielä kun hän heräsi. Olin olkkarissa kun hän näki testit ja ainoo reaktio oli ”aha”.

Hän sai ehkä pari kertaa kuulla siitä, varsinkin kun hän on meistä lasta enemmän toivonut😅

En tiiä onko täällä ollut jo keskustelua, mutta miten kerroitte kumppanille plussasta?🙈

Mä vaan tylsästi menin herättämään hänet testin kanssa viiden aikaan aamulla😅 oli toki ihan iloinen herätyksestä.
Sain ekan plussan yöllä, kun en sit malttanu odottaa testaamista aamuun. Piti sitten jotenkin saada unta, kun toinen jo nukkuu, eikä viitsi herättää. Sitten aamulla jätin digitestin näkyville :Face With Tears Of Joy:

Ne keillä näkyy tuo kesäkuisten ryhmä nimen vieressä :) mut hiljaista siellä vielä on, ei tarvi olla fomo!

Joo hiljasta on vielä. Tänne vielä kirjotellaan kun suurin osa tällä puolella vielä😁.

Perehdyn tuohon salaiseen myöhemmin en tiedä onko viestejä ees tarpeeks 😁 ollaan poikasten kanssa reissun päällä ja toivon että raskaudessa ei tulis nyt mitään komplikaatioita ja kaikki menis hyvin ❤️

Mullakin puuttuu vielä muutama viesti, että voin pyytää pääsyä salaiseen ryhmään. 🙈 Toki vielä seurailen myös noita testejä, että onko tää raskaus oikeasti totta. 😅

Täällä taisi jossain olla keskustelua neuvolan varaamisesta. Ovatko kaikki jo varanneet? Mulla ei ole mitään haluja soittaa sinne, kun aikojen peruminen tuntu viimeksi niin ikävältä. Nyt 5+5 ja varhaisultra olisi 7+5. Onko tosi huono idea odottaa varhaisultran jälkeiseen aikaan? Varmasti sanovat että olisi pitänyt soittaa aiemmin aikojen takia. Haluaisin kuitenkin varmistua, että tuolla oikeasti kasvaa jotain. Terkuin ”yhä täysin oireeton”. 😅

Täällä taisi jossain olla keskustelua neuvolan varaamisesta. Ovatko kaikki jo varanneet? Mulla ei ole mitään haluja soittaa sinne, kun aikojen peruminen tuntu viimeksi niin ikävältä. Nyt 5+5 ja varhaisultra olisi 7+5. Onko tosi huono idea odottaa varhaisultran jälkeiseen aikaan? Varmasti sanovat että olisi pitänyt soittaa aiemmin aikojen takia. Haluaisin kuitenkin varmistua, että tuolla oikeasti kasvaa jotain. Terkuin ”yhä täysin oireeton”. 😅
Mä meinasin tehdä just näin et vasta varhaisultran jälkeen soitan neuvolaan! Mulla varattuna vu oletetulle rv 7+1 😊

Mulla ens viikolla vu 7+4 ja soitan sen jälkeen vasta neuvola-aikaa. 😊 Uskon, että olisivat ohjeistaneet polilta varaamaan aikaa neuvolaan ennen vu, jos se olisi tarpeen!

En tiiä onko täällä ollut jo keskustelua, mutta miten kerroitte kumppanille plussasta?🙈

Mä vaan tylsästi menin herättämään hänet testin kanssa viiden aikaan aamulla😅 oli toki ihan iloinen herätyksestä.
Testin tulos tuli itselle vähän yllätyksenä, joten menin kädet täristen makkariin ja varsin vakavana sanoin että tuu kattomaan. Mies luuli että kotona putki räjähtänyt tai jotain muuta kamalaa sattunut :tears: Kun näytin niin mies oli niin hämmentynyt että halus varmistuksen asiaan toisella testillä. Selitin sitten että nuo testit ei juuri näytä vääriä plussia. Ei siinä, tehtiin kuitenkin illalla uusiksi, ja clearblue näytti 2-3 viikkoa hedelmöityksestä!:Grinning Face:

Törmäsin viime viikolla jossain tähän HUS:in meneillään olevaan tutkimukseen: https://happymums.fi/

Jos kiinnostaa odottavien äitien hyvinvointi ja päiväkirjan pitäminen sovelluksessa, käy kurkkaa :) ainakin tuolla on todella merkittävä tarkoitus jos voivat aineiston avulla löytää synnytyksen jälkeiseen masennukseen liittyviä merkkejä jo odotusaikana

Takaisin