Ootteko jo liittyneet facessa kesäkuiset 2026 ryhmään? Mä oon koko päivän odottanut hyväksyntää sinne mut ei vaa hyväksytä, samaten vauha 2026 ryhmään oon koittanu päästä mut tuloksetta 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oho, onpas outoa! Mä pääsin molempiin aika nopeasti.Ootteko jo liittyneet facessa kesäkuiset 2026 ryhmään? Mä oon koko päivän odottanut hyväksyntää sinne mut ei vaa hyväksytä, samaten vauha 2026 ryhmään oon koittanu päästä mut tuloksetta![]()
Juu olen kesäkuisissa 2026 ja vauva 2026. Outoa jos pääsy kestää.Ootteko jo liittyneet facessa kesäkuiset 2026 ryhmään? Mä oon koko päivän odottanut hyväksyntää sinne mut ei vaa hyväksytä, samaten vauha 2026 ryhmään oon koittanu päästä mut tuloksetta![]()
Nyt tuohon on ilmestynyt ohjeet liittymiseen :)Nyt muuten täyttyi 500 viestin raja ja salainen ryhmä voidaan perustaa![]()

Mä menin ilmoittamaan miehen herätessä makkariin, että raskaana oon. Sain vastaukseksi "no niin"En tiiä onko täällä ollut jo keskustelua, mutta miten kerroitte kumppanille plussasta?
Mä vaan tylsästi menin herättämään hänet testin kanssa viiden aikaan aamullaoli toki ihan iloinen herätyksestä.
En tiiä onko täällä ollut jo keskustelua, mutta miten kerroitte kumppanille plussasta?
Mä vaan tylsästi menin herättämään hänet testin kanssa viiden aikaan aamullaoli toki ihan iloinen herätyksestä.
Pyysin hänet vaan vessaan katsomaan sanoilla ”tuu tänneEn tiiä onko täällä ollut jo keskustelua, mutta miten kerroitte kumppanille plussasta?