Yleinen keskustelu

Itseä huolettaa todella paljon. Nyt viimeiset kaksi päivää on ollut "normaaleja" oman pääkopan kanssa ja oon pystynyt olemaan murehtimatta. Siksi en tänne ole aluksi mitään kirjoitellut kun pelko on, että menee kuitenkin kesken. Tämä on siis ensimmäinen raskauteni, ja ensimmäisellä inseminaatio kerralla tärppäsi. Mä vain olen näin yleisesti jotenkin erityisen huono-onninen ihminen enkä siksi jotenkin yhtään luota että tämä menisi loppuun asti koska eihän mulla tällainen tuuri voi olla! Ja se että oireet on niiiiin olemattomat ettei oikein edes tunnu että on raskaana, auta asiaa. Mutta. Koitan nyt nauttia niin kauan kuin tätä kestää. Ehkä jopa loppuun asti 💛
Sama täällä. Vähän pidempi yritystaival takana, ja nyt vastoin kaikkia omia odotuksia ensimmäisestä inseminaatiosta ensimmäinen plussa ikinä. Tietyt oireet ja toisaalta vähäoireisuus ovat myös saaneet huolestumaan enemmän. Välillä haluan toivoa ja haaveilla ihan kovastikin, mut jotenkaan ei sit ihan uskalla, pelottaa liikaa. Toivottavasti päästään molemmat loppuun asti, ja ehkä uskalletaan luopua peloistakin jo ennen sitä ❤️

Toivottavasti ihan täydet noin 9 kk! :Heartred Mullakin oli tosiaan eka raskaus koskaan joka meni kesken. Nyt kuitenkin liityin tänne ja kerroimme miehen perheellekin - toivotaan kovasti, että kaikki menee hyvin, mutta samalla tiedostetaan, että aika näyttää. Välillä toivois, että olisi jonkun sortin kristallipallo mistä näkisi, että kaikki hyvin. Mulla kanssa hetkittäin painaa huoli, mutta jotenkin samaan aikaan on vaan todella luottavainen olo. Ja jollain asteella olen tehnyt myös rauhan, että jos tämä menee kesken myös, niin sitten se itketään pois ja yritetään uudelleen. Ei se muukaan auta! :Heartred
Voi kun saisi sen kristallipallon kautta tiedon, että kaikki menisi hyvin.
Koska itsellä tie plussaan kävi niin helposti, niin jotenkin vain tykyttää pelko siitä, että ei tämä voi mennä näin helposti vaan jotain menee vielä vikaan.
Itsensä kiireisenä pitäminen auttaa siihen, ettei ehdi ajattelemaan niitä kauhukuvia. Mutta viimeöinen todentuntuinen uni varhaisultrasta jossa ei löytynyt yhtikäs mitään, ei tosiaan auta tätä olotilaa.

Mä näin unta viime yönä, et kävin synnyttämässä vauvan ja olin hänen kanssaan sit pelkän sairaalasta saadun bodyn kanssa liikenteessä kaukalon kanssa. 😅 Jouduin ostoksille, kun ei ollut MITÄÄN vaatteita hankittuna. Enkä mä muistanut tapahtuneestakaan yhtään mitään, kun kysyttiin, miten synnytys meni. 🤣

Täällä myös.. Keskenmeno on ainut asia, jonka "tiedän". Positiivista kokemusta ei ole ainakaan vielä ollut..

Huomenna saan HCG-mittauksen tuloksen ja se lähinnä pelottaa. Tähän mennessä se on tuonut aina vain huonoja uutisia 🫣
Tsemppiä huomiselle ja päivittelehän tänne myös! Täällä myös samat huolet, edellinen ja ainoa plussa päättyi keskenmenoon seitsemännellä viikolla. Kovasti toivomme parempaa onnea tällä kertaa!

Tiedän et pitäs soittaa neuvolaan mutta jotenkin se jännittää ihan älyttömästi. Tuntuu et se tuo tästä asiasta vaan vielä konkreettisempaa ja ei vaan voi mennä peiton alle piiloon ja ajatella et ei tätä oo tapahtunutkaan. 🙉🙈

Meillä on vielä huhtikuussa tulossa ulkomaan matkakin et hieman rajallisesti päiviäkin milloin sopisi, varsinkin jos miehenkin haluaisi mukaan käynnille.

Tiedän et pitäs soittaa neuvolaan mutta jotenkin se jännittää ihan älyttömästi. Tuntuu et se tuo tästä asiasta vaan vielä konkreettisempaa ja ei vaan voi mennä peiton alle piiloon ja ajatella et ei tätä oo tapahtunutkaan. 🙉🙈

Meillä on vielä huhtikuussa tulossa ulkomaan matkakin et hieman rajallisesti päiviäkin milloin sopisi, varsinkin jos miehenkin haluaisi mukaan käynnille.
Tsempit sinne! Valtavaa kiirettä ei välttämättä vielä ole, jos haluat vielä munia asian kanssa 😊 meillä ekaa aikaa tähdättiin viikoille 7-8 näemmä. Jos arvio on sulla kans loppukuun laskettuun aikaan, ei mikään tulipalo ole.

Tsempit sinne! Valtavaa kiirettä ei välttämättä vielä ole, jos haluat vielä munia asian kanssa 😊 meillä ekaa aikaa tähdättiin viikoille 7-8 näemmä. Jos arvio on sulla kans loppukuun laskettuun aikaan, ei mikään tulipalo ole.
Kiitos. Keräsin rohkeuteni ja soitin! 3.4. olisi ollut jo eka aika tarjolla, mutta mieheni ei ole silloin paikkakunnalla ja ajattelin et haluaa lähteä mukaan myös niin menee vasta 11.4.

Pakko täältä työpäivän hulinasta ilmoittaa, että HCG oli kunnossa 😍😭

13264. En nyt sitten tiedä enempää, mutta hoitaja sanoi että se on hyvä ja kontrollia ei tarvita 🙏🏻

Nyt sitten vissiin jännätään sinne 2vko päästä olevaan ultraan 🫣
Ihana kuulla!! 🙏🏻❤️ Oot ollut kyllä ajatuksissa 🥹

13264. En nyt sitten tiedä enempää, mutta hoitaja sanoi että se on hyvä ja kontrollia ei tarvita 🙏🏻

Samoin täällä olet ollut ajatuksissa, ihana juttu! :Heartred

Ihana kuulla, että sait toivotunlaiset tulokset ja kaikki hyvin! ❤️

Mulla on mennyt ihan överiksi tuo pelko. Oon ny jälkikäteen miettinyt et voisko se viime maanantain pieni hyytymä ja torstain hiukan isompi kipuilu vatsassa ja selässä sekä verisempi vuoto olla kuitenkin keskenmeno. Mielestäni testikin näytti (lauantaina) hiukan haaleampaa kuin aikaisempi testi (perjantai) missä oli vahvat viivat (molemmat aamulla tehty). Oireita kuitenkin on hiukan: järjetön nälkä, vilu, hormooninäppyjä kasvoissa, rinnat kipeet (uusi oire), tuntemuksia alavatsalla ym.. Ja nämä on ainakin nyt vielä kaikki ihan päällä. Tänään aamulla tein clearblue testin ja näytti viikkoja 2-3. Mun päässä hcg arvot on täytyny lähtee laskuun ja rääyin koko aamun. Soitin neuvolaan ja sielä vaan sano kylmästi et jaa hän peruu neuvola ajan. Minä sitten vaadein, että haluan et varmistetaan onko mennyt kesken. Pitkin hampain se hoitaja sitten antoi ajan lääkärille 4.4. Nyt sitte 3vko oottelua, toivoisin vain et oireet ei loppuis tai mitään isompaa vuotoa ei alkais. Oon koko päivän vaan miettiny miten naiivi oon ollu nuitten oireiden kanssa, mutta tätä on vaan ootettu niin kauan ja en vaan pysty luovuttaan vielä. Mut hulluks tulee sen sanon. Nyt kun ei pääse liikkumaankaan, kun edelleen leikkauksen takia hikoilukielto ja tää flunssa vielä päälle. Ei oo muutakaan ajateltavaa. Onneks saa teille purkaa, sori pitkä viesti❤️

Muokattu viimeksi:
Takaisin