Varasin myös varhaisultran 19.12. ihan vaan oman mielenterveyden vuoksi.Mullakin sama juttuTänään loppuivat ostetut raskaustestit ja lisää en aio ostaa!! Varhaisultra sitten 17.12, joten siihen asti saa odottaa

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Varasin myös varhaisultran 19.12. ihan vaan oman mielenterveyden vuoksi.Mullakin sama juttuTänään loppuivat ostetut raskaustestit ja lisää en aio ostaa!! Varhaisultra sitten 17.12, joten siihen asti saa odottaa
Mäkin luulen että me koetetaan saada varhaisultra-aika noille hoodeille. Ajattelin tehdä viikkonäytöllisen keskiviikkona.Nyt on sitten jo kolmella varhaisultra 17.12., kun @Lehtineva sullakin!![]()
Sulla varmaan laskettu aika heinäkuussa?Meillä on huomenna keskiviikkona eka neuvola...vau.. aika on mennyt nopeasti...huomenna siis 6+6.... miten tää on menny niin äkkiä...jotenki kaikki on odotuttanut itseään ja nyt kaikki vaan nytkähtää eteenpäin...
latasin raskaus apin ja sen mukaan alkio on mustikan kokoinen...
Eka neuvolalääkäri on keskiviikkona 12.12 jossa on sit kans ultra...jännittää ihan sikana...jos se onkin tuulimuna tai kehitys on pysähtynyt tai jotain...
Ei auta kun toivoa parasta![]()
Onpas kiva! Mä tuossa vähän katselin ultraa, mutta en oo kyllä väh. 100€ valmis siitä maksamaanMeillä kuuluu neuvolaan varhaisultra, niin varasin ajan 18.12., silloin vasta viikot 6+2 mutta seuraava aika olis menny tammikuun puoleen väliin![]()
Joo, laskurin mukaan 24.7 mutta ultrissa sitten tarkentuu :) viime raskaudessa sikiö kasvoi huomattavasti nopeampaa kuin normaalitahti ja laskettua-aikaa muutettiin 2.5 - 26.4 välillä, meni sitten käynnistykseen 27.4 ja syntyi 30.4Sulla varmaan laskettu aika heinäkuussa?
Mulla meni eka neuvola uudenvuodenaatolle vaikka LA ihan elokuun alussa. Varhaisultraa kärsimättömänä odottelen, haluaisin jo tietää onko tää oikeassa paikassa ja muutenkin viikkoja vastaava jne. Ehkä varhaisultran jälkeen hieman konkretisoituu tää koko homma![]()
Hei kaikki,
Ehkä viikkonäytöllisen voi säästää myöhempäänkin, kun pääsinkin tänä aamuna pelkojen ja aiemman tosi myöhään havaitun kkm:n takia hcg-mittauksiin. Lukuarvo oli jotain yli 6000 minkä tulosta tarkistanut henkilö sanoi olevan oikein hyvä ja tyypillinen arvo näille viikoille. Oli kyllä hurja helpotus, olisi tehnyt mieli kailottaa raskauttaan koko kahvihuoneelle ja tyyliin pysäyttää käytävällä vastaantulevat kertoakseni että raskaana ollaan![]()
mäkin mietin että miten tässä kestää :DMä todellakin oon valmis maksamaan vaikka mitä, eihän tässä alussa oo mitään muuta mahista varmistaa alkion oikea sijainti ku varhaisultra. En vaan uskaltais olla tsekkaamatta kohdunulkoisen varalta, hengenvaarallinen juttu.
Ihailen toki jos joku pystyy olla niin kylmäpäinen![]()