Yleinen keskustelu

Nyt on sitten jo kolmella varhaisultra 17.12., kun @Lehtineva sullakin! 😊

Mulla olis vissiin 5 testiä vielä kaapissa 😂 yks sellanen tässä tilanteessa turha digitaalinen joka näyttää vaan raskaana/ei, muut liuskatestejä. Saatan lähipäivinä taas yhden tehdä.. 😂

Nyt on sitten jo kolmella varhaisultra 17.12., kun @Lehtineva sullakin! 😊
Mäkin luulen että me koetetaan saada varhaisultra-aika noille hoodeille. Ajattelin tehdä viikkonäytöllisen keskiviikkona.

@Maurama , toivottavasti kuitenkin kaikki menee hyvin! Me on kerrottu lähimmille perheenjäsenille (minkä lisäksi mä myös yksittäisille ystäville ja parille läheiselle työkaverille, jotka joutuvat ajattelemaan suunnitelmansa totaalisen uusiksi jos mä pääsen jäämään äitiysvapaalle kesällä...) lukuunottamatta mun veljeä. Ei olla hirmu läheisiä, mutta ajattelin että viimeistään varhaisultran jälkeen laittaisin viestiä. Ja mummolle antaa kivan joululahjan, jos kaikki on vielä siinä vaiheessa kunnossa.

Meillä ei kuulu alkuraskauden ultra automaattisesti mutta minun taustalla (useampi km ja kkm H6 joka paljastui H11) niin pääsen ultraan. En ole vielä soitellut neuvolaan. Ensi viikolla pitänee heti maanantaina soittaa. Silloin on 6+1 ja aiemmat km on mennyt tuohon mennessä kesken joten viikko pitää vielä jännätä ja soittaa sit jos spontaania km ei tapahdu.
Testeissä viivat oli vahvistuneet ja Digi näytti 3+ joten sinällään kaikki on mennyt hyvin. En silti vielä lähde tulevaisuutta miettimään kun mennään päivä kerrallaan.

Täällä kans varhaisultra varattuna 17.12. Tää alkuraskaus ei sovi yhtään mulle kun vihaan kaikkea mihin en voi vaikuttaa vaan pitäis ajatella että kaikki on hyvin kunnes toisin todistetaan. Tänään 5+3 ja ehkä teen vielä viikkonäytöllisen tällä viikolla ihan vaan että saan pientä mielenrauhaa tähän.

Meillä on huomenna keskiviikkona eka neuvola 🤩 ...vau.. aika on mennyt nopeasti...huomenna siis 6+6.... miten tää on menny niin äkkiä...jotenki kaikki on odotuttanut itseään ja nyt kaikki vaan nytkähtää eteenpäin...
latasin raskaus apin ja sen mukaan alkio on mustikan kokoinen...❤️

Eka neuvolalääkäri on keskiviikkona 12.12 jossa on sit kans ultra...🫣 jännittää ihan sikana...jos se onkin tuulimuna tai kehitys on pysähtynyt tai jotain...

Ei auta kun toivoa parasta❤️💗💞

Meillä on huomenna keskiviikkona eka neuvola 🤩 ...vau.. aika on mennyt nopeasti...huomenna siis 6+6.... miten tää on menny niin äkkiä...jotenki kaikki on odotuttanut itseään ja nyt kaikki vaan nytkähtää eteenpäin...
latasin raskaus apin ja sen mukaan alkio on mustikan kokoinen...❤️

Eka neuvolalääkäri on keskiviikkona 12.12 jossa on sit kans ultra...🫣 jännittää ihan sikana...jos se onkin tuulimuna tai kehitys on pysähtynyt tai jotain...

Ei auta kun toivoa parasta❤️💗💞
Sulla varmaan laskettu aika heinäkuussa?
Mulla meni eka neuvola uudenvuodenaatolle vaikka LA ihan elokuun alussa. Varhaisultraa kärsimättömänä odottelen, haluaisin jo tietää onko tää oikeassa paikassa ja muutenkin viikkoja vastaava jne. Ehkä varhaisultran jälkeen hieman konkretisoituu tää koko homma ☺️

Mulla eka raskaus ja tällä hetkellä menossa viikko 4+4. Jännittää, koska ei mitään tuntemuksia vielä, mutta kolme raskaustestiä kuitenkin näytti plussaa. :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: Eka neuvola vasta 7.1., niin varasin just ajan varhaisultraan 20.12. Lääkärikeskus Aavalla on kampanja, jossa saa varhaisultrasta 50€ alennusta tän vuoden loppuun.

Mä todellakin oon valmis maksamaan vaikka mitä, eihän tässä alussa oo mitään muuta mahista varmistaa alkion oikea sijainti ku varhaisultra. En vaan uskaltais olla tsekkaamatta kohdunulkoisen varalta, hengenvaarallinen juttu.
Ihailen toki jos joku pystyy olla niin kylmäpäinen 😄

Sulla varmaan laskettu aika heinäkuussa?
Mulla meni eka neuvola uudenvuodenaatolle vaikka LA ihan elokuun alussa. Varhaisultraa kärsimättömänä odottelen, haluaisin jo tietää onko tää oikeassa paikassa ja muutenkin viikkoja vastaava jne. Ehkä varhaisultran jälkeen hieman konkretisoituu tää koko homma ☺️
Joo, laskurin mukaan 24.7 mutta ultrissa sitten tarkentuu :) viime raskaudessa sikiö kasvoi huomattavasti nopeampaa kuin normaalitahti ja laskettua-aikaa muutettiin 2.5 - 26.4 välillä, meni sitten käynnistykseen 27.4 ja syntyi 30.4 😄

Ai niin ja vielä tarkennus siihen miksi ultrattiin monta kertaa: mulla oli raskauden ajan diabetes (olin silti alipainoinen / normaalipainoinen) ja mulla oli silloin mielialaongelmaa kanssa :) voisinpa tarkistaakin montako kertaa mä kävinkään ultrassa: muistaakseni ainakin viidesti.

Hei kaikki,
Ehkä viikkonäytöllisen voi säästää myöhempäänkin, kun pääsinkin tänä aamuna pelkojen ja aiemman tosi myöhään havaitun kkm:n takia hcg-mittauksiin. Lukuarvo oli jotain yli 6000 minkä tulosta tarkistanut henkilö sanoi olevan oikein hyvä ja tyypillinen arvo näille viikoille. Oli kyllä hurja helpotus, olisi tehnyt mieli kailottaa raskauttaan koko kahvihuoneelle ja tyyliin pysäyttää käytävällä vastaantulevat kertoakseni että raskaana ollaan 😀

Mulle taisi tulla eilisen tunnemyrskyn (ja ylipitkän työpäivän) jälkeen flunssa, eilen illalla oli kova palellus ennen nukkumaan menoa ja nyt on selvästi kurkku kipeänä. Ja vielä pitäisi illalla aloittaa n. 20h kestävä matka että pääsee työpaikkakunnalta kotiin 😖 Onneksi vaihdoin yöjunalipun poikkeuksellisesti makuupaikalliseen, ja jos tuun aikasin töiden jälkeen kotiin pakkaamaan, siihenkin saattaisi jäädä muutamia tunteja aikaa huilata ennen lähtöä.

Takaisin