Lehtineva
Oman äänensä löytänyt
Mulla jännitystä ilmassa juuri samasta syystä. Tai ei ehkä jännitystä niinkään vaan sellainen olo ettei uskalla vielä iloita tästä yhtään:D en ehkä vielä sisäistä että olen raskaana. Mulla olisi hcg-mittaus maanantaina, mutta en tiedä meenkö sinne (maksu omasta pussista). Tämä raskaus sai aikansa alkiosiirrosta ja kun soitin torstaina klinikalle niin siellä sanottiin, että verikoe ei välttämättä enää tässä kohtaa välttämätön. Ja nyt kun olen niitä hcg raja-arvoja eri viikoille katsonut niin onhan niissä paljon heittoa eli kertooko se verikoe sitten loppujen lopuksi mitäänOnko muita joita pelottaa kovasti pysyykö kyytiläinen mukana? Mä olen skitsoillut pari päivää ihan huolella joten päätin pitää pienen testitauon, maanantaina sit ehkä uudestaan tarkistetaan mikä on tilanne. Ehkä voisin myös soittaa ja yrittää selvittää mahista hcg-mittauksiin esim. ma ja ke. Julkisilla ei varmaan onnistu pelkkä pelko perusteluna mutta ehkä kannattaa yrittää, tiedä sitten oisko yksityisellä sellainen hinta että sen olisi valmis maksamaan. Aikaisemmin raskauteni päättyi vasta nt-ultrassa havaittuun tuulimunaan (kasvu oli tyrehtynyt ihan näillä viikoilla) joten vuodottomuus ei juuri lohduta vaikka ehkä kannattaisi ajatella, että kaksi tuulimunaa peräjälkeen olisi kyllä aika epätodennäköistä.