Haavekuva96
Oman äänensä löytänyt
Mulla oli tänää ensimmäinen neuvola ja yllätykseksi siellä oli ultra heti ekana vastassa
en ollut yhtään varautunut että tänää nään pienokaisen ensimmäistä kertaa! Ultran mukaan 8+0 kokoinen ja appin mukaan 8+2 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Eikä ihan kamalaa suuresti jaksamisia sinneTänään oli kontrolliultrassa huonoja uutisia. Sykettä ei enää löytynyt eli todettiin jälleen keskeytynyt keskenmeno.Toivottavasti myöhemmin onni suosii.
Ihanaa odotusaikaa teille.![]()
Voi eiTänään oli kontrolliultrassa huonoja uutisia. Sykettä ei enää löytynyt eli todettiin jälleen keskeytynyt keskenmeno.Toivottavasti myöhemmin onni suosii.
Ihanaa odotusaikaa teille.![]()
Taitaa olla vähän sekä että. Itse ainakin suosin tuota salaista puolta eli suosittelen liittymäänJutteleeko väki enemmän suljetulla puolella, kun täällä on välillä useamman päivän tosi hiljaista vai onko keskusteluinto muuten vain tosi vaihtelevaa?
Olen laittanut maanantaina viestiä, josko sinne puolelle pääsisin. Ohjeessa lukee, että salaiselle lisätään ma, ke ja pe, mutta mitään vastausta en privaviestiini ole vielä saanut. Viestimäärä yms on kyllä täynnä.Taitaa olla vähän sekä että. Itse ainakin suosin tuota salaista puolta eli suosittelen liittymäänLeikkinurkkaan vaan viestiä niin nopeasti tulee viestiraja täyteen!
Niihin viesteihin pystyy palaamaan mihin on asiaa ja painaa lainaus siutä viestistä mihin haluaa jotain kommentoida niin pääsee kommentoimaan tiettyä viestiä@Ruskalapsi musta tuntuu taas ettei pääse oikee mihinkää keskusteluun mukaan kun jokaisessa eri kategoriassa on niin paljon viestiä ja tekstiä että niihin ihan hukkuu![]()
Yleensä yleinen puoli hiljenee ajan myötä kun porukka pääsee salaiselle puolelle. Sinne on helpompi jakaa asioita mitä ei halua kaikille foorumin käyttäjille jakaa.Minusta taas tuntuu, että turhaa mennä salaisen puolelle, kun sekin kuitenkin täällä foorumilla. Jos olisi FB puolella nii oisin liittynyt.![]()
Meillä anoppi käyttää julkisia harvoin ja nauttii kun muksumme on hoidossa ollut kun seikkailee sitten vaan huvin vuoksi julkisilla kun ilmaiseksi pääsee ja lapsi nukkui pienempänä hyvin rattaissa niin samalla sai aikaa kulutettua mummoOltiin eilen äidin kanssa siivoamassa mun vanhaa asuntoa ja jossain vaiheessa puheeksi tuli HSL-alueen julkisen liikenteen liput. Sanoin jotain että mobiililippu kestotilauksena tulee tietty vähän halvemmaksi, mutta erillinen matkakortti on vaan mulle jotenkin kätevämpi, ei tarvitse aina olla sitä puhelinta räpläämässä. Ja munhan ei enää kovin kauaa välttämättä tarvitse mistään lipuista maksaakaan, jos kesällä saankin kaksi elävää matkalippua joiden kanssa saa matkustaa ihan ilmaiseksi. Äiti: "Niin, joo, tosiaan, saakos niitä lippuja sitten vaikka lainata joskus?"![]()
Joo tiedän kyllä että pystyy vastaamaan näin, mutta jos siinä välissä on jo 20 viestiä eri aiheista ni helposti jää kyllä omalta osalta kommentointi.Niihin viesteihin pystyy palaamaan mihin on asiaa ja painaa lainaus siutä viestistä mihin haluaa jotain kommentoida niin pääsee kommentoimaan tiettyä viestiä