Joo, salainen puoli on paljon aktiivisempiKoitan höpistä tänne, että saa viestimäärän täyteen mutta kovin on hiljainen tämä julkinen puoli, että yksin melkein saa jutella![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Joo, salainen puoli on paljon aktiivisempiKoitan höpistä tänne, että saa viestimäärän täyteen mutta kovin on hiljainen tämä julkinen puoli, että yksin melkein saa jutella![]()
No oon vastannu jo niistä jokaiseen ketjuun ja oma kirjoitukseni on viimeisin niin en ihan itselleni viitsi vastaillaJoo, salainen puoli on paljon aktiivisempiLeikkinurkassa tulee saatua hyvin viestejä nopeestikkii kasaan
![]()
Käy heittämässä vastaukset niin voit vastata mulleNo oon vastannu jo niistä jokaiseen ketjuun ja oma kirjoitukseni on viimeisin niin en ihan itselleni viitsi vastailla![]()
No oon vastannu jo niistä jokaiseen ketjuun ja oma kirjoitukseni on viimeisin niin en ihan itselleni viitsi vastailla![]()
Eipähä tuuu riitaa jos itsellee huuteleeNo oon vastannu jo niistä jokaiseen ketjuun ja oma kirjoitukseni on viimeisin niin en ihan itselleni viitsi vastailla![]()
Totta, ehkä pysynki täälläEipähä tuuu riitaa jos itsellee huutelee![]()
Totta!Käy päivittämässä joka päivä viikot tonnetulee äkkiä täyteen
@Gerda ja @Triteleia mulle apteekista sanottiin että jos syö sen kahden tabletin annosta niin se pitää lopettaa niin että siirtyy syömään vaan yhden päivässä. Ja jos on vaan yks annos niin sen voi lopettaa normaalisti vaan lopettamalla.
Nyt täällä vasta hiljaista tuntuu olevankin, joten pitää ahkeroida itsekin viestimäärä täyteenKoitan höpistä tänne, että saa viestimäärän täyteen mutta kovin on hiljainen tämä julkinen puoli, että yksin melkein saa jutella![]()
YmmärränNyt täällä vasta hiljaista tuntuu olevankin, joten pitää ahkeroida itsekin viestimäärä täyteen![]()
Mä oon syönyt kunnolla kuumennettuna, esim. pitsan päälläMitenkäs se aurajuusto olikaan? Saako syödä vai ei? Jos laitan uuniin ruuan päälle sitä ja uuniin 220 astetta, noin vartin.
Kuinka kauanhan pitää kypsentää.. Ohjeistus oli et pitää kuumentaa kuplivaksi mutta en nyt ihan tiedä kupliiko se..
Ootteko syöneet kypsennettyä aurajuustoa raskaana vai välttäneet?
Paljon onnea!Heippa vaan!
Hermoheikkona täällä kuulostelen kaikkia pistelyjä, nipistelyjä ja muita tuntemuksia. Onhan ne ihan normaaleja, onhan?
Edellinen raskaus päättyi keskeytyneeseen keskenmenoon ja sitten tuli julkisilla ikä vastaan. Yritin jo käsitellä kohtaloa lapsettomana, mutta ihme sattui ja sainkin toisen tilaisuuden yrittää. IVF-hoidolla nyt rv14+1.
Itkuhan siinä pääsi, kun niskapoimu-ultrassa näin ihanan olennon ja kuulin sydämensykkeen.Nyt pitää taas jännittää vielä 5 viikkoa seuraavaan ultraan. Koskahan sitä uskaltaa hengittää ja luottaa tämän kestävän?
Ne on ihan normaaleja, tai niin mulle ainakin sanottiin.Heippa vaan!
Hermoheikkona täällä kuulostelen kaikkia pistelyjä, nipistelyjä ja muita tuntemuksia. Onhan ne ihan normaaleja, onhan?
Edellinen raskaus päättyi keskeytyneeseen keskenmenoon ja sitten tuli julkisilla ikä vastaan. Yritin jo käsitellä kohtaloa lapsettomana, mutta ihme sattui ja sainkin toisen tilaisuuden yrittää. IVF-hoidolla nyt rv14+1.
Itkuhan siinä pääsi, kun niskapoimu-ultrassa näin ihanan olennon ja kuulin sydämensykkeen.Nyt pitää taas jännittää vielä 5 viikkoa seuraavaan ultraan. Koskahan sitä uskaltaa hengittää ja luottaa tämän kestävän?
Kiitos!Paljon onnea!Rv14 on tilastollisesti jo tosi turvallinen viikko, joten sinuna alkaisin pikkuhiljaa harjoittelemaan hengittämistä ja tulevaan luottamista
![]()
Kiitos ja onnea myös sinulleNe on ihan normaaleja, tai niin mulle ainakin sanottiin.Mulle tää on eka raskaus mutta mulla on ollu kaikenlaisia tuntemuksia alavatsalla, välillä jopa ihan kipua ja eilen nt-ultrassa oli kaikki hyvin. Pienokainen tekee vaan itselleen tilaa.
Mä päätin eilen että nyt loppu stressaaminen ja viikkoja mulla on 13+4, sä oot vielä pidemmällä
Paljon onnea
![]()