Yleinen keskustelu

Koitan höpistä tänne, että saa viestimäärän täyteen mutta kovin on hiljainen tämä julkinen puoli, että yksin melkein saa jutella 😁
Joo, salainen puoli on paljon aktiivisempi 😊😁 Leikkinurkassa tulee saatua hyvin viestejä nopeestikkii kasaan 👍🏻😊

@Gerda ja @Triteleia mulle apteekista sanottiin että jos syö sen kahden tabletin annosta niin se pitää lopettaa niin että siirtyy syömään vaan yhden päivässä. Ja jos on vaan yks annos niin sen voi lopettaa normaalisti vaan lopettamalla.

Jep, näin mullekin neuvolassa tänään sanottiin.

On tämä olotila kyllä arvaamaton, kun tuo lääke auttaa kyllä siihen, ettei se pahoinvointi ole enää niin jatkuvaa, mutta tänäänkin yksi ohimenevä ajatus vaipparoskiksen hajusta sai mut yhtäkkiä oksentamaan. 😒

Mitenkäs se aurajuusto olikaan? Saako syödä vai ei? Jos laitan uuniin ruuan päälle sitä ja uuniin 220 astetta, noin vartin.

Kuinka kauanhan pitää kypsentää.. Ohjeistus oli et pitää kuumentaa kuplivaksi mutta en nyt ihan tiedä kupliiko se..

Ootteko syöneet kypsennettyä aurajuustoa raskaana vai välttäneet?

Mitenkäs se aurajuusto olikaan? Saako syödä vai ei? Jos laitan uuniin ruuan päälle sitä ja uuniin 220 astetta, noin vartin.

Kuinka kauanhan pitää kypsentää.. Ohjeistus oli et pitää kuumentaa kuplivaksi mutta en nyt ihan tiedä kupliiko se..

Ootteko syöneet kypsennettyä aurajuustoa raskaana vai välttäneet?
Mä oon syönyt kunnolla kuumennettuna, esim. pitsan päällä 😊

Heippa vaan!
Hermoheikkona täällä kuulostelen kaikkia pistelyjä, nipistelyjä ja muita tuntemuksia. Onhan ne ihan normaaleja, onhan?:Face Without Mouth:
Edellinen raskaus päättyi keskeytyneeseen keskenmenoon ja sitten tuli julkisilla ikä vastaan. Yritin jo käsitellä kohtaloa lapsettomana, mutta ihme sattui ja sainkin toisen tilaisuuden yrittää. IVF-hoidolla nyt rv14+1.
Itkuhan siinä pääsi, kun niskapoimu-ultrassa näin ihanan olennon ja kuulin sydämensykkeen. :red-heart:Nyt pitää taas jännittää vielä 5 viikkoa seuraavaan ultraan. Koskahan sitä uskaltaa hengittää ja luottaa tämän kestävän?

Heippa vaan!
Hermoheikkona täällä kuulostelen kaikkia pistelyjä, nipistelyjä ja muita tuntemuksia. Onhan ne ihan normaaleja, onhan?:Face Without Mouth:
Edellinen raskaus päättyi keskeytyneeseen keskenmenoon ja sitten tuli julkisilla ikä vastaan. Yritin jo käsitellä kohtaloa lapsettomana, mutta ihme sattui ja sainkin toisen tilaisuuden yrittää. IVF-hoidolla nyt rv14+1.
Itkuhan siinä pääsi, kun niskapoimu-ultrassa näin ihanan olennon ja kuulin sydämensykkeen. :red-heart:Nyt pitää taas jännittää vielä 5 viikkoa seuraavaan ultraan. Koskahan sitä uskaltaa hengittää ja luottaa tämän kestävän?
Paljon onnea! ❤️ Rv14 on tilastollisesti jo tosi turvallinen viikko, joten sinuna alkaisin pikkuhiljaa harjoittelemaan hengittämistä ja tulevaan luottamista 😍

Heippa vaan!
Ne on ihan normaaleja, tai niin mulle ainakin sanottiin. 😊 Mulle tää on eka raskaus mutta mulla on ollu kaikenlaisia tuntemuksia alavatsalla, välillä jopa ihan kipua ja eilen nt-ultrassa oli kaikki hyvin. Pienokainen tekee vaan itselleen tilaa. 🥰 Mä päätin eilen että nyt loppu stressaaminen ja viikkoja mulla on 13+4, sä oot vielä pidemmällä 😊 Paljon onnea ❤️

Ne on ihan normaaleja, tai niin mulle ainakin sanottiin. 😊 Mulle tää on eka raskaus mutta mulla on ollu kaikenlaisia tuntemuksia alavatsalla, välillä jopa ihan kipua ja eilen nt-ultrassa oli kaikki hyvin. Pienokainen tekee vaan itselleen tilaa. 🥰 Mä päätin eilen että nyt loppu stressaaminen ja viikkoja mulla on 13+4, sä oot vielä pidemmällä 😊 Paljon onnea ❤️
Kiitos ja onnea myös sinulle:red-heart: Näin toivon, että tuntemukset johtuvat vain paikkojen venumisesta ja löystymisestä, stressaaminenkaan ei ole hyväksi. Onneksi oksentelu on jo vähentynyt.:Grinning Face:

Mulla oli menkkamaista oloa vatsassa, onko muilla ollut? Lopetin taaperoimetyksen ja ne tuntemukset loppui. Samoin niukka vuoto. Ultrassa kaikki ok vähän yli viikko sitten. Nyt imettämättä 3 pv. Onkohan kaikki hyvin? Rv 14...

Takaisin