Yleinen keskustelu

Moikka!

Kerkisin pyöriä hetken tuolla syykuisissa mutta LA muuttui NT-ultrassa elokuun 30. Ja koska on kaksosista kyse niin todellakin syntyvät elokuussa 😂

Meillä oli 27.2 toi nt-ultra. Molemmilla vaaveilla oli kaikki hyvin ja näytti hyvältä... kuitenkin kätilö soitti viimeviikolla et B-vauva hälytti :( Kävin siis antamassa verikokeen niptiin, se tosiaan lähtee Turkuun ja vastauksia odotellaan noin viikko. Ahdistaa, mutta toisaalta, olen vanha, lihava ja mulla on kaksoset tulossa (en tiiä vaikuttaako tämä riskiluvun laskentaan) niin osasin odottaa... Muuten mulla kyllä sujuu kaikinpuolin hyvin, en ole hirveän aktiivinen kirjoittelija mutta rakastan lukea näitä keskusteluja ja kirjoittelenkin jos on asiaa tms.

Moikka!

Kerkisin pyöriä hetken tuolla syykuisissa mutta LA muuttui NT-ultrassa elokuun 30. Ja koska on kaksosista kyse niin todellakin syntyvät elokuussa 😂

Meillä oli 27.2 toi nt-ultra. Molemmilla vaaveilla oli kaikki hyvin ja näytti hyvältä... kuitenkin kätilö soitti viimeviikolla et B-vauva hälytti :( Kävin siis antamassa verikokeen niptiin, se tosiaan lähtee Turkuun ja vastauksia odotellaan noin viikko. Ahdistaa, mutta toisaalta, olen vanha, lihava ja mulla on kaksoset tulossa (en tiiä vaikuttaako tämä riskiluvun laskentaan) niin osasin odottaa... Muuten mulla kyllä sujuu kaikinpuolin hyvin, en ole hirveän aktiivinen kirjoittelija mutta rakastan lukea näitä keskusteluja ja kirjoittelenkin jos on asiaa tms.
Moikka! Keskustelu on tosi pitkälti siirtynyt tuonne salaiselle puolelle, tervetuloa myös sinne jos jaksaa vähän viestejä tänne tykitellä ensin. Pidetään peukkuja, että kaikki on kunnossa!

Moikka!

Tervetuloa!
Tsemppiä tuloksien odotteluun💗 Varmasti hermoja raastavaa☹️ Ja tosiaan salaisella puolella on aktiivisempia keskusteluja, että eikun viestejä paukuttamaan 😁🫣

Moikka!

Tervetuloa! Kiva saada toinen kaksosodottaja tänne, toivottavasti niptissä kaikki hyvin 🙂

Mähän olen itse kans väärässä ryhmässä koska ei todellakaan mun tuplat synny elokuun puolella, toivottavasti edes heinäkuulle päästään, mutta en oo viitsinyt loikata kun tänne kerran aloitin kirjoittamaan 😂

Moikka,

äääh mie oon laiska mihinkään tommoseen sääntöjuttuun ja laskemaan montako viestiä oon kirjottanut sinne tai tänne ja oonko siinä listassa ja tässä listassa.
Mut jos en sinne pääse niin kirjottelen tässä varmaan hetken yksin ja koitan site pärjätä yksinäni ko kukaan ei vastaa 😂 Mut hei NIPT- vastaus tuli jo ja tulos normaali, tulos ennustaa että molemmat olisi tyttöjä 😍😍😍

Moikka,

äääh mie oon laiska mihinkään tommoseen sääntöjuttuun ja laskemaan montako viestiä oon kirjottanut sinne tai tänne ja oonko siinä listassa ja tässä listassa.
Mut jos en sinne pääse niin kirjottelen tässä varmaan hetken yksin ja koitan site pärjätä yksinäni ko kukaan ei vastaa 😂 Mut hei NIPT- vastaus tuli jo ja tulos normaali, tulos ennustaa että molemmat olisi tyttöjä 😍😍😍
Oiiiii, ihanaa 😍😍😍

Moikka,

Hitsi, kun en älynnyt kysyä tuota sukupuoliennustetta siitä niptistä. Nyt istun tulisilla hiilillä ensi viikon perjantaihin, että pääsen rakenneultraan.
Ennen nt-ultraa ehdein saamaan itseni sekopääksi huolesta, niin varmaan nytkin.🤭

Hitsi, kun en älynnyt kysyä tuota sukupuoliennustetta siitä niptistä. Nyt istun tulisilla hiilillä ensi viikon perjantaihin, että pääsen rakenneultraan.
Ennen nt-ultraa ehdein saamaan itseni sekopääksi huolesta, niin varmaan nytkin.🤭
Tsemppiä! Mulla on rakenneultra päivää ennen sua. 😄 Tunnistan niin tuon sekopäisyyden huolesta, ennen edellistä ultraa (vajaa viikko sitten) tuskin sain unta moneen päivään vaikka mitään vuotoja tai muutakaan järjellistä tuntuvaa syytä huolelle ei oo missään vaiheessa edes ollut 😅 nyt oon tehny tietoisen päätöksen että en omaa mielenterveyttäni moiselle sekoilulle uhraa, itse kuitenkin voin äärimmäisen vähän asioiden kulkuun vaikuttaa.

Tsemppiä odotteluihin ja koitetaas olla zen 😂 Mulla on huomenna 2. neuvolakäynti ja oletan et terkka kyllä kurkkaa ultralla, aina se kattoo varmaan. Toivottavasti ainaki... Että tähän asti oon sujuvasti päässyt noin 2 viikon välein(koska oli jotain verenvuotoakin niin kinusin ultraan)
Vasta pääsiäisen jälkeen on rakenne, olen silloin tyyliin viikolla 22 jo! Eli nyt tässä huomisen jälkeen tulee kyllä piiiiiiitkä tauko, 6 viikkoa!

Tsemppiä odotteluihin ja koitetaas olla zen 😂 Mulla on huomenna 2. neuvolakäynti ja oletan et terkka kyllä kurkkaa ultralla, aina se kattoo varmaan. Toivottavasti ainaki... Että tähän asti oon sujuvasti päässyt noin 2 viikon välein(koska oli jotain verenvuotoakin niin kinusin ultraan)
Vasta pääsiäisen jälkeen on rakenne, olen silloin tyyliin viikolla 22 jo! Eli nyt tässä huomisen jälkeen tulee kyllä piiiiiiitkä tauko, 6 viikkoa!

Minullakin menee rakenneultra melkein viikolle 22 asti😅 Ois ollu jo ens viikolla, mutta ollaan reissussa nii siirty🥺 Mietin jo että oisin käyny yksityisellä, mutta on vähän suolaiset hinnat…joten ehkä maltan nyt vaa odottaa sen pari viikkoa 😊

Kävin tänään sokerirasituksessa, on se vaan hirviä. Tuloksia en viä saanu käsiini... En kyl ihan ymmärrä miks siihen pitää mennä eikö vois vaan mittarilla seurata arvoja 🤮
Sit minuun huolestuttaa ko ostin dopplerin enkä saa mittää sillä kuulumaan, pelkkää kohinaa. En siis ees omiani...

Kävin tänään sokerirasituksessa, on se vaan hirviä. Tuloksia en viä saanu käsiini... En kyl ihan ymmärrä miks siihen pitää mennä eikö vois vaan mittarilla seurata arvoja 🤮
Sit minuun huolestuttaa ko ostin dopplerin enkä saa mittää sillä kuulumaan, pelkkää kohinaa. En siis ees omiani...
Ei se herkkua ole se litku, varsinkaan jos ei muutenkaan tykkää äklömakeasta. Itsellä ei siinä muuta vaikeutta ollut, ihme ja kumma, kun yksi hedelmöityslääkäri ennusti varmana minun saavan raskausdiabeteksen. Saapi nähdä tuleeko myöhemmin.

Onko dopplerin äänet täysillä? Tuleeko siihen kuitenkin jotain lukemia, vaikka äänet oliskin pelkkää kohinaa? Alkuun ei minullakaan aina kuulunut mitään, mutta lukuja näkyi. Nyt rv 19+4 kuuluu jo kaikenlaisia plurinoita ja touhuumista sydänäänien lisäksi.

Onneksi arvot oli normaalit tässä rasituksessa. Oikeastaan tosi hyvät. Mutta tosta dopplerista niin se on sellanen missä ei ole näyttöä, eli ainoastaan voimakkuusrulla ja parit liitännät kuulokkeille, joista testannut molempia. Oon kokeillut voimakkuuta täysillä, puolella, pienellä =D

Liikuttele laajalla alueella, mun pikkuseni oli ilkikurinen neuvolassa ja yritti piiloutua melkein lonkan alle. Kaksi henkilöä dopplerin ja ultran kanssa etsivät aikansa.😁 Kyllä se sieltä sitten löytyi viimein, mutta dopplerilla ei kuulunut ääniä. Jos hän on niin pikkunen vielä, että ei kuulu siksi.

Takaisin