Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulla ei oo alkanut ollenkaan, eikä myöskään väsymys. Siks ei ookkaan kovin luottavainen olo. Vielä viikko varhaisultraanMilloin teillä alkoi pahoinvointi? Tuntuu että kaikilla on jo se mulla oli kaks viikkoa sitten yks päivä vähän hankala
Kasassa kohta 350 viestiä. Oliko se 500, että saa sen jonku yksityispaikan
Mille vko + päivä varasit varhaisultran? Mietin itse miten aikaisin viitsin mennä ettei olisi turha…Mulla ei oo alkanut ollenkaan, eikä myöskään väsymys. Siks ei ookkaan kovin luottavainen olo. Vielä viikko varhaisultraan
Semmonen on joMille vko + päivä varasit varhaisultran? Mietin itse miten aikaisin viitsin mennä ettei olisi turha…
Pitäisikö perustaa oma ketju Varhaisultrille kuten vaikka kesäkuisissa?
Mulla alkoi pahoinvointi tän viikon alussa (maanantaina oli 6+3) Väsymystä ei oo, tai sellaista poikkeuksellista ainakaan vieläMilloin teillä alkoi pahoinvointi? Tuntuu että kaikilla on jo se mulla oli kaks viikkoa sitten yks päivä vähän hankala
Ei mullakaan oo pahoinvointia, ei oo ollut kahden edellisenkään kohdalla, niin en oota tälläkään kertaa. Vasta synnytyksessä voi sit oksentaaMilloin teillä alkoi pahoinvointi? Tuntuu että kaikilla on jo se mulla oli kaks viikkoa sitten yks päivä vähän hankala
Se on varmaan vain pieni hematooma ja vaaraton, mutta ymmärrettävä että huolettaa. Itse olisin seuraavana päivänä jo ultrassa tarkistamassa…Tiedän, että vuoto raskauden aikana on yleistä. Mutta saako jo panikoida, kun valkovuoto on punertavaa/ruskehtavaa... alkaa pelottaa heti. Vaikka toistaiseksi uskon, että on harmitonta. Ei mitään kipuja. Mutta samalla pelkään, että kun ei ole ollut oikein mitään oireita, että se on mennyt kesken. Ja tätä ei voi siis laskea edes vuodoksi. Vaan pyyhittäessä huomaa, että valkovuoto ei ole kirkasta...
Joo, näyttää olevan ryhmä jo!Mille vko + päivä varasit varhaisultran? Mietin itse miten aikaisin viitsin mennä ettei olisi turha…
Pitäisikö perustaa oma ketju Varhaisultrille kuten vaikka kesäkuisissa?
Rv 6 alko. Hetken jo luulin ettei vaikka tuliskaan kun ekassa alko aiemmin. Katin kontit nyt rv 7 vaan pahentunut ja tänä aamuna sai taistella puurot alasMilloin teillä alkoi pahoinvointi? Tuntuu että kaikilla on jo se mulla oli kaks viikkoa sitten yks päivä vähän hankala
Mulla on raskausviikko 6 menossa (5+5). Ei vielä mitään. Saa nähä miten käy. Jotenkin automaattisesti ajattelee, että se on huono juttu ku ei ole. Mutta eihän kaikilla ole.Rv 6 alko. Hetken jo luulin ettei vaikka tuliskaan kun ekassa alko aiemmin. Katin kontit nyt rv 7 vaan pahentunut ja tänä aamuna sai taistella puurot alas