Yleinen keskustelu

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vargynja
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Milloin teillä alkoi pahoinvointi? Tuntuu että kaikilla on jo se 😅 mulla oli kaks viikkoa sitten yks päivä vähän hankala 😅

Kasassa kohta 350 viestiä. Oliko se 500, että saa sen jonku yksityispaikan 😆

Mulla alko pahoinvointi jo ennen plussaa, tai siis sellanen ”ällötys olo” 😅 olisko jonnekin viikolle 6 asti ollut enempi, nyt on ollut selkeesti vähemmän. Joka päivä lievästi etoo, mutta syömisen jälkeen menee ohi. Ja pystyn monipuolisemmin jo syödä, parisen viikkoa oli että vain tietyt jutut meni alas 😅 kanaa en ole voinut syödä ollenkaan raskauden aikana ja ajatus siitä tekee pahan olon edelleen 😂 kertaakaan en ole oksentanut että sillai onneksi lievä ollut tähän asti ainakin 😅

Väsymys on tällä hetkellä pahin oire 🥱

Ja muistelisin kans että 500 viestiä piti olla ja jokaiselta myös joku x määrä millä pääsi mukaan. Tuntuu että oon joka keskusteluun tukkinu nenäni että eiköhän viestit oo pian täynnä omalta osalta, mistähän sen voi tarkistaa? 🤣

Sama juttu, varmaan on se vaadittu määrä kasassa itellä 🤣 en tiiä pitäiskö ne vain laskea hakutoiminnolla? Mulla edelleen tosi oireetonta. Oon nyt viikon nukkunu huonosti, mutta tein viime viikolla yövuoron pitkästä aikaa ja luulen että se sekotti. Pitää vissiin ottaa vähän vähemmän keikkaa ainakin tässä alkuväsymyksessä. En tiedä olisinko näin väsynyt jos saisin unta.

Nukkuminen olis luksusta. Meillä pienin ollut viikon räkätaudissa ja löytyi korvatulehdus ja tekee hampaitakin. Nukkunutbitse alle 5 tuntia joka yö

Mä nukun ihan tosi paljon ja silti oon koko ajan väsynyt. Toki ne kilppariarvot oli perseellään että jospa se vähän korjaantuis kun annosta nostettiin..

Unet on myös tosi sekavaa settiä ja nään tosi montaa eri unta yön aikana, ihan ku senki takia olis niin poikki 😂😂

Vielä pitäisi viikko odotella varhaisultraa, sitten toivottavasti saisi hyviä uutisia ❤️ Oloja ja tuntemuksia ei ole ollenkaan ja alun turvotuskin laskenut hieman. Pelko on että onko tuulimuna tmv. Ja muuta ei voi kuin odotella, on tää piinaavaa... Koitan vaan vakuutella itselleni että elämä jatkuu, kävi miten kävi 😬

Takaisin